Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimi Räikkönen joutaisi jo luopumaan suomalaisuudestaan.

Vierailija
29.10.2007 |

Veropakolaisena asutaan poissa maasta eikä halua edes juhlia suomalaisfaniensa kanssa. Tyhjänaikainen tyyppi...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaah

Vierailija
2/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ekat juhlat vuosia sitten oli ok kun oli niin spontaani juttu ja jotain ainutlaatuista... sen jälkeen - ei kiitos torille enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlia torilla kaiken keskipisteenä. Just suomalaisuus on se, mistä Kimi ei tule pääsemään ikinä. Vai onko joku aivopesuohjelma, jolla tuppisuusta suomalaisjärkkikästä saa maailmanmiehen?

Vierailija
4/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin mun mielestä vähän erilaista urheilua tuo autolla ajaminen kuin vaikka hiihto tai yleisurheilu.

Toivottavasti ei saa sitä kunnianosoitusta, jos ei kerran ole siitä edes kiinnostunutkaan.

Vierailija
6/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On kuitenkin mun mielestä vähän erilaista urheilua tuo autolla ajaminen kuin vaikka hiihto tai yleisurheilu.

Vierailija
7/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, soitetaanhan siellä voittajan kotimaan kansallishymni, mikä ehkä luo tyhmille katsojille illuusion siitä, että Suomi voitti.

Vierailija
8/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se moottorihan siinä liikuttaa. Olenko outo kun miellän urheilun olevan sellaista että ihminen itse liikkuu/liikutta jotain, ei moottori?

Kilpa-ajoa minusta, ei urheilua.

Vierailija
9/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen puheestakaan ei saa mitään selvää! Ihan säälitävä reppana. Mä en ois edes halunnut sen voittavan...toivottavasti menettää koko tittelin!

Suomalainen tai ei, niin ääliöltä vaikuttaa!

Vierailija
10/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vielä joskus koko laji kielletään osana tehostettua ilmastonmuutoksen hallintaa.

Vierailija
11/11 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se moottorihan siinä liikuttaa. Olenko outo kun miellän urheilun olevan sellaista että ihminen itse liikkuu/liikutta jotain, ei moottori?

Kilpa-ajoa minusta, ei urheilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi