G. monella yrityksellä olette päässeet autokoulun teoriakokeen läpi?
Kommentit (35)
Tosin sitä ennen olin harjoitellut sitä kirjallista koetta autokoulun koneella varmaan 10 kertaa :)
Inssi meni ekalla läpi. Olin 19v.
yrityksiä teorikokeessa 2 ja hylätty. mikä ongelma, kun netissä kaikki harjoitukset menee oikein. ei ap
on helppo jos on pikkusenkin lukenut ja omistaa maalaisjärkeä:)
esim.jos näet kaverin kävelemässä kadulla kun ajat autoa saako silloin töötätä tervehdykseksi:)oli ainakin n.10v sitten muistaakseni yksi kysymys.aihe milloin saa käyttää tööttiä:)
hyvin se menee!
Selitys: ajoin vanhemmalla iällä vielä C-kortin, jossa jouduin käymään uudet kirjalliset.
Kosahti joka kerta niihin perkeleen diakuviin. Kuvat oli niin suttuisia etten tajunnut niistä yhtään mitään. Kolmannella kerralla oli uudet diat ja meni läpi niin että heilahti. Mutta kyllä hävetti!
Ajoin kortin Helsingissä nelikymppisenä, koko autokoulu kesti alle 2 kk.
Kirjalliset sekä inssi.Enkä kyllä koko"oppikirjaa" edes avannut.Tunneilla kuunteleminen ja perustiedot riittivät.
"akka ratissa" siis pönttö ajaja. Autokoulu oli elämäni vaikein koulu ... ei lukio, ei yliopiston pääsykokeet, ei edes väitöskirjan teko vedä vertoja sille, miten vaikeana koin autokoulun!
meni teoriakoe ekalla ja inssi tokalla läpi
teoria ekalla ja inssi vielä edessä..teoriakokeessa ne kuvat oli kauheen rakeisia yms..ihan eri laatua kun harjotteluohjelmassa..
ja ekalla meni läpi inssi ja teoria.
Myös kuorma-autokorttia käydessä molemmat ekalla läpi.
Ekalla molemmat, luonnollisesti. =)
Kyllä siihen 3 yritystä tarvittiin, että oli tarpeeksi ammattimaista ajoa.
Ajamisen oppimista hankaloitti se ettei meillä ollut autoa lapsuuden kodissani ja en ole pienestä pitäen nähnyt vanhempieni tai jonkun muun ajavan autoa. Julkisilla kuljettiin.
Olin muuten miellettömän onnellinen kun vihdoin sen kortin sain.
Herranjumala, ekalla tietenkin, teoria on lapsellisen helppo. Pelottavaa, jos joku autoa ajanut ei pääse läpi.
samoin kuin inssikin