Voi miten kaipaan kunnon kiihkeää suudelmaa!
Oma rakas mieheni ei ole suutelija. Olen huomannut, että haaveilen sellaisesta yhä useammin. Kohde on sitten joku muu mies. Pyytämällä(kään) ei saa kiihkeää suudelmaa vaikka kiihkoa muuten löytyy. Mitä jos lankean kokeilemaan suudelmaa jonkun vieraan miehen kanssa...
Kommentit (10)
Pesen hampaat kahdesti päivässä, käyn säännöllisesti hammaslääkärillä, en todellakaan tupakoi, huolehdin muutenkin hygieniasta ihan normaalisti jne jne... Ei se siitä ole kiinni, meillä mies valittaa, että kunnon imuuttelusta rohtuu huulet (ja ei, huulirasva ei auta...) ja kielareissa mun kieli tuntuu limaiselta tunkeilevalta etanalta. Eli ei siis vain pidä suutelemisesta, vaikka miten harjaisin hampaita tms.
No, onneksi mies kyllä tykkää suudella tuolta vähän alempaa... ;-)
t. 2
Kaiholla muistelen suhteen alkuaikoja ja tietty niitä kultaisia(?) teinivuosia, jolloin saattoi mennä tunteja sängyllä makoillessa ja suudellessa... Surulliseksi tulee kun tajuaa, ettei semmosta koe ehkä enää koskaan...
Eipä silti että suutelu minusta olisi pettämistä, mutta minut se kyllä vie helposti pidemmälle, jos siis mies osaa suudella. Siis kokemusta on miten olen päätynyt suutelun seurauksena rakastelemaan öisen puiston kulmaukseen ilman ehkäisyä - ei todellakaan hyvä juttu.
se on ihaninta mitä kaksi ihmistä voi tehdä
kun tunteet leimuaa ja antaa palaa
Mutta ei kaikki naisetkaan halua suudella
joten ei syytetä pelkästään miehiä!!
-mici-
Tai ainakin meidän avioliitossa on juuri niin, sillä vaimoa ei moiset edes seksin/esileikkien yhteydessä isommin ki.innosta, mä taas olisin vaikka kuinka paljon ja halukas moiseen imutteluun/pelailuun(kun ei oikeastaan parempaa " kullin kohottamistemppua" oo olemassakaan kun kiihkeä ja pitkään jatkuva villi kielarisuudelma, aaah&oooh...:))
joka ei pidä suutelusta ,(lähes) kaikki muut jutut kyllä käy. mutta minua ei vaan nappaa se nuoleskelu. Ennen mekin suutelimme, mutta ei nykyään. Minua ärsyttää kun mies tunkee kasvonsa liki ja kerjää " voitaisko suudella tyyliin" . Ja minä kun muutenkin haluaisin että mies on MIES.
Ei se tunnu enää samalta,kun on niin tuttua.
Uusi tuntuu niin ihanalta ja kiihottavalta... Pienikin vieras pusu saa baarissa melkein lakoamaan...
oishan sitä ihanaa olla vielä 4 kymppisenäkin kuin onnen huumassa ja suudella toista pitkäääääääääääääääään ja pitkäääääääääääään
Siihen tunteeseen tarvitaan toinen " höpsö"
-mici-
mutta mies keksii mitä ihmeellisempiä tekosyitä, ettei tarvisi suudella. Meillä seksinkin aikana jaetaan korkeintaan kevyitä suukkosia ja se on _todella_ turhauttavaa... En todellakaan haaveile muista miehistä, mutta jos joku sopiva tulisi ja suutelisi vaikka väkisin, mutta kunnolla, en varmaankaan pystyisi vastustamaan kiusausta... :(
Tuntuu kurjalta, että mieheni ei voi edes silloin tällöin uhrautua minun nautintoni vuoksi, kun itse kyllä olen suostunut kaikkiin hänen kinkyihinkin ehdotuksiinsa, vaikken niistä sen kummempia kiksejä olekaan saanut.
Kannattaisi hoitaa oraalihygienia kuntoon, mädät hampaat korjauttaa, hammaskivet poistaa, ien tulehdukset parantaa ja jos vielä tuohon päälle vetää röökiä niin lopettaa sen imeminen.
Katsellaan sitä suutelua sitten uudestaan.
Terveisin,
Viimeeksi 5-vuotta sitten suudellut mies.