Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HEINÄHATUT to-pe vko44**

01.11.2007 |

Huomenta kaikille!

Aloittelin uutta pinoa, en ainakaan sellaista huomannut?

Itselläni alkaa selvät tätsyn merkit olla ilmassa, nipukka pehmeempi, lämmöt laskussa ja valkkari lisääntynyt.

Mä sitten inhoon noita roskishaamuja, taas tänään Aconilla testiajan jälkeen aavistuksen punertava haamun haamu. Mutta siis olen saanut todella usein myös aikaisemmissa kierroissa sen tarkoittamatta mtn. Eilen Clearblue teki saman :( Oma vikani tosin, kun pitääkin kurkkia vielä myöhemmin testejä *toruu itseään*

Kuulumisia? Toivottasti jollain ois plussauutisia??? *bd*

Tutti 28/28-32

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon uusille! :)

Alma73:

Olen järkyttynyt kertomastasi. Ei ole ensimmäinen kerta, kun moisesta kuulee. En tiedä järkyttyisikö enemmän siitä, että sellaista tapahtuu vaiko siitä, ettei se tässä maailmassa enää yllätä yhtään. Turhauttava ja aika lohduton ajatus, että jälkikasvusta haaveileva työhön pätevä nainen herättää epäluottamusta. Tyypillinen esimerkki siitä, kun asioita ei johtotasolla osata/haluta/viitsitä ajatella loppuun saakka. Voitais toki listata joukko kohtia, jotka tukisivat heidän " mutta kun" -mielipidettään, mutta suoraan sanottuna en edes yritä ymmärtää. Mielestäni sinua on kohdeltu väärin ja olen puolestasi/kanssasi käärmeissäni!! :)

2poj@näiti:

Paljonpaljon plussatuulta sinulle!! Peukut ja potut pystyssä niin että kramppaa! :)

unelma08:lle jaksamista! En osaa oikein muuta sanoa, mutta olet aina tervetullut tänne purkamaan kokemuksiasi ja tuntojasi! :)

ON: Täällä elellään kiireisen leppoisaa arkea. Luulen, että viime kierrossa epäilyni aikaisesta oviksesta osui kohdalleen. Nyt oli täsmälleen samat tuntemukset ja oireilut muutama päivä tädin kyläilyn jälkeen. Mies päätti, ettei nyt jätetä jossittelun varaan... ;) Laskurin mukaan ovis olisi tuleva sunnuntai +-2 päivää, mutta olkoon sitten milloin tahansa, yritetään olla askel edellä :) Niin, me ei siis ainakaan toistaiseksi tikutella ovista.

~NeverForNothing, kp 12/27, yk2~

Vierailija
22/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen niin vannoin etten testaa... No en olis testannutkaan ELLEI kaapista olis löytyn 3 Aconin testiä (mitä en muistan siel olevankaan).

Mutta mutta... Nyt siis kp:t 27/28 ja tuolla Aconin 10UI liuskatestillä testasin tossa hetki sitten haalean plussan. Hätähousu kun olen... Viiva ei piirtynyt siihen heti, mutta testiajan puitteissa kuitenkin ja oli vaaleanpunertava ja yhtä paksu kuin kontrolliviivakin. Nyt testin kuivuttua viiva näkyy ja on punertava, mutta ei niin selvästi näkyvissä, kun silloin vielä kun testi oli märkä (lähinnä haamu on nyt).

Katsellaan nyt kuitenkin vielä maanantaille näkyykö tätiä, vielä ei oikein uskois raskauteen.

Plussasäteitä kaikille!! ++++++++

Leonmami kp27/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄNNÄÄ!! :) Leonmamille tsemppiä ja plussapuhuria!! Täällä jänskätään sinun kanssa!

Vierailija
24/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein jaksa uskoa enää plussaan. Viikonloppuna varmaan kuitenkin testaan kun noita testejä tuolla kaapissa lojuu. Nyt siis kp 37/29 ja täti hukassa edelleen.

Vierailija
25/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan.

Vauhti viikko takana ja netissä mulla ollut hiljaiseloa.

Reilu viikko takana painon pudotusta ja pari kiloa vähemmän vaak näyttää *jeee*

Täällä piinailut menossa, alamasussa välillä nippailee, mutta rintoja ei arista. Maanantaina/tiistaina aamulla oksetti autossa työmatkalla, muttta meniohi ilman " tuotosta" , niin kova oli tunne että jouduin ajamaan muitareittejä kuin moottoritietä. Kaikki peukut ja varpaat on pystyssä ja vielä ristissäkin.

Kierto päivät on siinä ja siinä kannattaako testata. Olen testi friikki, mutta sitkuttelen vielä 6 päivää (apua kun pitkä aika) kun ei ole mitään juhlintaa luvassa vkon loppuna.

T:Vacsuli

kp29/28-36 (max40), yk 1

Vierailija
26/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskisuomessa tuuli kuivattaa kosteaa maata ja viikonlopuksi on luvassa jo talvisemmat kelit - älyttömän piristävää!!

Kunpa vain yöksi tulisi pakkanen kun huomiseksi on luvattu lunta (tai lumenkaltaista, kuhan on valkoista ;) niin se pysyisi edes hetken... Ihana nähdä taas, kuinka lapset ilostuu lumesta. Niin.... ja ehkä vähän vanhemmatkin...pakko myöntää...mukana menen... ;)

Vacsulilla kilot karisee - aivan hulluna tsemmpiä projektiin. Tosi hieno alku ainakin :) Mä olen muuten huomannut tässä kuukausien aikana muutamassakin kierrossa tuon huonon olon tulemisen autossa. Semmosesta en ole aiemmin kyllä kärsinyt, ja joka kerta sen mielellään r-oireeksi laskee, mutta minulla se ei semmonen sitten ole ollut...Toivottavasti sulla toisin!

Valaskalasella täti ja plussa hukassa :? uskoisin varovasti kyllä että se täti on ja pysyy hukassa... toivon hirmusti plussan löytyvän!

Ja Leonmamille onnittelut - eiköhän se haalea siitä vahvistu *peukuttaa lujasti*

Tervetuloa uudeti, Alma ja Julia82. Täällä kans ihmetellään toisen odottamisen odottamisen odottamista... Eka tärppäsi helposti (tyttö nyt ekalla) ja tässä toisen teossa ollaan yk6:ssa... Alman kans menen samoissa ja Julialla se on siellä puolet enemmän yritystä, mutta kovasti vaan tsemppiä, aivan rekkakuormallisia!

Jospa se olis meille monelle tää heinäkuu se paras kuukausi...

ON: ovis taitaa olla justiinsa ohitse... kp15 on menossa ja toissapvänä sain selkeän ovisplussan - sitten pahuksen testit jo loppuivat enkä raskinut ostaa uusia... Mutta lakanoita on rypistelty, joten sen puoleen asiat hanskassa ;)

Jaahas...tyttö tulikin jo koulusta. Ei muutakun kuulumisia kuuntelemaan :)

Helliä hetkiä kynttilänvalossa kun ulkona on kylmä... rakkaan kainalo onneksi lämmittää mukavasti... Mukavaa viikonloppua!

KirVi72, 15/25...26, yk6

Vierailija
27/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista....täytyy vaan antaa miehelle aikaa miettiä tätä ja katsotaan nyt....mietin nyt vaan, että pitäskö aloittaa ehkäisy vai ei .....itsellä on ajatukset ihan sekaisin, kun ei tiedä mitä mies ajattelee ja en viitsis nyt kauheesti hiillostaa...

Unelma08

Vierailija
28/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma, it eoon kokenu kanssa vaikeuksia työnhaussa. En oo kyllä mitään sanonu, mutta nuori nainen kun hakee töitä, niin onhan se sanomattaki selvää. Yhessä paikassa esim. sanottiin, että ne hakee jotain vähän vanhempaa, vaikka mun kokemus oli hommaan ihan täydellinen. Nyt teen pätkätöitä :( Nyt just alko 2 kk työ...

Unelmalle tsemppiä miehen kanssa. Toivottavasti se vielä leppyy joskus...

Täällä on jännät paikat. Vaikka oikeestaan en usko, että olisin raskaana... Huomenna luulisin tädin saapuvan paikalle, ellei oo myöhässä. Rinnat on ainaki arat niin ku aina ennen tädin saapumista. Eiköhän se tästä vielä suruksi muutu ;)

- bee kp 28/27-30 -

Vierailija
29/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Leonmamille munkin puolestani!!! Peukut on tiukasti pystyssä.

Ja kiitos ystävällisistä sanoista liittyen tuohon työnhakujupakkaan! :-) Tuli hyvä mieli. Minä itse asiassa selvittelin vähän sitä asiaa, tsekkasin tasa-arvolain ja soitin vielä varmistussoiton tasa-arvovaltuutetun toimistoon, ja näyttäisi siltä, että moinen menettely on tosiaan laiton ja sitä vastaan on olemassa suojakeinot - tiedoksi vaan kaikille niille, joiden kohdalla tuo joskus aktualisoituu. Tiedä sitten kuinka pitkälle noita suojakeinoja uskaltaa käyttää, ettei tule leimatuksi hankalaksi tyypiksi. Minä nyt kuitenkin vaadin perustelujen esittämistä (siihen on työnhakijalla oikeus), ja tällaisessa tapauksessahan työnantaja joutuu todistamaan sen, ettei ole syrjinyt työntekijää, eikä päinvastoin.

Hyviä viikonloppuja kaikille ja tsemppiä piinailijoille!

Vierailija
30/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittäny pysyä pois täältä, kun tuntuu niin turhauttavalta tämä piinaaminen... Ei oikeastaan mitään oireita puoleen eikä toiseen! Kävin silloin pari viikkoa sitten gynellä, joka ultran perusteella sanoi, että silloin olisi juuri ollut tärppipäivät, eli oviksesta olis nyt 13 tai 14 päivää. Eilen testasin RFSU:n testillä negan (hätähousu!). Jotenki on fiilis, että täti tulee... Päätin, että testaan seuraavan kerran maanantaina, ellei tätiä sitä ennen tule!

Hauskaa viikonloppua kaikille! Toivottavasti tulevien lumisateiden mukana tulee oikein reippaasti myös plussatuulia kaikille...

Vierailija
31/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille muuten tullut RFSU:n testiin viivanpaikkaa? Kokeilin testiä tänään ensimmäistä kertaa ja siihen tuli mielestäni viivanpaikka. Luulen, että näin kuitenkin omiani. Pitäisi vaan jaksaa odottaa vielä ensi viikkoon.

Rizza kp 32/38-47, dpo 8, yk 17

Vierailija
32/33 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RFSU:n testissä minulle on ainakin tullut viivanpaikka.

Unelma08: Minä en varmaan aloittaisi vielä ehkäisyä. Siis pillereitäkö tms. tarkoitit? Jos miehesi sanookin sitten yhtäkkiä, että ok. Mutta ratkaisu on tietenkin sinun.

ON: Menkat eivät ole alkaneet, mutta valkkari on vähentynyt ja lämmöt edelleen 36,6 astetta. Odotellaan...

Vierailija
33/33 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun vielä hetken täällä. Menkat ei oo vielä alkanu, mutta ne taitaa olla vaan vähän myöhässä. Tuskin tää muuta tarkottaa. Verta ei vielä näy, mutta sen voi jo haistaa :( Huomenna lorottaa.

- bee kp 29/27-30 -