Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alkaa jo säälittää BB Kadi. On raukka niin alkoholisoitinut kuin nuori melkein voi olla.

Vierailija
31.10.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja se pysyy mielissä, kun sen noin julkisesti toi esiin. Ymmärtääköhän itse, mikä on ongelma, vai kehaiseeko vaan juomisellaan teinityyliin? luulee sen olevan jotenkin hienoa kun imee viinaa?

Vierailija
2/12 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään halua juoda yksinäni. Eikä yksin kotona jos ei olla menossa baariin. Kadi vetäis joka päivä viinaa jos vaan haluaisi, mielestäni tuon naisen paikka ei ole talossa. Olisi pitänyt jo siinä vaiheessa poistaa talosta oman turvallisuutensa vuoksi kun kaatui siihen ulkotuleen, olisi voinut käydä tosi pahasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se oikeasti joi sitä suuvettä kun bb kielsi siltä kaljan. Siis niin ärsyttävä, hihittelevä, huomionhakuinen, muita huomioonottamaton alkkis. Tai toi kun se vaihtoi sen skumppa lasin kun itsellä oli tyhjempi. Ei edes säälitä, poistuis jo mun telkkarista :)

Vierailija
4/12 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haluaa tulla nähdyksi eikä tajua että ei ole hienoa olla alkoholisti. Miten tänkin päivän jaksossa selitteli että " otan tässä nyt kolme siideriä, mutta en siis aio juoda niitä kaikkia, en vain osaa päättää mitä ottaisin." Joo ja sit 1,5h myöhemmin oli juonu 5 juomaa.

Vierailija
5/12 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei sillä mikään rooli ole päällä talossa, alkkis mikä alkkis.

Vierailija
6/12 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuvika!

Mut aika säälittävä tapaus koko Kadi!!

Vierailija
7/12 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä joiden arvoihin ei ole kuulunut " biletys" vaan perheen perustaminen nuorena jne.

Mutta (niin valitettavaa kun se onkin) Kadin touhu on sitä samaa, mitä suurin osa nuorista naisista nykyään tekee!

En voi olla ainoa ihminen, jonka tuttavapiiristä suurin osa " bilettää" joka viikonloppu, ja usein viikollakin...?

Nykyään mennään naimisiin ja saadaan lapsia entistä myöhemmin, eli voidaan juosta baareissa vuosia pidempään mitä aiemmin. Juomista ei myöskään enää tuomita niinkuin ennen, eli on ihan ok olla kännissä.

Ja jos miettii vaikkapa opiskelija elämää, niin aika suurelta osin jaa sosialiseen paitsioon, jos ei osallistu erilaisiin ryyppäjäisiin mitä järjestetään (ihan umpitunneliinhan ei toki ole pakko niissä kenenkään itseään juoda...!)

Varsinkin opiskelija maailmassa on yleistä, että tavataan baareissa, sillä harva haluaa pieneen yksiöönsä kutsua pariakymmentä ihmistä...

En itsekkään ymmärrä määrätöntä juomista, kirjoitukseni ydin on siinä, ettei Kadi vaikuta erityisen alkoholistilta jos häntä vertaa muihin 20-25 vuotiaisiin suomalaisiin naisiin. Tarkoitan, että tavallisen perheenäidin silmään hän dokaa kuin alkoholisti, mutta nuorten silmissä tuo on ihan normaalia.

Kadi on kuitenkin vasta nippa nappa 24-vuotias, jos on vielä " myöhään kypsyvää" sorttia, niin elää ihan teinimeinigillä vielä. Kyllähän esim. Tellulle viina maistui enemmän kun hyvin...;)

Itse olen huomannut, että 30-vuotiaat pitävät " alkoholismina" paljon pienempiä määriä mitä 20-vuotiaat. Jokin ajattelutavan muuton on 70-luvun alusta 80-luvun alkuun tapahtunut. Ja painotan että minusta ihmiset juovat nykyään liikaa, mutta se on vähemmän tuomittavaa mitä ennen, mikä on minusta huono asia.

Nykyään on ihan ok, jopa tavoiteltavaa hillua hulluna humalassa, ennen se oli suuri häpeä.

Vierailija
8/12 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki halua nädä sitä överiksi vetämistä koko ajan, pysyis luonnollisena niin se ois ihan ok. Vaikka Kadi-paralla taitaa olla kova elämä edessä.

Vierailija
9/12 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt vasta kadi on oma ittensä. On vaan jaksanu hillitä itteensä tähän asti. Kyllä minustakin tuossa on jo kyse jonkun asteen alkoholiongelmasta vaikka se kuinka olisi nuorten naisten keskuudessa yleistä.

Vierailija
10/12 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo ja sit 1,5h myöhemmin oli juonu 5 juomaa.

Vierailija
11/12 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän muistuttaa minun nuoruuden ystävääni joka alkoholisoitui nuorena ja oli just niinkuin Kadi. Söpö, kaunis, lahjakas ja vapaa sieluinen tyttö jolle kuppi maistui niin että lopussa meni koko elämä pilalle.

Vierailija
12/12 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman viinaa ei ole mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä