Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväntekeväisyysteatteri pedofiliasta 3.11.

26.10.2007 |

Heippa!

Koska kyseessä on hyväntekeväisyystapahtuma uskallan laittaa ilmoituksen tänne palstalle.

3.11. tulee Helsingin Aleksanterin teatteriin ensi-iltaan näytelmä Pelätty uhri - Minä pedofiili, jonka tuotosta 70% menee pedofiilien ja heidän uhriensa hoitoon. Olen itse ollut mukana näytelmän käsikirjoittamisessa, toteuttamisessa, lavastuksessa jne.

Näytelmä kestää n. 40 minuuttia ja normihipun linta on 15¿, opiskelijat, eläkeläiset ja yli 10 hengen ryhmät 10¿/kpl.

Lisätietoa Aleksanterin teatterin sivuilta kohdasta Ohjelmisto.

Käykää katsomassa =)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jonkinlaista henkilökohtaista kiinnostusta tällaiseen hyväntekeväisyysprojektiin on =)

Vierailija
2/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä oleva vastaus siis minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja tytöt jo ovat?

Vierailija
4/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kuuluu ihan hyvää, kiitos kysymästä =) Mä olen hoitovapaalla (+ hieman työskentelen omalla toiminimelläni), A. on palannut opintoihinsa, Ananda on 2v3kk ja Heloisa 1v8kk - ihania lapsukaisia!

Vierailija
5/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se K-18?

Vai onk oaihe jokin muu?

Vierailija
6/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on monologinäytelmä, tarinan henkilö on pedofiili. Ei se minusta mikään pervonäytelmä ole, mutta henkilöhahmo on tietenkin psyykkisesti sairas, kuten pedofiilit ovat.

Näytelmän tarkoitus on nostaa teemaa yleiseen keskusteluun.

Vierailija
7/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisissa Iltasanomissa on tästä juttu.

Vierailija
8/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempakka:

Meille kuuluu ihan hyvää, kiitos kysymästä =) Mä olen hoitovapaalla (+ hieman työskentelen omalla toiminimelläni), A. on palannut opintoihinsa, Ananda on 2v3kk ja Heloisa 1v8kk - ihania lapsukaisia!

Kuumeilin samaan aikaan kuin säkin, eikä mulla ole vieläkään raskautta edes näköpiirissä...

Kiva kuulla susta jotain!

Vierailija
9/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja juttu, tsemppiä ja jaksamista sulle sekä kovasti plussaonnea! Mullakin ehti olla vauvakuume monta monituista vuotta ennen kuin tuli sellainen tilanne, että lapsia sain.

Vierailija
10/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kirjautuminen olikin jo vanhentunut"

Vierailija
11/25 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajunnut pointtia, mutta ei kai se haittaa =)

Vierailija
12/25 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii tilata liput =)

Vierailija
13/25 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos ei vielä huomisillaksi ole ohjelmaa niin teatteriin! Ensi-iltajatkot ovat Korkeavuorenkadun Mecassa. =)

Vierailija
14/25 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tempakka ja alisa myös paikalla?

voisin tulla teitä katsomaan, olette lekendoja!!

ihania ihmisiä. kauniita sisält ja ulkoa

Vierailija
15/25 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuli vain mieleen että jos Tempakkaa on hyväksikäytetty lapsena sekä aikuisena raiskattu kaksi kertaa niin mikä vaikutus noilla on Tempakan lapsuuteen?

Vierailija
16/25 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

ei kun se toinen raiskaus tapahtui lapsena.

Vierailija
17/25 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnosta =)

Minä olen selvinnyt terapian (Raiskauskriisikeskus Tukinaista voin suositella lämpimästi!) ja puolison tuen voimalla.

Tämän näytelmän tarkoitus on herättää yhteiskunnallista keskustelua aiheesta ja kiinnittää huomiota sekä rikollisten että uhrien hoidon kehittämiseen. Iltalehdessä olikin tästä viime viikonloppuna juttu.

Vierailija
18/25 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, miten usein uhri sairastuu psyykkisesti niin vakavasti, että saa harhoja tai muuten todellisuudentaju kärsii?

Ei mitään hajua.

Vierailija
19/25 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee esim hyväksikäytön tai raiskauksen ja tekee siitä itselleen toden.

Vierailija
20/25 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvaan toi kuulostaa siltä, että sitten taustalla täytyy olla jotain tosi pahaa häikkää, jos tuollaisten kuvittelu jotenkin helpottaisi oloa. Mutta tuskin toi sentään kovin yleistä on.

(Nyt en jaksa kirjautua, kun kirjautuminen oli jo vanhentunut taas, mutta Tempakka tässä)