Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan löytänyt ruoasta jotain ällöä?

Vierailija
31.10.2008 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi jokunen aika sitten erästä suosittua kevytjogurttia jonka seasta löytyi ilmeinen

lihakimpale! Siis yök!!!!

Se on meillä tallessa, lähetetään tutkittavaksi, kiinnostaahan se onko se rottaa vai mitä.

Soitettiin sinne, olisivat halunneet hyvittää omilla tuotteillaan mutta mies teki erittäin selväksi että heidän tuotteisiin ei uskalleta enää koskeakkaan.

Mitä ällöä sinun ruoasta on löytynyt?

Vierailija
2/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä lihojen seassa oli paljon muovisilppua, samanlaista kuin se pakkauksen muovi.

Jäi syömättä ne lihat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään suositun Hesalaisen ravintolan annoksessa tekokynsi........ Kiva oli kaivaa se suusta. Ajattelin eka että on vaan pala posliinia

Vierailija
4/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks

Vierailija
5/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setsuuri -leivän välissä oli variksen sulka. Ihmettelin leipää leikatessani, mitä sieltä pilkottaa ja lähdin vetämään sitä "roskaa" ja kokonainen sulka leivässä. Tästä on tosin aikaa, mutten ole setsuuria syönyt sen jälkeen...

Jogurtista olen myös löytänyt pyyhekumin palasen vai mikä lie ollut. Näitä ikäviä makuelämyksiä tulee onneksi harvoin vastaan : )

Vierailija
6/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kanan jalka, siis se osa, missä on varpaat kynsineen ja kaikki...yäk.

Vuosi sitten eräässä lounasravintolassa työpaikkani lähellä löysin sienikastikkeesta hirveän karvaklimpin....henkilökunta yritti väittää, että se oli jotain sienirihmastoa, mutta kyllä se oli ihan mustaa hiuskarvaa (varmaan "etnisen" kokin päästä). Yök.

Vierailija
7/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...löytyi homeinen mansikka. :x Onneksi oli päällä, joten en syöny sitä mutta en halunnut enää ostaa ainuttakaan jogurttia siltä firmalta! Ja muka enemmän marjaa...juu, homeista ainakin!

Vierailija
8/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerralla oli viittä vaille valmis, untuvat ja kaikki jo.

Ja toisella kertaa oli pysähtynyt aiemmin sikiövaiheessa.

Luunsirut on jo tarpeeksi inhottavaa.

Vierailija
9/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtevät kokkien karvaisista käsistä :)

Tuttavani mies on tumma ja karvainen ja heillä on kuin eläimen karvassa vaalea sohva XD

Vierailija
10/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pureskellun purukumin.

Ihmettelin kun oli niin sitkoista katkarapua ja maistuikin ihan mintulta.

Oksennus refleksihän siitä seurasi kun tajusin että se oli purukumi.

Kokki ei ottanut syitä niskoilleen vaan väitti purukumin olevan tarjoilijan suusta, no mene ja tiedä mutta jotenkin tuon jälkeen ei ole pizza maistunut muuten kuin itse tehtynä

Vierailija
11/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin Roodokselta toffeenameja jotka oli yksittäin pakattuja, yhden sitten avasin ja sieltä ropisi muurahaisia.

YÖK!!!

Vierailija
12/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuudeliannoksessa oli iso, paksu kumilenkki!! Huomasin sen vasta kun olin jo lähes syönyt.

Vierailija
13/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keittämässä purkkimaissia kattilassa niin maissin seasta pinnalle pulpahti sellainen lihava keltainen toukka ! Oon tarkkaan katsonut sen jälkeen. Tosin ymmärrän kyllä et jos tollainen moka valmistajalle käy, tuskin ne jokaista maissia erikseen tarkistaa.

Vierailija
14/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikennäköisiä karvoja löytynyt leivistä ja muista leipomotuotteista. Jugurtistakin on joskus tainnut löytyä jotain, mutten muista tarkemmin mitä.

Vierailija
15/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin sitten muutaman vuoden kanansyöntilakossa...

Vierailija
16/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtevät kokkien karvaisista käsistä :)

Tuttavani mies on tumma ja karvainen ja heillä on kuin eläimen karvassa vaalea sohva XD

Vierailija
17/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilaispihvistä löytyi iso karvamöykky, tais olla sian karvaa ihoineen päivineen. Olin tietty purassut sitä ja kaivoin karvaa suusta.

Persikasta kun purasin näin puolikkaan sätkivän koppakuoriaisen persikassa kii, toinen puoli mulla suussa.

Lasin- tai muovinpalasia löytynyt pitsasta, pastasta ja pihviannoksesta.

Hyönteinen, joku itikka tai vastaava mutta iso sellainen löytyi nuudelien joukosta, olin jo syönyt puolet.

hiuksia, yksittäisiä karvoja tai muita kynnenpalasilta näyttäviä on tullut eteen liiankin usein.

Jauho- ryyni-riisi- makaronipusseista on löytynyt yhtä sun toista edellä mainittuja juttuja.

Onhan niitä ollut ja varmasti tulee olemaan.

Pahin oli se persikka. Vieläkin muistan sen järkytyksen.

Vierailija
18/26 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi pahan makuinen palanut "palanen" ihan niinkuin oisi hiiltä mut pahemman makuinen.

Vierailija
19/26 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setsuuri -leivän välissä oli variksen sulka. Ihmettelin leipää leikatessani, mitä sieltä pilkottaa ja lähdin vetämään sitä "roskaa" ja kokonainen sulka leivässä. Tästä on tosin aikaa, mutten ole setsuuria syönyt sen jälkeen...

Jogurtista olen myös löytänyt pyyhekumin palasen vai mikä lie ollut. Näitä ikäviä makuelämyksiä tulee onneksi harvoin vastaan : )

Miten se sulka sinne oli joutunut 🤔

Vierailija
20/26 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin leivästä rusinoita. En voi edes ymmärtää miten leipään voi eksyä rusinoita??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän