Lue keskustelun säännöt.
Mihin Hki syömään hääpäivänä? Vinkkejä
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parasta ruokaa mitä olen Hkissa saanut, pieni tunnelmallinen paikka, hieno, mutta rento. Mielestäni täydellinen rennonjuhlavaan romanttiseen iltaan. Mutta kovin varattu :)
Ihana paikka :). Mutta jos antaisit vähän tarkempia speksejä, niin ehkä osaisi suositella paremmin.