Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastelu raskausaikana. :(

Vierailija
31.10.2007 |

On tämäkin ongelma, mutta en koe saavani tyydytystä kun mies ei uskalla työntää syvälle, vaan jättää työnnön puolitiehen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielessään pyörii vain vauva, missä asennossa se on, potkiiko se ja varsinkin jos olen vatsa pyöreänä ja alasti, ei takuuvarmana miehellä seiso! Hän ihmettelee, enkö minä mieti missä asennossa vauva on!!!! Mua haluttais, mutta mies ei voi itselleen mitään, että hän pelkää satuttavansa vauvaa ja se on varmasti yleisempää kuin mitä puhutaan. Miehetkin ovat herkkiä tuntevia olentoja eivätkä kiimaisia eläimiä. Mullekin tulee hetkiä että otan itseeni, mutta jos näkisin vaivaa vähän esim. pukeutuisin seksyyn babydolliin ja saappaisiin tai stilettoihin tms jotta en näytä niin raskaalta ja ottaisin mieheltä vaikka eka suihin ja sitten ratsataisin päällä..mutta en jaksa kuullostaa niin vaivalloiselta joten sitten ollaan vain ilman.

Vierailija
2/2 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sitte sanoa miehellesi että työntää syvemmälle vaan. Niin mä tein. JA kaikki raskaudet mennyt hyvin loppuun asti. JA ihan loppuun asti naitiin melkein joka päivä.

Kyllä se lapsi siellä turvassa on!

Antakaa palaa vaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän