Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kotiaiti ja sain tanaan diagnoosi: stressiperainen vuotava vatsahaava, ja kohonnut verenpaine. Sain laakityksen, mutta laakari kaski puuttua itse tilanteeseen ja jarjesta elam

Vierailija
30.10.2007 |

vähemmän stressaavaksi. Mä tiedän stressaantuvani ainakin lasten kokopäiväisestä kovasta metelistä ja jatkuvista uhmakohtauksista, tappelemisesta ja omista tunteistani, kun joudun pinnistelemään pysyäkseni rauhallisena ja tuntiessani itseni koko ajan riittämättömäksi, myös kaaos kotona ahdistaa. Lääkäri ehdotti myös mielialalääkistystä, jota en vielä halunnut. Kertokaa miten saa elämän stressittömämmäksi? Töihin en voi, palata kuin vasta kuopuksen ollessa 3v, koska näin on sovittu. Lapset 1v ja 3v.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla viemään lapsia puistoon meidän lasten mukana jos asutaan samalla suunnalla?

Vierailija
62/64 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko sitten alkaa tuleen kotiin aikasemmin että pääsin lenkille

Vierailija
64/64 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä kuulostaa tyhmältä eikä se tod. koko tilannetta pelastakaan : ) Mutta se voi kuitenkin yllättävän paljon helpottaa noita huutotilanteita.

Minulla on silloin tällöin päänsärynalkua, joka tekee voimakkaat kuuloärsytykset aivan sietämättömiksi, ja se taas pahentaa sekä päänsärkyä että saa minut kireäksi ja lähelle raivostumista. Se, että ääniä vaimentaa kuulosuojaimilla, auttaa oikeasti siinä hetkessä. Sitä paitsi se on lapsista niin hassua, että monella kerralla huuto on loppunut siihen ja lapsetkin ovat halunneet pitää suojaimia.

Muutoin sanoisin, että yritä edes aamupäiviin, edes osaan niistä, kehitellä lastenhoitaja, joka vie lapset ulos. Lepäät sen aikaa pimeässä hiljaisessa talossa (ihan vaan siellä sotkun ja tekemättömien kotitöiden keskellä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän