Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** SYYS 04 Halloween-viikko! ***

29.10.2007 |

Ei suomalainen perinne, mutta silti:) Missä olette, kun ei ole edes pinoa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nakkikeitto pian valmis, joten ihan vaan tulin piipahtamaan. Karkkia tekis mieli juu. Eilen mies toi kun kävi pelaamassa mutta tuli heti ällö olo, johtui ehkä siitä, etten syönyt iltapalaa... En syönyt edes koko pussillista karkkeja:)

Nyt on " lukenut lohi" -jakso katsottu. Onni sai synde lahjaksi mun kummipojan vanhemmilta kummipojan valitseman Vekarat -dvd:n. Tykkää aika kovasti. Nytkin kaipailee toista jaksoa, jossa Torsti kaataa vettä toisen päälle tai jotain...

Pitää kai mennä. Ynksylle paranemista. Älä pode huonoa omista!

T-P

Vierailija
22/43 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahdollista? Syysmammojen sähköpostini oli yön aikana tyhjentynyt kokonaan! Kaikki kansiot tyhjänä. Ei ole ainoankaan mamman yhteystietoja jäljellä. Täh? Kukkee auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy Halloween Sisters!

Keilin

Vierailija
24/43 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samat suunnitelmat ensi viikon torstaille :) Onnea matkaan (sitä mäkin tarvin kovasti).

Vierailija
25/43 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti mustaa...

Taas ei mikään oikein suju. Eipä pitäisi liikaa alkaa unelmoimaan asioista. Pari vuotta sitten olin oikein tyytyväinen elämääni. Nyt kaiken maalailemisen jälkeen taas taas tuntuu niin matalalta.

Kuitenkin, on terveys, on ihanat lapset. Noh, terveyskin hiukan brakaa. Pitäisi kai lääkärissä käydä, kun kipuja on leukanivelessä ja huulet aivan tunnottomat. Tänään yht´äkkiä iski mieleen..Joskus on jokaisen täältä lähdettävä. Ja taas ajatukset edesmenneelle ystävälle.

Vaikka tänään kai olisi pitänyt olla hilpeä. esikoisen kaveri yökylässä ja Monopoliakin pelattiin.

Toivottavasti T@hden perheessä jo tauti helpottaa!

Ehkä huomenna jo tästä piristyy...

SaaMari...tänään kuten Ihaa...

Vierailija
26/43 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamuska, mene jo lääkäriin! Pitää muistaa huolehtia itsestään! Eihän tollanen puutuminen kovin hyvältä kuulosta, vaikkei ihan noin mustia ajatuksia kannata mielessä pyöritellä sen takia.

Minä jäin edelleen kotiin. Mielummin oisin töissä, luulen tästä tulevan aika pitkä päivä. Mutta ei tää olo meinaa helpottaa. Eilen nukahdin ysiltä ja parin yöllisen heräämiskerran jälkeen heräsin kuuden jälkeen miehen noustessa ylös. On tota univelkaakin ollut. Onneksi kaapista löytyi viime talvisia duacteja.

Tsemppiä koitoksiin Enkelille ja Lempolle, vaikka viikon päästä taitaa vasta olla. Mulla meni aikoinaan kuin vettä vaan, vaikka jännitti ihan tajuttomasti etukäteen.

T: Ynis

Vierailija
27/43 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaksi villiä leikki-ikäistä, ikää 3v1kk ja 1v10kk. Toinen sisäsiisti, toisella paha uhmis. Eivät tottele kieltoja tai määräyksiä. Kovaäänisiä. Tappelevat paljon. Suhteeellisen hyviä syömään, mutta erittäin huonoja nukkumaan. Tällä hetkellä vielä erittäin räkäisiä ja yskäisiä. Yst. vast. mahd. pian! Nimim. Erittäin väsynyt. "

Siinäpä ne eiliset ja tämän päiväiset kuulumiset. Vimmauksella ei mitään rajaa. Vettä sataa koko ajan, niin ei pääse ulos. Lisäksi myös räkätauti rajoittaa ulkoilua. Kierrokset käyvät täysillä koko ajan ja melutaso on hirvittävä. Viime yönä nukkuminen oli taas ihan syvältä. Ja äipän pitäisi vaan jaksaa... ja sanomattakin on varmaan selvää, että töihin pitäisi jaksaa lähteä.

Ääh, erotuomaria tarvitaan taas....

Mimmu ja riiviöt

Vierailija
28/43 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmulle tsemppiä! Sulla on kyllä vuorotyön kanssa kohtuuttomasti jaksettavaa.

Vierailija
29/43 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis, minä samanlainen, et aina huono omatunto. Mut oikeesti, ei tartte olla kuumetta, jos olo kipeä, niin parempi levätä! Hyvällä omalla tunnolla!

Lempi, voi miten kiva kuulla, et en ole yksin! ;-) Missäs päin huristelet?

Mimmu, voimia voimia!

SM, pian lääkäriin, toivottavasti kaikki ok!

Mä oon viime yönä nukkunut kolmisen tuntia, hoh hoijaa.. Minin kanssa olin lääkärissä ja huomenna soija-altistuksessa menee varmaan koko päivä. Illalla lähden tänään vielä ajotunnille, opettaja pitää inssin kenraaliharjoituksen, ei siis puutu mun ajamiseen, muuten kuin pakon edessä!

Mini tuli vainoomaan mua, mentävä!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
30/43 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venna kerhossa, aah. Puistotäti on lomalla tämän viikon, huomaan olevani selvästi väsyneempi kun ei ole ollut minkäänlaisia hengähdystaukoja. Pikku-Myykin on aktiivinen yöbaarin asiakas. Olen tässä kolmisen viikkoa odottanut, että alkaisi ominpäin nukkua taas kohtuullisia 2-3 herätyksen öitä sivuvaunussaan - mutta hänpä nukkuu äidin kainalossa ja äiti toimii tuttina :( Täytyy ryhtyä tassuttelukouluun piakkoin. Kunhan jaksaisi :DDD

Onpas työlästä tämä kirjoittaminen, kun harvakseltaan kirjoittelee!

Asumismietinnät käynnissä aina vaan. Kun nuo parhaat naapuruston kaveritkin muuttavat pois - onneksi mukavia naapureita jää vielä jäljelle kuitenkin. Eilen onnistuin vielä puistossa törmäämään kahteen kotiäitiin, joiden miehillä tuntui olevan millä mällätä. Kateus nosti päätään suuresti, ja tuli sellainen olo, että muutetaan johonkin missä asuu ihan tavallisia ihmisiä!! Haluan 5h+k, kuraeteisen, avotakan ja kaksi vessaa!! Vanhan kurssikaverin löysin facebookin kautta, remontoivat vanhaa taloaan ja asuvat mukavasti pienen kaupungin keskustassa. Meistä ei olisi remontoijiksi, mutta muuten kyllä houkuttaisi.

Öttikselle on tulossa ihana vauveli :) Varmaan mukavaa, vaikka työlästäkin, sitten seurata miten lapsoset ja isompi koira ottavat tulokkaan vastaan.

Hilu, hienoa että uskalsit heti tehdä ratkaisun, jos ei tuntunut yhtään sun jutulta!

Enkelille ja Lempolle tsemppiä! Välttäkää konflikteja :D

Ynikselle pikaista paranemista - kuume ei todellakaan ole välttämätöntä sairauslomalle jäämiseksi!

Joko T@hdellä päin alkaa tauti olla voitettu? Siitä tuli mieleen - alakerran naapurilla oli tässä " oksennustautia" , jonka lopulta eilen paljasti olevan sitä pitempikestoista sorttia. Rv 10 menossa :) Ihanaa, vauvoja taloon. Alkaa olla varsinainen pikkulapsitaloyhtiö meillä kohta!

Kohta haravointihommiin naapurin kanssa, pikkuneidit 3 v apulaisina. Eli istumassa kottikärryijen kyydissä.

- tea -

Vierailija
31/43 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti selätetty. Oltiin jo kerhossakin. Mahat vielä paremmin löysällä kuitenkin. Lapsilla energiaa riittää. Ite oon ihan poikki. Mutta eiköhän tästäkin nousta. Itse asiassa aika vähällä tästäkin taudista päästiin, kun kukaan ei mennyt ihan veltoksi tmv. Mutta kyllähän siinä pyykkiä ja tekemistä kertyy kun tällainen porukka taudin läpi käy.

Taustalla olen ja palailen jossain vaiheessa.

T@hti

Vierailija
32/43 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sentään:) Väsymys vaan on ollut kova koko viikon vaikka olen nukkunut ihan hyvin.

Tänään poljin pyörällä vastatuuleen töihin. Lainasin miehen miljoona-vaihteista pyörää kun olen hiljaa mielessäni todennut, ettei tuo mun ostama pyörä ollutkaan hyvä ostos. En tajunnut, että 7 vaihteisen pyörän 4 ekaa vaihdetta on ihan turhia, ne on niin keveitä, että niillä vois polkea jyrkkää ylämäkeä metsässä. Kuvittelin, että ne on samantasoisia vaihteita kuin 3-vaihteisessa ja sitten ne " extra" vaihteet olis jäykempiä. Tuolla mun pyörällä on ihan tuskaa polkea tuulessa.

Noo, mä siis menin miehen pyörällä ja huomasin ajaneeni (äänen perusteella) lasinsirujen päältä. Olin puolimatkassa enkä reagoinut siihen sen kummemmin. Ihan työpaikan lähellä aloin kuulla suhinaa ja luulin mun tuulipuvun housujen vain kahisevan. Mitä sitä tyhjää, eturengas oli ihan tyhjänä! Ja ei se vielä mitään, mies kun osti alkusyksystä siihen etukumiksi sellaisen monta kymmenta euroa maksaneen kestävämmän päällyskumin! Oli vähän äreänä ja soitteli että miksen mene omalla pyörällä töihn! Sanoi jo myyneensä mun pyörän veljelleen.

Ihan oikeasti ajattelin tänä aamuna, että taidan ostaa sittenkin miljoonavaihteisen pyörän, jossa ei sitten ole niitä jalkajarruja. Sellaisella pääsee sitten eteenpäin eikä talvella vaihteet mene jäykäksi.

Mies on tänään saunaillassa työporukalla. Sanoi, kun vein sille pyörän, että mene vaan aamulla autolla töihin, ettei hän ole kuulemma ajokunnnossa aamulla;) No, se hänelle suotakoon.

Ynikselle vielä sairastelusta. Lepoa vaan. Just olin vanhempien luona ja isän kuski lähti yöksi töihin. Sen poika, 16-v, oli tullut sieltä E-Suomesta tänne äitinsä luo syyslomalle ja oli lentokoneesta tullessa ollut ihan tuskissaan ja vedet silmissä autossa sanonut äitilleen, ettei pysty olemaan, koskee rintaan. (edellisenä päivänä oli koskenut myös, lääkäri oli määränyt ab-kuurin) Täällä joutui sitten heti teholle -> sydänlihastulehus. Ja kun oli jo ok ja palas lomalta kotiinsa, tuli se tauti pahanen takas ja taas teholle. Kuulosti kyllä kamalalle ja kyllä sanoi olleensa huolissaan pojastaan se isän työntekijä, ymmärrettävästi. Taas tuli hyvä muistutus itselle, että sairaana tai edes puolikuntoisena ei pidä urheilla.

Mimmulle jaksamista!!! En käsitä, kuinka jaksat 3-vuorotyötä! Minä jaksoin sitä jotenkuten muutaman vuoden perheettömänä. Nyt ei tulis mieleenkään. Olen ihan täysin päivätyöläinen nykyään, että jos tuosta työstä pitää johonkin lähteä (no ehkä pitää kun olen määräaikaisena vain) niin mistä ihmeestä löydän tältä alalta enää päivätyötä?! 2-vuorotyökään ei enää nappaa.

No, nyt alkaa kone tökkiä taas. Pitää lähettää.

T-P

Vierailija
33/43 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kai tää vointi pikkuhiljaa kohentua. Töihin aion huomenna. Katotaan sitten miten siellä jaksaa. Lääkäriin joutuisin kuitenkin hakemaan todistusta, joten menen ensin töihin kokeilemaan. Paljon surkeammassakin kunnossa olen töissä ollut, vaikka nyt mietin, että miksi.

Saamuska, joko varasit lääkärin?

TiPi, pyörästä. Mulla taitaa olla miljoonavaihteinen pyörä, maastosellainen. On kyllä jotain 10v vanha, mutta viimeksi töihin pyöräillessä huomasin vaihteiden olevan hajoamassa. Lähinnä oli vaikeuksia vaihtaa kevyemmälle vaihteelle, se vaihtaja tökki. Miehellä samalla tavalla hajonnut vaihteet aikaisemmin. Talvella muutenkin vaihteet jäykistyy näissäkin tapauksissa. Mutta muuten ehdottomasti tykkään, jalkajarrua en osaa enää oikein käyttääkään.

Nyt sohvalle ja saa uni tulla, jos tulee taas näin aikaisin...

Vierailija
34/43 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisemmassa kunnossa. Taitaa tosiaan tuo pimeys ulkona vaatia veronsa..

En ole saanut aikaiseksi lääkäriin mennä, vaikka huulet pistelevät (=puutuvat) ja leukanivel on kipeänä. Itse asiassa kävin ennen Floridan matkaa työterveyslääkärilllä ja totesi purentani olevan aivan pielessä ja meinasi leukanivelessäni olevan tulehduksen. Söin 10 päivää tulehduskipulääkettä, mutta tässä sitä vielä ollaan. Työterveyslääkärillä ei ole tarvittavia laitteita. terveyskeskuksemme on aivan arvauskeskus. täytyy mennä terveyskeskuksen kautta varmaan kuitenkin, jotta antaa lähetteen 180 km päähän keskussairaalaan...Kun ei vain missään välissä ehtisi...muka.

Vuorotöitä olen minäkin tehnyt aikoinaan yli 10 vuotta. isompien lasten ollessa pieniä olimme miehen kanssa molemmat vuorotöissä (tein lähinnä vuoroa klo 15-23). Silloin se tuntui sujuvan aivan hyvin, mutta nyt alkaa kai ikä painaa, eikä iltatyö houkuta enää yhtään. Parin viikon päästä olen taas yhden illan töissä. Nämä iltatyöt ovat minulle ihan omaehtoisia, mutta tulossa sellainen ilta, jonka haluan olla näkemässä.

Antsan kanssa kovasti harjoitellaan vaipattomuutta. Vanhempansa ovat kovasti olleet laiskoina asian kanssa, mutta kaipa se tästä. Kyllä poika jo kovasti tomerana potalla käy ja päiväkodissa aivan melkein ilman vaippaa. Nyt on mies ollut jonkun aikaa Antsan kanssa kotona, mutta kohta alkaa taas päiväkoti Antsallakin.

Meillä on muuten maa jo valkoisenaan :) Pääasia olisi, että pakkanen tulisi. Lumi sinällään ei riitä..

Mukavaa loppuviikkoa siskot!

SM

Vierailija
35/43 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh, ei kulje tänään. Ei millään, hermo menee syyspojan riuhumiseen ja turhanpäiväiseen kiukutteluun. Kahvikin on loppu. Menisin takas peiton alle jos vaan voisin...

Eilen kymppiuutiset sai mun vihaiseksi, tuo lakkouhka... suututtaa niiden keskoshoitoa tarvitsevien vauvojen puolesta, lasten teholla olevat jne. Kiva ellei hoitajia ole, jätetäänkö pienet vauvat kuolemaan? Käsittämätöntä! Mietin jo et vien omat pojat hoitoon mummolaan ja menen vapaaehtoiseksi auttamaan sinne... vaik ei musta taida paljoo apua olla, enemmän olisin vaan tiellä... :( Tämä yhteiskunta on NIIn syvältä!! Harmittaa myös kun mun yks ystävä viimeisillään raskaana ja sillä LA on just lakkoaloituksen tietämillä... hirvittää sen puolesta. Vaikea nauttia raskaudestakaan kun pelottaa tuleva... En ota tässä kantaa hoitajien palkka-asiaan puolesta enkä vastaan, kyllä hoitajat palkankorotuksen ansaitsevat, en minä sillä, mutta keinot on kyl vähän liian kovat.

pakko lähtee kauppaan et saa edes kahvia. ja postiin. jospa ulkoilma piristäis...

Ainiin, pieni ilonpilkahdus; pikkuinen täyttää tänään 11kk ja seisoi ilman tukea äsken! Pian meillä juostaan....

Voimia muillekin tarvitseville.

äk

Vierailija
36/43 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehyläinen ilmoittautuu... minunkin mielestä aseemme on kova, mutta sen on pakko olla kun muuten asioihin ei saada mitään muutosta. Lakon aikana on suojatyö velvoite, mikä tekee lakosta hyödyttömän. Oikeasti uskon että sopuun päästään ennen irtisanoutumisia, pakko päästä. No mutta se siitä... minun osaltani ja toki ymmärrän ihmisten hädän.

Meilläkin elämä nyt kohtalaisen kurjaa, Aalla on korvatulehdus ja se on kiukkunen kuin ampiainen yötä päivää, ei nuku ei syö, tiedättehän! Eli myötätunto halaus kaikille väsyneille huutavien lasten äideille!

Oliko niin että lempon ja Enkelin inssit oli eilen? toivottavasti meni läpi!

Muuhun e taida kyetä... ainiin muutto on saatu tehtyä jokunen tavara vielä hakee paikkaansa.

Mari ja pojat

Ainiin otin influenssa rokotteen molemmille pojille(kun kyselin joskus mielipiteitä)

Vierailija
37/43 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, en mä halua tästä syyspalstasta mitään lakko -puolesta tai vastaan kiistakenttää, olisin voinut jättää kirjoittamattakin... mua vaan niin alkoi itkettää eilen illalla uutisia kuunnellessa, siinä kun sanottiin aika suoraan että henkiä menee ja oli juttua taysin vastasyntyneiden teholta.... Ja meidän syyspoikahan oli teholla aikoinaan viikon, siksi se kai sit kolahti niin... Mutta ei siitä sen enempää, menee politikoinniksi jos aletaan täällä tätä asiaa yhtään syvemmältä kaivella. Mulla taitaa olla hormooniryöppy päällä, ja menkat alkamassa... Kaikki itkettää ja suututtaa. Oon huutanut syyspojallekin tänään ihan satadesibelillä ja sekin kaduttaa... huono äiti, raihnainen kotiorja ja näkymätön vaimo, sellaiset fiilikset täällä... ;(

Pikkuinen kaatoi äsken linna-shamppoo-pullon kylppärin lattialle, missä lattialämmitys... karsee haju siellä! Olis teitty pitänyt varmistaa että ovi on kiinni ja pullot ylähyllyllä, tiedän. Silti, täystuho on _ l i e v ä_ ilmaus tuolle lapselle... Se on oikeesti ihan ihme venkura-kenkura, ei viihdy 10 sek sylissä, huppii tasajalkaa pinnasängyssään (juu-u, mä tiedän että lapset oppii tasajalkaa hyppisen vasta joskus 2-vuotiaana!!), hajoittaa kaiken (! Eilen meni pleikkari, viimeviikolla jalkalamppu...). Keittiössä se ottaa oikein tukevan asennon, asettuu hajareisin laatikoston eteen ja alkaa viskoa kauhoja ja puuhaarukoita sellaisella vauhdilla ettei ole ennen nähty. Syyspoika oli -ja on kuin toiselta planeetalta - tuossakin iässä!!

Voiko äiti heittäytyä lattialle mahalleen ja kiljua ja potkia ja raivota?? Tai voisko äiti vetää päiväkännit ja juoda pullon punkkua ja vaipua ihanaan koomaan sohvalle? Heh, ellei olis huomenna menoa tää olis ehkä illalla hyvä veto... mieluiten kuiteski vetäisin peiton ja korvatulpat korviin ja menisin nyt heti nukkumaan ja yrittäisin unohtaa koko pahan maailman. Menkat tulossa, siltä tää pahasti kuulostaa...

Syyspojasta tuli mieleen sentään jotain kaunista sanottavaa: musta on aivan ihanaa kun tuo pieni poika huomaa ulkona liikkuessamme luonnon kauneuden. Sanoi mulle kun oltiin kävelyllä että kato äiti, ompa Tosi Kauniita pilviä. Aurinko paistoi pilviin tehden ne keltaisiksi. Äitiä hymyilytti. ;)

jep, nyt sitä aamukahvia.

äk

Vierailija
38/43 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Isi on hyvä vastustaja, kun isi ei ole tyhmä. Äiti on paha vastustaja."

Onneksi oon niin tyhmä etten tajua mitä lapsi yrittää kertoa :)

Hulluna pelkäsin että on vaikeaa vauvan kanssa eikä selvitä mitenkään. Mutta meillä onkin helppo vauva ja äärimmäisen rasittava uhmis, joka potee pahinta mustiskauttaan just nyt. Päivän aikana neito saa viritettyä minut niin kireäksi, että kun isirakas tulee töistä olen jo niin pahana että voisin vetää jatimaticin esiin ja...

Hellun päivä menee kytätessä ettei vauva vaan saa mitään kivaa tai edes katso hänen leluihinsa päin. Jos kokee vääryyden tapahtuvan (eli koko ajan) niin huutaa kuin sireeni. Riehuu ja huutaa. Mitään ei voi tehdä eikä minnekään voi mennä ja vastaus kaikkeen on ei. Yhteisin " laatuaikamme" (=vauva nukkuu) käyttää läpsimiseen, puremiseen ja tuhmuuksiin. Maanantaina huusi niin kauan että oksensi. Silloin petti äiteen lehmänhermo ja loppui leperrys. Totaalinen tiukkuus on helpottanut vähän, nyt saattaa jopa pari minsaa leikkiä yksinkin (eli siis ei roiku minussa inisemässä koko aikaa niinkuin männä viikolla).

Huoh. Haluan ihanan pikkutyttöni takaisin! Palaakohan se enää koskaan?

Helppo vauva on ilmeisestikin maito- ja muna-algeeri. Jäbä pulppuaa kuin suihkulähde. Maidon olen jättänyt jo pois (se on selvä), munaa en vielä. Tänään kuitenkin on oksentanut koko ajan... ap söin munkin (ei maitoa, mutta munaa juu). Huhhaa. Ei se mitään, pääasia että hengissä selvitään. Eikä tuo imetysdiettaaminen kyllä pahaakaan tee meitsin figuurille.

Joojee. Perjantai on herkkupäivä!

Jos ei muuta niin henkistä herkkua teillekin,

toivoo m:)

Vierailija
39/43 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisia: Näyttää pahasti siltä, että tämä perhe on vihdoin siirtymässä digiaikaan. Mies lähti markantaloon ostoksille. Ensin oli aikeissa ostaa joku halpa mutta kai se nyt meni ostaan kerralla jotain tallentavaa. Hmm, 2kk oltu ilman telkkaria, hyvin on mennyt. Toisaalta tekis mieli olla loppu elämä ilman ja näyttää Ylelle pitkää nenää:)

Onnikin on 2 kuukaudessa oppinut, ettei meidän telkkari toimi. Eilen oltiin mummulassa ja kun laitoin tv:n päälle eikä digiboxi ollu vielä päällä, näkyi sitä lumisadetta. Onni sanoi " meilläkin näkkyy tuommosta" . Sitten kun alkoi kauniit ja rohkeat se sanoi " meillä ei äiti näy tuommosta" . Viksu;)

Mulla seisoo järki. Väsyttää ihan älyttömästi. Silmät kuivuu päähän ja taju lähtee. En tiedä, miten tämä viikko on näin väsyttänyt. varmaan osa syy on viime ja toissa viikonlopuissa kun on tullut rellestettyä ja on kertynyt univelkaa jonniin verran.

Täällä on pakkasta ja maa oli jo kohmeessa kun kävin tuossa iltasella viemässä porukoiden pihalle Tikru kissamme haudalle kynttilän. Tänään tulee jo 2v kun Tikru meni sinne kisujen taivaaseen.

Eipä tule mitään enää oikein mieleen.

T-P

Vierailija
40/43 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä uutta, kunhan ilmoittaudun.

" mä mietin sillai et... mä mietin et mun sbaidejmän (spaiderman) pujkki (purkki) ois dvd... sillai mä mietin nyt illalla" Näin syvällisiä mietteitä kävi raportoimassa Pyörsky, jonka luulin jo nukkuvan.

Paljon on asioita, joita äiti luulee. Yllämainitussa nukkumisasiassa ei luulo ollut tiedon väärti, eikä myöskään, kun luulin Kakkosen laittaneen aamulla pyykit kuivumaan. Kaveri oli nostellut kyllä pyykit pois koneesta - läjiin kuivaustelineen päälle :( Haju kylpyhuoneessa oli kam-mot-ta-va. Menin sinne sylillinen pyykkiä mukanani (Väkkärä on pissannut sängyn märäksi kahtena peräkkäisenä aamuna) ja en kyennyt muuhun, kuin parkumaan risti-istunnassa pyykkivuoren keskellä. Ihan kuin ei suurempiakin murheita olisi, tuo vain tuli niiin puun takaa, etten yhtään ehtinyt varautua.

Töissä on ollut hurja viikko. Ja niin on seuraavakin, vaikka eri tavalla. Töissä on kuitenkin kivaa :) On kotonakin, jos ei pyykkejä lasketa.

Merdelle, Neiti Uhmakkaaseen liittyen, se suloinen tyttö on kyllä matkassa mukana. Huomaat, kun et anna kiukkunaamarin hämätä. ...tiedän, tiedän; helppo sanoa kun omat lapset nukkuu (tai isoista en ole varma, koska eivät ole nyt kotona).

Jospa menisin nukkumaan. Tai lukemaan vähän lehteä. Eilen tuli monta.

Paitsi sen kerron vielä, että Väkkärää aurinkoisempaa lasta saa hakea, eikä välttämättä löydä. Hän on ihana, varsinkin aamuisin ja iltaisin ja siinä välillä myös :) Naureskelee ja hymyilee ja puuhailee ja on suloinen (älkää muistuttako tästä sitten, kun olen aivan puhki kaikkeen kiipeilyyn ja putoiluun ja karkailuun ja...), ihan sama mitä Väkkärä tekee niin hyvä tuuli säilyy aina ja aina.