Mahdollinen raskaustestin plussa ja firman pikkujoulut samalla viikolla
Mietin jo hyvissä tällaista mahdollisuutta: jos kiertoni on nyt normaali, menkkojen pitäisi alkaa tai siis olla alkamatta sen viikon puolivälissä, jonka perjantaina on firman pikkujoulut. Jos testaan plussan, niin minkä ihmeen selityksen keksin, etten juo, siis etten juo EDES YHTÄ? En todellakaan halua kertoa raskaudesta töissä heti testaamisen jälkeen, koska juuri koin keskenmenon. Ärsyttää, koska jos tuo keskenmennyt raskaus olisi jatkunut, olisin ehtinyt mukavasti käydä 12. rv:n ultrassa ja olisin voinut paukauttaa uutisen töissä pikkujouluja ennen.
Mikähän selitys olisi uskottava? Lääkekuuriko? Miten nuori nainen (jolla on jo yksi lapsi eli on potentiaalinen tekemään toisenkin) voi selittää juomattomuuden uskottavasti?
Kommentit (31)
Vierailija:
Vierailija:19. Olet kyllä kaukana hyvästä ihmisestä.
Taidat ottaa tämän palstan vähän liian tosissasi. Ootkohan koskaan oikein tajunnut, että tämä palsta ei ole todellista elämää.
Mutta kun kerran olet niin paljon minua parempi ihminen, niin varmasti nyt pyydät anteeksi, että haukut minua perusteetta noin rumilla sanoilla.
Vierailija:
Mutta kun kerran olet niin paljon minua parempi ihminen, niin varmasti nyt pyydät anteeksi, että haukut minua perusteetta noin rumilla sanoilla.
VIHAAN viisastelijoita. Mene itseesi.
Vierailija:
Vierailija:
Mutta kun kerran olet niin paljon minua parempi ihminen, niin varmasti nyt pyydät anteeksi, että haukut minua perusteetta noin rumilla sanoilla.VIHAAN viisastelijoita. Mene itseesi.
Jos täällä sanotaan, että vihaa typeryksiä kuten ap ja 2, niin sitten on paha ihminen. Samalla logiikalla viisastelijoiden vihaajan täytyy kanssa olla todella paha ihminen, varsinkin kun noin voimakkaita tunteita herää, että oikein vihaa. Jotkuthan ihan tappavatkin vihanpuuskassaan. Onneksi et tunne minua.
No, ainakin sain tän keskustelun tason pysymään yhtä briljanttina mitä se alun perin olikin. Ap:lle ei taida kenelläkään enää olla asiaa.
Kuvitteletko olevasi joku pikkujoulujen keskipiste, jonka juomsita muut seuraavat silmä tarkkana? Kasva aikuiseksi ihan tosi!
Mutta itselläni oli sama tilanne muutama vuosi sitten. Tein testin ja parin päivän päästä oli firman pikkujoulut. No pomo heti kysymään et ootko raskaana kun ei viina maistu, en osannut oikein sanoa juuta enkä jaata. Hän jätti sitten asian siihen, onneksi.
Olen miettinyt kuinka alkoholihuuruista elämää me suomaliset vietämme kun aina pitää olla perustelemassa MIKSI ei ota, MIKSI ei maistu. Itse en ole ottanut useampaan vuoteen. En ole mitään päätöstä tehnyt etten koskaan ota. Nyt kun en ota niin olen huomannut kuinka pidetään selvänä asiana että alkohoila pitää ottaa kun sitä on tarjolla. Viime juhlissa minulla kihahti kun taas yksi hyvässä nousuhumalassa tuli tivaamaan syytä ottamattomuuteeni. Tuumasin vaan että " Mikäs sinun syysi on kun pitää kaksin käsin kiskoa?" Tiedän että se oli lapsellista mutta siihen loppuivat kyselyt.
mä olen monet firman pikkujoulut ja muut kissanristiäiset ollut juomatta ihan omasta halusta. Ei mulla ole ollut tarvetta selittää sitä kenellekkään, eikä kyllä kukaan ole siihen kiinnittänyt huomiota. On kumma jos siellä kinkereillä kerkee toisen juomisia kyttäämään.
Jos joku kysyy juomattomuttasi, voit vastata ettei viina nyt maistu ja piste.
Ei sun kuukautiset ole keskenmenon jälkeen kuitenkaan kellontarkan säännölliset. Sun ovulaatio voi ollakin tässä kuussa myöhässä, jolloin voit olla pikkujoulujen aikaan raskaana, mutta testi ei vielä näytä sitä.
No, siis minä olen sitä mieltä, että alkoholi tulee jättää pois kuvoista jo siinä vaiheessa, kun lasta aletaan yrittämään, eikä vasta sitten, kun testi näyttää plussaa. Mutta tästä asiastahan on erilaisia mielipiteitä, koska mitään luotettavaa tietoa ei voida saada siitä, kuinka paljon alkoholi aiheuttaa varhaisia keskenmenoja.
Joten asiahan on aivan ap:n harkittavissa, mutta minä jättäisin tuossa tilanteessa pikkujoulujuomiset väliin joka tapauksessa, jos sitä lasta kerran niin hartaasti toivotaan. Turvallisempi aika juomiselle olisi heti kuukautisten jälkeen kuin juuri ennen kuukautisia.
titteliä, olisi heitto ollut hieman eri. *huoh*
Illanjatkoja sinne päin!