Lue keskustelun säännöt.
Tosi paha mieli tulee, kun katsoin Maddyn kuvia hänen isänsä laatimilta virallisilta sivustoilta
10.09.2007 |
" bring madeline home"
Siinä on valokuvia tästä pienestä, ihanasta tytöstä ja myös hieman liikkuvaa kuvaa. Tulee tosi paha mieli edelleen :,(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaan sitä etusivua jossa pyörii ne kuvat ja musiikki soi : ( en mitään sukukuvia . . . kävin vielä uudelleenkin ja jälleen kerran märy pääsi . . .