Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tapahtuisi jos miehesi saisi kuulla sinun pettäneen

Vierailija
30.10.2007 |

häntä toisen naisen kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on " lupa" olla naisten kanssa. Tyhmä mies!

Vierailija
2/10 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellaisiin suhteisiin ihan miehen lupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tulisiko ero kuitenkaan, mutta lähellä voisi olla.

Mies tietää minun olevan bi, minkä vuoksi meillä ei ole olemassa ns. ' kevyempää pettämistä' (naisten kans) ja ' oikeaa pettämistä' (miesten kans). Molemmat on pettämistä.

Vierailija
4/10 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin suhteemme vaiheissa hänellä on ollut lupa myös olla muiden naisten kanssa.

t. 3

Vierailija
5/10 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, se on vain kiihottavaa.

Vierailija
6/10 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kyse siitä, että seksielämänne on lamaantunut, ja pakko hakea kiihokkeita muualta? Siis en tuomitse, asia ok jos kerran sen hyväksyt, mutta itse en kykenisi vastaavaan (rakastan miestäni hirmuisesti, ja seksikin on loistavaa).

Vierailija
7/10 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,miehelläni ei ole lupa olla kenenkään kanssa. Jos on niin tulee ero. mies on vain jostain kummasta syystä keksinyt että olisi iva jos olisin naisen kanssa,pöljä kuvittelee että saisi tulla mukaan. En kuitenkaan aio pettää kenenkään enkä minkään kanssa!

Melkein kaikki miehet kokemukseni mukaan haaveilevat lesboseksistä vaimon toteuttamana tai muuten vain.

Vierailija
8/10 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täydellisen naurettavan mahdoton on tuollainen ajatus että se kutkuttaisi miehen nauruhermoja vastustamattomasti. Ei oikeasti riitä mulla mielikuvitus siihen mitä sitten tapahtuisi jos jostain syystä tuollaiseen sortuisin. Yhteiselämässämme kyllä perusta heiluis vakavasti.

Vierailija
9/10 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen bi ja mieheni hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Hänelle olen antanut luvan olla muiden kanssa esim. silloin, kun seksielämä kotona oli yli puoli vuotta jäissä (sairauteni vuoksi). En tiedä, käyttikö hän lupaa vai ei.

t. 3

Vierailija
10/10 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pettämistä jos teen sen salassa ja mieheni ei pitäisi asiasta. Mutta ollaan puhuttu ja aiotaankin tehdä se jos tilaisuus tekee yhdessä, eli kaksi naista ja mieheni...

Silloin se ei ole kenenkään pettämistä. Ja en kyllä ymmärtäisikään jos mieheni olisi mustasukkainen naiselle, naiselta saan eri juttuja mitä mies ei voi antaa ja toisinpäin. Ei Mieheltäni ole pois jos minä nautin naisen kanssa kun teen sen takuuvarmasti myös hänen kanssaan:)