Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kävelen joka päivä 8 kilsaa, neljässä erässä ja 2-3 kertaa salilla niin paljonko

Vierailija
30.10.2007 |

luulet että paino tippuu kahdessa viikossa. 165 ja 65, paljon läskiä, vähän lihasta sekä todella pienet luut

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vastata sulle, kun olen lähes samoissa mitoissa kuin sinä (162/66), ja myös tiputtamassa painoa.

Itse kävelen joka päivä koiran kanssa 35-50 minuutin lenkin, minkä lisäksi käyn jumpassa kaksi kertaa viikossa. Näin olen tehnyt jo koiran hankkimisesta saakka (kesäkuu), eikä painoa ole lähtenyt liikunnalla kuin vaivaiset 0,5kg. Nyt olen viime viikon alusta tehnyt ruokaremontin, eli syön 5 kertaa päivässä, ja kaksi noista aterioista koostuu pelkästään hedelmistä (tyypillinen välipala on esim. mandariini + omena). Pyrin syömään vähintään 600g hedelmiä, kasviksia ja marjoja päivässä; tuolla metodilla olen tiputtanut aiemmin painoni aina sinne 58 kiloon.

Mutta siis pelkällä liikunnalla en ainakaan minä saanut tuloksia, vaikka ennen koiraa en lenkkeillyt ollenkaan (kävin vain jumpissa), joten liikunnan lisäys on ollut merkittävä. Eli ruokavalion rukkausta suosittelen sullekin, jos tavoitteenasi on painon pudotus. Toki salilla käymällä ja lenkkeilemällä saat kehosi rasvaprosenttia pienemmäksi, ja kyllähän se ajan mittaan ulkonäössä näkyy. Sanoisin, että ensikertalainen saa salilla näkyviä tuloksia jo 3 kuukaudessa.

Vierailija
2/3 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuntaan eikä toiseen.

Vierailija:

luulet että paino tippuu kahdessa viikossa. 165 ja 65, paljon läskiä, vähän lihasta sekä todella pienet luut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehossa on enemmän läskiä kun on pienet luut ja vähän lihaksia. Läskin paljous näkyy kyllä ja hyvin. Jos saisin sen muutettua liiaksiksi niin olisin jo paljon paremman näköinen, ja pienempi. Ei painolla oikeastaan ole niin väliä, kunhan saan läskiperseen ja kantokahvat pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi