Lue keskustelun säännöt.
Ikäero parisuhteessa...
28.10.2007 |
Millainen on mielestäsi vielä sovelias ikäero parisuhteessa? Kuuluuko miehen olla aina se vanhempi? Onko viisi vuotta liian suuri ikäero, jos nainen on se vanhempi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla