G. monella yrityksellä olette päässeet autokoulun teoriakokeen läpi?
Kommentit (35)
Ekalla, samoin moottoripyöräkorttia yli kymmenen vuotta myöhemmin ajaessa. En siis ole ihan pölähtänyt vanhuuttani :)
Mmhh... mä itse pääsin ekalla sekä teorian että ajokokeen.
Mun mies sensijaan teki teorian omaa korttiaan varten kuulemma kolme kertaa ja kun mun piti opetusluvilla ajaa oma korttini ja hänen opettaa ja siis sitä varten suorittaa teoria, ei päässyt läpi!! Ajattelin että voi hemmetin urpo.. mutta myöhemmin tajusin, että miehellä on lukihäiriö eikä siksi hahmota lukemaansa oikein. Peruskoulun keskiarvokin alle 6 ja urponahan sitä on pidetty kaikki nuo kouluvuodetkin, kultaista 70-80-lukuahan se oli..
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 18:55"]
Ekalla, kuten inssinkin. (Tarvii olla imbesilli jos ei pääse)
[/quote]
Tai lukihäiriöinen... Ikävästi heitit tuon.
t. 8
Ekalla pääsin sekä kirjallisista että inssistä. Sain ajokortin samana päivänä kun täytin 18.
Ekalla, nolla virhettä :) Autokoulu lupasi maksaa teorian niille jotka selvisivät virheittä :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 19:13"]Mmhh... mä itse pääsin ekalla sekä teorian että ajokokeen.
Mun mies sensijaan teki teorian omaa korttiaan varten kuulemma kolme kertaa ja kun mun piti opetusluvilla ajaa oma korttini ja hänen opettaa ja siis sitä varten suorittaa teoria, ei päässyt läpi!! Ajattelin että voi hemmetin urpo.. mutta myöhemmin tajusin, että miehellä on lukihäiriö eikä siksi hahmota lukemaansa oikein. Peruskoulun keskiarvokin alle 6 ja urponahan sitä on pidetty kaikki nuo kouluvuodetkin, kultaista 70-80-lukuahan se oli..
[/quote]
...siihen saa kyllä lisäaikaa jos on lukihäiriö.
Teoria meni ekalla, inssi meni vasta tokalla. Tein naurettavan mokan ensimmäisessä inssissä, koska olin niin hermostunut.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 19:13"]Mmhh... mä itse pääsin ekalla sekä teorian että ajokokeen.
[/quote]
...siihen saa kyllä lisäaikaa jos on lukihäiriö.
[/quote]
Niin jos testin tekijä itse tajuaa ja tietää sen, että on ongelma! Viittaan tuohon kouluvuosiinsa, silloin ei ollut mitenkään yleistä ottaa oppimisvaikeuksista kärsiviä ohjaukseen vaan annettiin suoriutua. Tai ainakin mun miestä ei ole kukaan auttanut. Lukihäiriödiagnoosin olen tehnyt itse (eli ei mitenkään pätevä!!) kun olen ynnännyt miehen kirjoittaman tekstin omituisuudet ja ääneen luetun takkuilun. Ja tietenkin tuon kokeen ylimaallisen "vaikeuden".
8
Tokalla, mutta sitten en ehtinyt saada inssiä läpi puolessa vuodessa joten jouduin käymään kolmannen kerran. Onneksi silloin sentään meni heti läpi.
Tokalla. Tein tyhmiä virheitä ja olin ehkä vähän ylimielinen (oon niin fiksu, että kyllä se menee vaikken niin panostaiskaan...)
Teoriakoe ensimmäisellä yrittämällä, täysillä pisteillä.