Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joustaako lastenne päiväkoti aukioloajoista?

Vierailija
31.10.2008 |

Eli onko pk tarvittaessa auki pitempään esim. puoli tuntia jos joku lapsista tarvitsee satunnaisesti hoitoa vanhempien työaikojen takia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi oli 3-vuotias. Tarha oli auki 6-22 ja työaikani oli 6-22välillä. Tulivat ainoastaan meidän lapsen takia puolituntia aijemin töihin ottamaan vastaan ja iltaisin olivat minun takia auki 22.30asti. Joustavat kyllä, palkkahan niilläkin juoksee. Tosin aika usein sain lapselle haun omaan kotiin nukkumaan isovanhemmilta jo kello 20.00. Ja sama kun hoitopaikka (päiväkotiin) vaihtui, niin joustivat myös.

Vierailija
2/4 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aamulla paikalla jo ennen avautumista ja lapsen voisi tuoda jo siinä vaiheessa. Ei ole toistaiseksi ollut tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jousta. sillä kunnan mukaan ei ole pakko. Tarvitsisin hoitoa silloin tällöin 6.15 alkaen, mutta pk aukeaa 6.30. Olisin siis joutunut laittamaan lapseni vuorohoitoon ja sitä kautta jonoon. Nyt en siis pysty tekemään ollenkaan 6.30 vuoroa ja se on pienessä tiimissä minun kannalta kurja juttu. Työkaverit siis joustaa mun puolesta!

Vierailija
4/4 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmissa lasteni päiväkodeissa tuosta klo 17.00 kiinni menoajasta on joustettu ihan mielellään, mutta nykyisessä on niin tiukka linja etteivät joustaisi. Puolesta tunnista olisi kyse...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan