tulehdus - kohtu ei vastaa viikkoja
Kävin neuvolalääkärillä ja mulla oli punoitusta sen verran paljon että lääkäri päätti ottaa papakokeen. Yritin että olisi ottanut jonkun viljelynkin josta tulokset tulisi nopeemmin mutta ei ottanut. Tietääkö kukaan kuinka herkästi joku tulehdus voi aiheuttaa keskenmenon?
Kohtu ei myöskään vastannut viikkoja, mutta syke onneksi löytyi. Mitä se tarkoittaa? Voiko kaikestä tästä huolimatta asiat olla kunnossa? Mä olen ihan paniikissa tällä hetkellä.
rv 10+5
Kommentit (3)
Ei hedelmöitys kuitenkaan ole tapahtunut silloin kun viimeiset kuukautiset ovat olleet ( ja siitähän se la nyt tähän asti on laskettu, eikö?)
Np- ultrahan sinulla on varmaankin muutaman viikonpäästä?
Eli siinä selviää ne todelliset viikot sitten ja siihen mennessä on tullut myös papa vastaus.
Tiedän koska mun ovis on ollut ja laskeskelin vähän niin sen mukaan viikon heitto tulee eli voi olla viikon pienempi. Mulla on ollut viime viikolla tuntemuksia kohdun kohdalla. Jos lähti liian äkkiä liikkeelle niin repäisi alhaalta. Lattialla istuessakin tunsi kohdun. Nyt mulla ei ole mitään tuntemuksia kohdun kohdalla. Jos sitä sykettä ei olisi kuulunut niin epäilisin että on mennyt kesken. Asia pyörii ihan koko ajan mielessä ja mietin mikä voi olla vialla että kohtu ei ole kasvanut tarpeeksi. No ultrassa se sitten selviää. Ei vaan millään jaksaisi odottaa sinne asti.
Syke löytyi, siltä osin kaikki kunnossa.
Voi olla, että hedelmöitys on vain ollut oletettua myöhemmin.
Toivottavasti saat tulehduksen hoidettua ja kaikki jatkuu hyvissä merkeissä!