Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin rentouttaa miehen?

Vierailija
30.10.2007 |

Kerroin aiemmin täällä kun mulla on ollu tosi pahat kokemukset seksin suhteen: väkivaltanen ex, raiskaus ja tää nykynen tärisi ku haavanlehti.

On nyt tulossa mun luo ja olisin ehkä valmis kokeileen seksiä. Miten saisin tän mjiehen unohtamaan kaiken kertomani ja nauttimaan vain meistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä että hellitte toisianne himoikkaasti ja harrastatte seksiä!

Jos et tee asiasta juttua etkä suurenna asiaa niin mikä siinä sitten? Luulen, että asia on sinulle kynnyskysymys enempi kuin miehelle. En sano ettei mies ole tunteellinen olento, vaan sitä että jos et ole joka kerta kun olette nähny jauhanu omaa onnetonta elämääsi niin mies haluaa sinua ja himoaa, ei ajattele että olet joku reppana jota tarttee pidellä kuin kukkaa kämmenellä.

Seksi kuuluu normaaliin olemiseen ja elämiseen. Vaikka sulla on ollu paskoja juttuja, niin elä TÄSSÄ HETKESSÄ!

Jos olet valmis seksiin ja uskot että luotat mieheen niin annat vaan palaa, et puhu. Kyllä sillä ottaa eteen jos hyväilet!

Vierailija
2/3 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin älä mieti etukäteen, että no nyt kun se tulee niin seksiä. Mieti vaan ,että nyt se tulee ja ollaan yhdessä muuten vaan ja jos seksiä niin sitten on. Fiiliksen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä pääset ylitse peloistasi, niin kyllä se mieskin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi