G:Mitä perheenjäsenenne tekevät juuri nyt?
Meillä näin....
Minä pääsin töistä joku tovi sitten. Syön tässä koneella. Taapero nukkuu.
Mies lähti kaverin kans ajeleen autolla ja kaupungille kahville yms., ettei tuu ihan mökkihöperöksi, kun on ollut taaperon kans viimeset kolme päivää sisällä, ku lapsella kuume ja minä olen ollut töissä.
Kommentit (11)
Vierailija:
minä olen koneella , mies kattoo tv:tä , kaikki alle 10 - vuotiaat nukkuu , 13 & 11 - vuotiaat ovat ulkona , tulevat varmaan vasta kun olen nukkumassa .
meillä tyttö unten mailla , kuten myös serkkutyttönsä , jonka halusi kutsua yökylään . ja samoten mies on rojahtanut sänkyyn .
lapset nukkuu, myös 11v... eikä tulis mieleenkään, että se hilluis tähän aikaan ulkona
Minä tässä telkkarin ääressä koneella, ja mies istuu lentokoneessa ja katselee luultavasti jotain leffaa.
Ei oikeasti tietoa mitä lapset tekee, mutta toivon että nukkuu. Lapset kohta 2 ja 4, ekaa kertaa molemmat pois kotoa yötä, jihuu! On tää kyllä säälittävää kun ei meillä ole parempaa tekemistä :P Ihanaa vaan olla rauhassa, telkkukin saa huutaa eikä tarvi hiipiä kuin kusi sukassa. Ei tässä melkeen neljään vuoteen ole tämmöstä tilaisuutta ollutkaan, hihhei!
nukkuvat,että aamulla jaksaavat äeteen herättää aikaisin..huoh:)
muut nukkuu. eläimiä en jaksa tarkistaa.
mies on viihteellä. Mä meen nukkuun kun saan tuon kuivausrummun tyhjäksi.
Kiva kun tyttö heräsi sitten oman kellonsa mukaan, siis puoli seitsemältä. Eilen kello oli puoli kahdeksan kun heräsi. Ja mulla ei ole edes tupakkaa. Millonkahan noi kiskat aukee...?!?!
2v lapsi leikkii tuossa edessäni duploilla, mies töissä
minä olen koneella , mies kattoo tv:tä , kaikki alle 10 - vuotiaat nukkuu , 13 & 11 - vuotiaat ovat ulkona , tulevat varmaan vasta kun olen nukkumassa .