Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ihan mielettoman laski, pituus 168 cm ja paino 72 kg, miten laihtuisin jouluun mennessa? Vauvani on nyt 3 kk ja painan edelleen yhta paljon kuin puolessa valissa raskautta.

Vierailija
28.10.2007 |

Imetyksestäkään ei tunnu olevan mitään apua!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän siitä saa, kun nopeasti kirjoittaa! Eli pituuteni EI siis 188, 5 cm!!! Vaan ihan se 168,5. Ja paino nyt vajaa kolmikuisen lapsen äidillä se reilut 70 kg, välillä 71,5, välillä 73, siinä se hilaa...

Vierailija
22/27 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap mahtuu 38 - 40 kokoisiin vaatteisiin. Paidoissa M, housuissa L. Kyllä tahtoisin painaa jotakin 56-59 kg, silloin olisin normi/hoikka varmaan? t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko 38-40 on oikein normaali vaatekoko. Erityisen hoikat käyttävät kokoa 36 tai alle. Normaalina vaatekokona pidän vielä 42-kokoakin. Riippuu hyvin paljon myös ruumiinrakenteesta.

Jos itsestä tuntuu liialta, niin voihan sitä vähän painoa pudottaa, mutta ei kannata kesken imetyksen kovin radikaalisti mitään tehdä. Tämä ihan jo lapsenkin vuoksi.

Itse olen 172 pitkä ja painan 75 kg, BMI normaalilukemissa, mutta itsellä on läski olo. Pudotan painoani sillä yksinkertaisella menetelmällä, että syön vähemmän kuin kulutan. Kalorilaskurilla voi sitä kätevästi seurata. Liikuntaa en juuri harrasta. Se olisi kyllä kiintetymisen kannalta ensiarvoisen tärkeää sekin.

Vierailija
24/27 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallista " ylipainoakin" sinulla on huikeat puoli kiloa.

MUTTA:

Muista että vasta puoli vuotta vauvan syntymisen jälkeen voit katsoa vaakaan siten että näet sieltä senhetkisen painosi oikeasti. Nyt vielä raskaus vaikuttaa.

Juo paljon vettä, tee lenkkejä vaunuilla vauvan kanssa. Kun syöt terveellisesti ja vältät ylimääräisiä suklaita jne, paino palautuu pikkuhiljaa ennalleen.

Vierailija
25/27 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167cm pitkä ja olen pahimmillani painanut 68kg. Se oli liikaa. Silloin minulla oli ylimääräistä rasvaa jaloissa ja vatsassa. Vaatekoko oli 40 ja istuessa vatsassa näkyi makkaroita. Omalla kohdallani pidän sopivana 57kg painoa. Tällöin kropassani ei ole löysää. Sopivasti kylläkin pyöreyttä, mutta se ei ole ' hyllyvää' ja makkaroituvaa.

Mutta me jokainen olemme erilaisia ja olemme eri kokoon tyytyväisiä. En arvostele muiden kokoa, mutta ymmärrän oman kokemukseni kautta, jos pidät itseäsi pullukkana. Tsemppiä keventämiseen ap!

Vierailija
26/27 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sun kanssa NIIN samaa mieltä. Tyytyväisin olen ollut itseeni, kun painoin 54 kg, mutta se ei liene enää saavutettavissa oleva paino, mutta jos juuri johonkin 57 kiloon tms. pääsisi, niin tyytyväinen olisin.

t. ap

Vierailija
27/27 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kysyt, niin vastaan että minusta olet tuhti. Riippuu tietenkin ruumiinrakenteesta, toisilla paino näkyy ja toisilla ei.

Syö usein ja vähän kerrallaan, eniten vihanneksia ja juureksia.

Vähennä vaaleaa leipää (tai jätä kokonaan pois) ja syö pastaa, perunaa ja riisiä järkevänkokoisia annoksia. (Noin 2 kananmunan kokoista perunaa tai 1.5 desiä riisiä/pastaa aterialla).

Liiku paljon. Kyllä se paino lähtee..ei nyt varmaan kymmentä kiloa ennen joulua, mutta pikkuhiljaa kuitenkin, jos energian saanti on aisoissa.