Ahdistaa, kun mies on pelkän AMK:n käynyt ja
kaikilla muilla kavereilla on akateemiset miehet. Muutenkin kaveripiiri on akateemista. En kässää miksi tämä asia mua haittaa nyt yhtäkkiä, onkohan arvoi muuttumassa, kun ennen en todellakaan ollut tällainen snobi :)
Kommentit (39)
ahdistaisi, mutta en asiaa liiemmälti mainostaisi. Tosin en kyllä osaisi kuvitella tilannetta, että menisin amk-miehen kanssa naimisiin, sen verran erilaisissa porukoissa líikutaan.
huomaa illanistujaisissa ym. Ettekö te muka tiedä kavereidenne koulutusta???
ap
Vierailija:
ahdistaisi, mutta en asiaa liiemmälti mainostaisi. Tosin en kyllä osaisi kuvitella tilannetta, että menisin amk-miehen kanssa naimisiin, sen verran erilaisissa porukoissa líikutaan.
jonkun akateemisen kanssa, joka päivät pitkät surffailisi netissä ja eläisi toisen rahoilla. Itse en edes kehtaisi myöntää olevani akateeminen jos en olisi tehnyt päivääkään kyseisen alan töitä.
mulla sitten on liian vähän ongelmia, mutta asia on alkanut ahdistaa ja olen ehdotellutkin miehelleni, että voisi vähän jatkokouluttautua. Eikös johonkin maisteriohjelmiin pääse amk-pohjalta?
Mies on ihan ok normaali fiksu, luulen, että selviäisi yliopistosta ihan hyvin.
kun pitää keksiä provoja koko ilta :DDD
Ota ap heti maanantaina avioero!
Sitä ennen voit mennä lapsinesi turvakotiin, kyllä siellä ymmärretään, miten raskasta on henkisesti olla vain amk:n käyneen miehen vaimo.
Toivottavasti löydät rinnallesi komean ja akateemisen miehen, jota ei tarvitse hävetä, vaan voit ystävien luo mennessäsi jo ovelta kiljaista: Tässä on Timo, hän on valtiotieteiden maisteri!
Meitä on pelastanut se, että mies perusti yrityksen ja elättää sillä itsensä. Onko teillä mahdollista?
taitaa olla tekemisen puutetta=)?
ole rahasta vaan jotenkin siitä, että koen hänet jotenkin alemmaksi tai en voi täysin arvostaa. Vaikea selittää ja kuulostaa ihan kauhealta. Enkä ikipäivänä sanoisi asiasta miehelleni.
Mun kaverit on melkeinpä kaikki akateemisia tai on niitä muutama amk:n käynyt ja mä oon pelkkä amis!!! Hyvin kyllä tullaan juttuun, mutta en tiedä pitäiskö ettiä uus kaveripiiri amislaisista ettei niitten tarvi hävetä mua. Hmmm... ne taitaa olla mun kans vaan pelkästään sen takia, että on joku pelle kenen kustannuksella nauraa. Ne kun on niin pirun fiksuja=)=)
pankinjohtaja. Sekä hänen alaisinaan että kaveripiirissämme on akateemisesti koulutettuja, jotka eivät todellakaan ole edenneet samaa vauhtia kuin lahjakas mieheni. Ei se koulutus vaan ne yksilölliset ominaisuudet...
Itse olen AMK-koulutuksen saanut kätilö enkä mitään muuta haluaisi ollakaan. Ystäväpiirissämme on tohtoreita ja ammattikoulun käyneitä ihmisiä. Sulassa sovussa elelemme ja arvostamme toinen toisiamme.
tuota yliopistotutkintoa pidetään jotenkin perusoletuksena josta lähdetään.
Itse asiassa kärsin yleistetystä ahdistuneisuushäiriöstä ja minua ahdistavien asioiden lista on pitkä. Tämä nyt on vaan yksi niistä, enkä missään vaiheessa väittänyt, että se olisi ongelmista vakavin...
Vierailija:
tuota yliopistotutkintoa pidetään jotenkin perusoletuksena josta lähdetään.
aviomies. Enkä ole eroamassa tai mitään. Hänen matala koulutuksensa vain ahdistaa, that´s it. Ehkä jos mieheni olisi edes maisteri tai vaikka tohtori, minua ahdistaisi jokin muu asia. Nyt ahdistaa tämä.
viimekädessä. Se on kuule yksi lysti mitkä paperit on kädessä, kun aitoja asioita listaat. lue vaikka joidenkin elämänkokemusta ja vaikka sitäkoulutusta hankkineiden ihmisten elämäkertoja, niin saat vähän sisältöä ja syvyyttä elämällesi. Taatusti ahdistut tuollaisella asenteella.
niillä nörteillä ei tulis sähköjä koneisiinsa, eikä olis rakennusta missä tekis niitä nörttitöitä...
;)