Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen sairas! :( Tämä on tosi epämukavaa.

Vierailija
29.10.2007 |

Tilanne on tämä, etten kykene käymään isolla hädällä normaalisti muualla kuin omassa vessassani ja yksin ollessani.

Minua niin nolottaa ja ahdistaa kakkaamisäänet.

Olin viikon poissa kotoa ja pystyin käymään kakalla vain jos olin jossain yksin.

Kerran olin liikekeskuksessa ja kakkahätä oli jo tosi pakottava. Jouduin laittamaan peräruiskeen ja onneksi se vessa oli aika hiljainen sillä hetkellä.

Tosi noloa oli kakata peräruiskeen avulla. Vuorasin pytyn vesirajan paperilla, jottei plumpsahtaisi kovaäänisesti. Ja sitä kakkaa tuli varmasti yli kilo, minun oli pakko vetää pytty välillä ja pelkäsin että se tukkeutuu silti.

Tämä on minun lapsuuden kotoa peritty vaiva. Siellä kakattiin vain omassa rauhassa ja radio pauhaten.

Oliskos tällaisesta mahdollista päästä terapian avulla yli? ei sillä, että edes kehtaisin mennä hakemaan apua näin noloon pulmaan...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele asteittain eroon kakkapeloistasi.

Puhu pierujuttuja. Opettele kakkavitsejä.

Kakkaa ovet selällään. Mene julkiseen vessaan.

Käy perinteisessä puucee-paskahuussissa jossa useampi reikä kaverin kanssa.

Vierailija
2/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Opettele asteittain eroon kakkapeloistasi.

Puhu pierujuttuja. Opettele kakkavitsejä.

Kakkaa ovet selällään. Mene julkiseen vessaan.

Käy perinteisessä puucee-paskahuussissa jossa useampi reikä kaverin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vuoraan pöntön vesirajan paperilla ja käyn vessassa kotona niin että mies on kuuntelemassa juuri musiikkia tms. että ei kuule plumpsahduksia.

Kammoni on hiukan lieventynyt vuosien saatossa ja nykyään pystyn jo vitsailemaan asialla mutta on se silti välillä rasittavaa.

Olen muutenkin aika estynyt ja jäykkä ihminen.

En pysty piereskelemäänkään muuten kuin lasteni seurassa korkeintaan.

Vierailija
4/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tulista chiliä ja tuplaespressoja, ja kunnon ehkä huonosti kypsennettyä rasvaruokaa buffetista, jossain mistä et pääse kuin julkiseen vessaan. Jonottamalla. :) Lähe ulkomaille pariksi viikoksi etelänlomalle.

Harrasta seksiä. Käy kesämökillä jossa ulkohuusi - huom. pidempi aika tai telttaretkeile erämaahan jossa ei ole kuin riuku tai kannonnokka ja sammaleet apuna jos hätä yllättää.

Vierailija
5/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole estyneiden teinien ongelma, että joka asiassa mietitään vain ja ainoastaan että mitä muut musta ajattelee ?

Eihän sillä ole paskan vertaa väliä, mitä ääniä sä siellä yleisessä vessassa päästelet kun kaikki mahdollisesti kuulevat ovat täysin vieraita ihmisiä. Tuskin edes ajattelevat edes yhtään mitään sen kummempaa, koska kaikkihan ovat tottuneet kuulemaan paskantamisääniä. Vähintään omiaan....

Vierailija
6/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän sillä ole paskan vertaa väliä, mitä ääniä sä siellä yleisessä vessassa päästelet kun kaikki mahdollisesti kuulevat ovat täysin vieraita ihmisiä. Tuskin edes ajattelevat edes yhtään mitään sen kummempaa, koska kaikkihan ovat tottuneet kuulemaan paskantamisääniä. Vähintään omiaan....

Kun on trauma tullut jostain, niin väitätkö, että ihan itsekseen psyykkaamalla vaiva poistuu?

Vierailija
7/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole estynyt teini, ikää on 47. Mutta kakkavaivainen olen ja sellaisena pysyn. Pieru- ja kakkahuumori ei kyllä kolahda ollenkaan.

Vierailija
8/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden ja miehen kanssa sille nauretaan, mutta ei vaan mikään auta. Viikonloppuisin kärsin ummetuksestaja kun ukko lähtee maanantaina töihin, niin mulla on kiire!:)

Vierailija
9/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei todellakaan oo meidän kotikasvatuksesta tmv vaan ihan " itse keksitty" juttu!!

Mitä jos ainakin reissuissa söisit laksatiivilääkkeitä...? Ettei sit tuu peräpukamaa tmv...

Vierailija
10/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä auttanut laksatiivit sun muut.

Vierailija
11/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on pojalla lääkärin reseptillä duphalac,mitkään levolacit tmv ei todellakaan auttaneet...

Eli noissakin on vatsakohtaisia eroja!!

Vierailija
12/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eipä auttanut laksatiivit sun muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä