Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhanaikainen lastensänky haussa

29.10.2007 |

2v. poikamme siirtynee piakkoin pinnasängystä pois ja haluaisin hänelle sellaisen vanhanaikaisen puusängyn, tummaa kolhiintunutta puuta, ja kunnon päädyt. Sellaisen millaisia nyt sängyt ennen vanhaan kai sitten olivat ;o). Mistä löytäisin? Kirppareita ja tuttujen vinttejä olen jo kierrellyt huonolla menestyksellä. Asumme Etelä-Suomessa, osaisiko joku vihjata jotakin hyvää liikettä tai muuta tahoa?

Vinkeistä äärimmäisen kiitollisena!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlesta " kasvihuoneilmiö" . On sellainen antiikkia ja humpuukia myyvä iso liike Turuntien varrella. Sieltä on ostettu kaikkea kivaa talonpoikaiskamaa meillekin.

Vierailija
2/3 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä huudettavissa aika usein kivoja sänkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse selailin huutista epäsäännöllisen säännöllisesti muutamia viikkoja, kunnes tärppäsi; käyttökunnossa oleva, kaunis,ei liian suuri, yksinkertainen " antiikkisänky" 1900-luvun alusta, jossa vain yksi huuto. Huusin siitä 85 ¿, maksoin hintavarauksen 90 ¿ ja sain juuri etsimäni kaltaisen vanhan sängyn tyttärellemme mielestäni halvalla. Vastaavia vanhoja sänkyjä olin nähnyt myytävän kyllä liikkeissäkin, mutta hinnat olivat mulle liikaa. minäkin kyselin kaikki kaverit jne. Huutiksessa kannattaa käyttää erilaisia hakusanoja ja hakea eri osastoilta, sillä aina myyjien logiikka ei toimi kuten ostajan. Ostin sängyn jo viime tammikuussa, sillä olin varautunut useiden kuukausien etsimiseen, pinniksestä vaihtaa pois nyt marraskuussa kun 1 v. 9 kk. Toivottavasti löydätte mieleisen sängyn lapselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi