Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun pitää ymmärtää lause jonka mieheni sanoi toiselle naiselle?

Vierailija
31.10.2008 |

Mies oli baarissa sanonut hyvän ystävänsä avovaimolle; mulla ei oo tapana kaverin muijaa yritellä... Nainen oli ollut ihan ihmeissään että mitä sinä tarkoitat. Mieheni oli siihen sanonut että ei mitään, unohda koko juttu.

Pitääkö mun ymmärtää että mieheni on kiinnostunut tästä toisesta naisesta? Jotenkin tuntuu että mies on aina tai no ainakin tosi usein kylässä ystävänsä luona. Erityisesti niinä viikonloppuina kun se nainen on viihteellä. Jos miehen ystävä on avokkinsa kanssa meillä, tuntuu että mies katselee usein tätä naista, jos luulee etten huomaa. Ja muutakin pientä on.

Ja miten mun pitäisi suhtautua asiaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti ei ollut sinulle alun perinkään tarkoitettu. Ja toiseksi, ei sun tarvitse siihen suhtautua mitenkään. MIksi pitäisi?

Vierailija
2/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu sitten kans pahimpaan.

Vierailija
4/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selväksi, että ei aio mitään asian eteen tehdä, eikö? Ja pitkän liiton aikana tulee ihan normaalistikin eteen kaiken maailman ihastuksia ja houkutuksia, se on ihan ok, niin kauan kuin ei tee mitään asian eteen. Ole tyytyväinen siitä, että miehesi haluaa olla juuri sinun kanssasi, vaikka houkutuksia olisikin!

Vierailija
5/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis kai että mieheni olis sanonu että hei, anna olla, mä oon sun ukkos kaveri, eikä oo tapana kaverille paskoja tehdä.. Tai jotain muuta sellaista.

Mutta kun oli sanonut nimenomaan että mulla ei oo tapana kaverin muijaa yritellä.

Vierailija
6/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vain mietin että jos mies on tosi tosi ihastunut tähän naiseen.

viesti ei ollut sinulle alun perinkään tarkoitettu. Ja toiseksi, ei sun tarvitse siihen suhtautua mitenkään. MIksi pitäisi?

Vierailija
7/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selväksi, että ei aio mitään asian eteen tehdä, eikö? Ja pitkän liiton aikana tulee ihan normaalistikin eteen kaiken maailman ihastuksia ja houkutuksia, se on ihan ok, niin kauan kuin ei tee mitään asian eteen. Ole tyytyväinen siitä, että miehesi haluaa olla juuri sinun kanssasi, vaikka houkutuksia olisikin!

Ei ole ap mitään mihin puuttua. Voihan se olla, että miehesi on ollut vähän ihastunut tähän naiseen, jos sitä tarkoitat, mutta mitä sitten?

Vierailija
8/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni ei ole sellaista toiseen ihastuvaa tyyppiä, on ehdottoman luotettava ja uskollinen, ollut ainakin aiemmin... Ja nyt sitten menee sanomaan noin. Ehkä kuitenki teen kärpäsestä härkäsen?

Ei ole ap mitään mihin puuttua. Voihan se olla, että miehesi on ollut vähän ihastunut tähän naiseen, jos sitä tarkoitat, mutta mitä sitten?

Vierailija
9/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni ei ole sellaista toiseen ihastuvaa tyyppiä, on ehdottoman luotettava ja uskollinen, ollut ainakin aiemmin... Ja nyt sitten menee sanomaan noin. Ehkä kuitenki teen kärpäsestä härkäsen?

Mutta tietysti se on vain minun mielipiteeni. Ja mielipiteeni perustuu siihen, että olen itsekin ollut pitkässä parisuhteessa ihastunut toiseen mieheen.

En sitten tiedä mitä tarkoitat "toiseen ihastuvaa tyypillä"? En minäkään mielestäni ole. Ja olen sitä mieltä, että sellaista "tyyppiä" ei välttämättä olekaan, vaan että tunne saattaa olla myös ihan normaalia niille "kunnollisillekin". Teot on sitten asia erikseen. Tai jos muuten ihastus "sekoittaa" elämää.

Minulle tuli omista tunteistani, joille en kuitenkaan mitään voi, todella huono omatunto aluksi. Sitten hyväksyin asian ja näin myös pystyin käsittelemään sen. Ja mikä tärkeintä, jättämään taakseni.

En sitten tiedä olisiko siitä ollut kenellekään mitään hyötyä, että olisin kertonut miehelleni tunteistani? Siinä tilanteessa jätin kertomatta.

9

Vierailija
10/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin sinä osapuolena johon varattu mies oli ihastunut. Puhuttiinkin asiasta ja sovittiin että ollaan ihan vaan kavereita, ei muuta. Miehen vaimo kuitenkin otti asian esiin, puhui siitä meille molemmille. Vasta tämä aiheutti heidän suhteeseensa ongelmia... Eli ellet epäile että miehesi on sinua pettänyt, kannattaa ehkä antaa asian olla. Ihmismieli kun on sellainen, että kun jostain syytetään, tulee ajatelleeksi että pitäisikö tehdäkin niin..?

Vierailija
11/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen ihastuvalla tyypillä tarkoitan ihmistä joka jatkuvasti ihastuu toisiin naisiin tai miehiin. Ja sellaisesta on kokemusta ex-poikaystävän muodossa. Mutta nykyisen mieheni kanssa ei ole pitkän parisuhteen aikana tarviinut koskaan miettiä tai pelätä että jos se menis ihastumaan toiseen. Tai siis ainakaan aiemmin. Nyt en tiedä...

kysyisin vielä sinulta; kerroitko ikinä tälle toiselle miehelle ihastuksestasi? Tai käyttäydyitkö ikinä milloinkaan niin että sen olisi joku voinut arvata?

Vierailija
12/14 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitten toisiin ihastuvaa tyyppiä...

viime viikonloppuna kun tulin puoliväkisin vieraan miehen suutelemaksi vaikka yritin estellä ja sanoin, ettei ole reilua. Ja nyt on oma elämä ihan pois radaltaan... en pysty ajattelemaan järkeviä ja mies pyörii vaan mielessä, eikä ole ketään kenelle puhua. Järjen mukaan mitäänhän asiassa ei ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan, mutta ...VITTU!

Vierailija
13/14 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan kuitenki antaa asian olla. Otan asian myöhemmin puheeksi jos tuntuu että jotain on tapahtumassa. Eiköhän se kuuluisa "naisen vaisto" sano jos jotain luvatonta on ilmassa!

Vierailija
14/14 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin vielä sinulta; kerroitko ikinä tälle toiselle miehelle ihastuksestasi? Tai käyttäydyitkö ikinä milloinkaan niin että sen olisi joku voinut arvata?

Käytöksessä ehkä menin flirttiin mukaan herkemmin ja pari kertaa salaa toivoin, että mies olisi tajunnut jotain. Ehkä se oli vain jotain huomion hakua tai vastaavaa, sillä en sitä ajatellut sen pidemmälle... Oikeastaan tämä vaihteli täydellisen välttelyn kanssa. Yhtenä päivänä välttelin, toisena yritin päästä vähän lähemmäs.

Niin ja flirttikään omalla kohdallani en koskaan, en tässäkään tapauksessa, tarkoita mitään kosketuksia tms.

Kyllä mä sikäli ymmärrän sua ap, että varmaan itsekin olisin nyt vähän enemmän "tuntosarvet tarkkana". Mitään varsinaisesti puututtavaa asiaa ei kuitenkaan mielestäni ole miehesi tehnyt. Nämä ihastusjututkin on nyt vain täällä palstalla, ei välttämättä ollenkaan miehesi mielessä. Muista, että nämä "tulkinnat" on nyt vain parin kirjoitetun rivin perusteella...

Toki varmaan on aiheellista keskustella jos asia sua kovasti vaivaa.

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi