Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pieniä juttuja jotka ärsyttää eri TV-sarjoissa

Vierailija
29.10.2007 |

Kotikadussa ärsyttää, kun naiset kuvataan yltiöoikukkaiksi (esim. Ninni, Niina)

Serranon perhe: ärsyttää jatkuva kinkun vuoleminen, Raulin duracellmainen käytös, Guillen ja kavereittensa kuoronauru luokassa tyyliin " ääÄÄÄÄäää..."

Mistralin tuulet: ärsyttää Rolandin ylivalkeat tekarit

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Kimmo sanoi Lauralle, että " Jarkko ja Laurahan voi mennä Eevalle ja Pertille" . Oiskoon pitänyt kummiskin sanoa, että Jarkko ja KERTTU menee?

Vierailija
22/65 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihmeestä siihen julian ja sen hiv-siskon kämppään on ilmestynyt yks makuuhuone yhtäkkiä??

eikös ismo asunut siinä ennen ja se oli semmoinen yksiö makuualkovilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, että leffoissa (ainakin action-leffoissa) on pakko olla se " vitsikäs" mustaihoinen, joka laukoo rasisteja ja alentavia haahaa-hauskoja kommentteja sarjan tähdestä, oli tämä sitten valkoihoinen, latino tai aasialainen.

Vierailija
24/65 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin uloslähtiessä ei ikinä etsitä laukkua tai avaimia (paitsi, jos siihen liittyy joku vitsi). Myöskään takki ei pueta sisällä päälle, vaan sännätään vain suoraan rappukäytävään (mm. salkkareissa).

Vierailija
25/65 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveesti kun kukaan takaa-ajetuista ei yritä peitellä tai muokata ulkonäköään mitenkään vaan kävelevät julkisilla paikoilla kaiken kansan nähtävillä omana itsenään.

Sit tuntuu oudolta et jokaikisessä kolkassa Yhdysvaltoja( pikkuruiset kylät jossain Utahis) on kuvia näistä karkureista ja viikosta toiseen ne esiintyy etukannessa.

Sit vie se et poliisit ammuskelee julkisella paikalla holtittomasti takaa-ajettuja vaikka siviileitä kuhisee vieressä.

Vierailija
26/65 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän suvussa on ihan normaalia, että lapsuuden tosi vaaleat hiukset tummuu lähes mustiksi viimeistään kolmekymppisenä :) Niin myös minulla. Vielä teininä olin melko blondi vaikka en enää " ripsetön ja kulmakarvaton tosiblondi" kuten leikki-ikäisenä. Nykyään minulla on tummanruskeat hiukset. N. viidessä vuodessa olen muuttunut blondista bruneteksi :)

Miehen suvussa on tosin lapsetkin tummahiuksisia. Miehellänikin on aina ollut tummat hiukset.

Meidän lapsista toisella on tummat hiukset ja toisella vaaleat.

Vierailija:

jossa molemmat vanhemmat ovat tummia, mutta lapset puolestaan vaaleita. Voisihan se olla, että vaimo värjää hiuksiaan, mutta ei muuten ole sen näköinen. Yleensäkin ärsyttää tuollainen, voisi ne kersat nyt edes VÄHÄN muistuttaa mukamas- vanhempiaan.

Vierailija
27/65 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaille tehdään isoja leikkauksia ja eivät sen jälkeen ole teholla, vaan tuodaan takaisin päivystykseen ja pystyvät puhumaan taas omaisten kanssa.. Okei, muutenhan ei saatais asioita selviksi yhden jakson aikana, mutta oikeesti se ei mene noin. Pienemmässäkin leikkauksessa käyneet on niin väsyneitä, että nukkuvat melkein koko ajan.

Vierailija
28/65 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsistani oli pienenä ihan vaaleahiuksinen, toinen taas tuli isäänsä ja oli vastasyntyneestä lähtien tummahiuksinen.

Vierailija:

Ainakin meidän suvussa on ihan normaalia, että lapsuuden tosi vaaleat hiukset tummuu lähes mustiksi viimeistään kolmekymppisenä :) Niin myös minulla. Vielä teininä olin melko blondi vaikka en enää " ripsetön ja kulmakarvaton tosiblondi" kuten leikki-ikäisenä. Nykyään minulla on tummanruskeat hiukset. N. viidessä vuodessa olen muuttunut blondista bruneteksi :)

Miehen suvussa on tosin lapsetkin tummahiuksisia. Miehellänikin on aina ollut tummat hiukset.

Meidän lapsista toisella on tummat hiukset ja toisella vaaleat.

Vierailija:

jossa molemmat vanhemmat ovat tummia, mutta lapset puolestaan vaaleita. Voisihan se olla, että vaimo värjää hiuksiaan, mutta ei muuten ole sen näköinen. Yleensäkin ärsyttää tuollainen, voisi ne kersat nyt edes VÄHÄN muistuttaa mukamas- vanhempiaan.

Vierailija
29/65 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Sopranosin Tony iskee aina jotain 18-vee opiskelijatyttöjä tekemättä mitään, ne likat vaan alkaa vinkkailla silmää ja ehdotella kaksimielisiä moisen virtahevon nähdessään. Oikeasti en keksi kovin montaa edes kolmekymppistä naista jotka haluaisi seksiä tuollaisen miehen kanssa.

Leffoissa sama juttu, vastanäyttelijät voi olla tyyliä Morgan Freeman ja Lindsay Lohas ja niiden romanssin pitäisi olla toooosi uskottava.

Vierailija
30/65 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se, että se Sofia aina soittelee sille Vesalle, vaikka ton ikäset lähes poikkeuksetta textaavat.

Vierailija
31/65 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Elämä on paljon mukavampaa..

Vierailija
32/65 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osalla alkaa tummua siinä teini-iän kynnyksellä tai jälkeen. Kolmissakymmenissä kaikilla onkin sitten jo ruskeat hiukset.

Minua ärsyttää esim salkkareissa se, että niiltä tuntuu puuttuvan kaikki yhteiskunnan avustukset. Jos jäävät työttömiksi niin rahaa ei tule mistään. Koomisinta oli tämä juristi jonka nimeä en enää muista, kun se jäi työttömäksi niin eihän se mitään ansiosidonnaista työttömyyskorvausta saanut vaan joutui raukka hankkimaan elantonsa pitsalähettinä. Kuinka paljon muuten helsingissä on juristeja pitsalähetteinä?

Vierailija
33/65 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ne puhelut lopetetaan sanomatta heippaa.

Puhelimeen sanotaan aina vain se asia minkä takia soitetaan, ei mitään ylimääräistä. Normaali-ihminen sanoisi vähintään että " heihei" tai " soitellaan" , minä ainakin jäisin haavi auki jos vastapuoli vain hanguppaisi kun on saanut sanottavansa sanottua.

Vierailija
34/65 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinkeskustelu muuten vaan alkaa saman tien.

En muista sellaista sarjaa, jossa joku lukitsisi auton siitä poistuessaan. Samoin Frendeissä ovet aina auki, eivät koskaan koputa/soita ovikelloa.

Vierailija
35/65 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläreunassa välillä näkyi mikrofoni. Ja se oli vielä useasti saman jakson aikana.

Vierailija
36/65 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli Kimmo sanoi Lauralle, että " Jarkko ja Laurahan voi mennä Eevalle ja Pertille" . Oiskoon pitänyt kummiskin sanoa, että Jarkko ja KERTTU menee?

Vierailija
37/65 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran osataan meikata kauniiksi ilman et nayttaa meikatulta niin miks pitaa olla taydet tallingit naamassa..

ja sit jenkki sarjoissa miks naiset on aina natteja ja laihoja mut sit mies on ihan hirvee laski ja ruma.

Vierailija
38/65 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suunnattomasti kun Salkkareissa ei käydä koskaan saunan jälkeen suihkussa!

Vierailija
39/65 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- salkkareissa kämpät ihan epäloogisesti, ikkunat osoittaisivat todellisuudessa naapuriin ja huoneita lisääntyy

- synnytksissä ei koskaan tule istukkaa eikä napanuoraa katkaista

- samoin lapsi yleensä syntyy 3 min ensimmäisen supistuksen jälkeen

- csi:ssä ei koskaan epäoleellisia todisteita vaan kaikki hiukset ja tupakantumpit liittyvät juttuun

Vierailija
40/65 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Housessa on alkanut ärsyttää ennalta-arvattavuus, aina tietää miten jakso tulee etenemään. Seurasin vähän aikaa Gilmoren tyttöjä, mutta inhosin sitä puheenpapatuksen määrää. Jokaiseen repliikkiin tungettu monta liuskaa p---anjauhantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi