Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6v tyttö keikistelee alasti, ei olla annettu mallia eikä olla katsottu sellaisia ohjelmia lapsen nähden.

Vierailija
29.10.2007 |

Pyllistelee, törröttää samalla huuliaan ja pitää kättä viehkeästi lanteilla. Kysyy miltä näytän. Jne. Heiluttaa lantiota ym.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottu, tai joku kaveri esittää koulussa kotona katsomiaan ohjelmia. Vastenmielistä, sanon minä.

Ehkä se on sit normaalia. Kyllä mä olenkin ihmetellyt eskarisa, kun tytöillä näyttää olevan käsitys, että naisen elämänsisältö on ihmissuhteet. Ei juuri muu.

t. feministiäiti, jolla 3 poikaa.

Vierailija
2/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin femistiäiti, joka ei aio koskaan kieltää omaa sukupuoltansa tai oikeutta seksuaalisuuteen. Ja miksi ei poikakin saisi noin tehdä. Tuskin tuo on ainut, mitä tyttö tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvitella oikeasti, että jotkut lapset ihan masturboivat?Jopa sinun, aaaaa palakaa helvetin tuleeeessssa!!!

Vierailija
4/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tytöt alkaneet tehdä tuota (kylläkin vaatteet päällä).. Keikistelevät ja pehvaa pyöritellään ja eleet on niin ällöttäviä.

SElves sit että koulussa tytöt ja pojat näin tekee.. JA pojat kuulemma ruukaa myös kysellä vähän päästä että nussitaanko, mennäänkö nussiin jne.

Meillä ei lapset edes tiiä mitä tarkottaa tuo sana. Siis ihan ekaluokkalaisista kyse.:(

Vierailija
5/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmen pojan äiti voi olla vastaamattakin näihin..

Vierailija
6/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku sisäsyntyinen ominaisuus.

Jos sulla olisi tyttöjä näkisit, että jotkut asiat vaan on sukupuolisidonnaisia.

Kyllä meidänkin tytölle ollaan annettu mahdollisuuksia harrastaa nk. poikien juttuja, mutta eihän sille mitään mahda, että kun tytölle antaa vaikkapa parkkitalon, niin hetken päästä sillä on autot nimeltä Roosa ja Anna-Maija, jotka juttelevat keskenään ja asuvat parkkitalossa, joka nyt onkin kerrostalo. Tai sitten vaan Barbiet menevät parkkitaloon laskemaan vesiliukumäkeä...

Vierailija:

katsottu, tai joku kaveri esittää koulussa kotona katsomiaan ohjelmia. Vastenmielistä, sanon minä.

Ehkä se on sit normaalia. Kyllä mä olenkin ihmetellyt eskarisa, kun tytöillä näyttää olevan käsitys, että naisen elämänsisältö on ihmissuhteet. Ei juuri muu.

t. feministiäiti, jolla 3 poikaa.

Vierailija
7/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummallista, mitä kaikkea yritetään niputtaa sukupuolisidonnaisiksi. Kyllä pienet pojatkin keikistelevät.

Vierailija
8/8 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä taatusti ole nähnyt missään keikistelyä. otti kaikenlaisia poseerausasentoja ja halusi että valokuvataan. olin hiukan ihmeissäni.

nyt tyttö on neljä eikä enää ole keikistellyt, mutta kun joku ottaa valokuvan niin käyttäytyy jotenkin " mallimaisesti" , en osaa selittää.. suvussa on malleja, mutta ei tyttö ole ikinä nähnyt mitään sellaista.

olenkin päätellyt että on sisäsyntyistä.