Lue keskustelun säännöt.
En osaa ostaa kaupasta vaatteita, ovat kalliita - aina kirpparilta...
16.10.2007 |
On ollut pitemmän aikaa onni aina löytää siistejä/kuin uusia vaatteita lapsille kirpparilta. Paitoja ja housuja, pitovaatteita. Nyt kun uusia toppavaatteita etin kaupasta, kauhistutti ne edullisimmatkin hinnat :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onneksi on nuo kirpparit, pienipalkkaisen tuloilla ei muuten pärjäisi!