Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulta koskaan tullut paskojan housuun aikuisiällä?

Vierailija
31.10.2008 |

Multa tuli tänään ja hitto, kun nolottaa :( Vatsa on ollut muutaman päivän kovalla, mutta kun olin tänään lasten kanssa puistossa, vatsaa alkoi ihan hitosti vääntää. Kun lähdettiin kotiin, päätin päästää ilmoja pihalle (en kehdannut puistossa, kun siellä oli muitakin ihmisiä ja meidän totuudentorvet olisi varmasti ilmoittaneet kaikelle kansalle, että äiti pieras!).

Pieru tulikin varren kanssa, pari lusikallista tuli pöksyyn, onneksi pystyin pidättämään loput kotiin asti, vaikka tiukkaa teki :( Ja se haju oli hirveä.. Kuopuskin tokaisi, että äiti kakka! Olenkin sitten tänään juossut tukka putkella vessassa koko päivän, onneksi nyt alkaa jo pikkasen helpottamaan, mutta esikoinen on myöskin valittanut vatsaansa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha meni yhtä-äkkiä sekaisin kun olin sitä yrittänyt ensin epätoivoisesti pehmittää sen pari viikkoa.. no, aina kun pääsin vessasta ja vaihdoin puhtaat housut tuli uusi lasti ja en kerinny kunnolla vessaan asti.. siinä meni varmaan 3 pikkarit suoraan roskiin :)

se oli kyllä aika järkkyä kun loppu illan istuin vastasyntynyttä imettäen pöntöllä.

olin vielä yksin kotona kahden lapsen kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä