Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ei poistata naamassaan olevia tosi isoja luomia tai syyliä?

Vierailija
26.10.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi se sitten pitäisi?

Vierailija
2/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arvaa vaan, onko yritetty kaikkia keinoja? Lääkäillä käyty useampaan kertaan poistattamassa, kaikki apteekin keinot, luontaistuotteet ja jeesus-teipit on jo koitettu.

Ehkä sinä osaat kertoa, millä pääsen eroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi, että ne poistetaan vain terveydellisistä syistä, ei kosmeettisista. Vaikka mielestäni minulla tuo poisto ei olisi kyllä kosmeettinen... Luomet nenän alla ja aina kun minulla on nuha niin luomet tulevat aivan kovaksi..

Vierailija
4/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla arvet ei parane hyvin, joten arpi rumempi kuin itse luomi.

Vierailija
5/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kallistakin olisi kasvojen alueelta luomia jollain plastiikkakirurgilla poistattaa, takuulla en antaisi minkään terveyskeskuslääkärin kasvojen alueelta leikata. Vatsasta ja selästä minulta on lukuisia luomia poistettu ja tosi rumat arvet kehittyi.

Kysynkin ap miksi luomia pitäisi poistaa? Minä en ainakaan poistattaisi vain kosmeettisesta syystä. Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Voi voi jos sinua häiritsee, että minulla on luomia ... itseäni ei häiritse.

Vierailija
7/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoihisi? Kannattaa siis ehdottomasti poistattaa joko laserilla tai plastiikkakirurgilla, ei mihinkään terveyskeskukseen..

Vierailija:

Lääkäri sanoi, että ne poistetaan vain terveydellisistä syistä, ei kosmeettisista.

Vierailija
8/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa/neljä luomea. Kannattaa postattaa mieluummin näin, kuin antaa lääkärin tikata naamaa.

Vierailija
9/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa, poistaisin kaksi suurta luomea kasvoistani. Terveydellistä syytä ei ole. Ikävän näköisiä.

Joillekin voi muodostua arpikudosta, joka on ikävämmän näköinen kuin poistettava luomi. Muualla vartalossa ei haittaisi.

Pari lääkäriä on joskus sanonut, ettei suosittelisi muita kuin plastikkakirurgia tekemään poiston. Omalla rahalla siis.

Vierailija
10/12 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit eivät mielellään poista esim. nenän alta tai suun ympäriltä luomia, koska on vaarana vahingoittaa pysyvästi hermoratoja.

Parempi pari luomea kuin kuolapuro suupielessä =)

Vierailija
11/12 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mieluummin noita-akan luomeni.

Vierailija
12/12 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomio kiinnittyi ainoastaan luomiin.

On tehnyt mieli sanoa että leikkauttaa mutta en ole iljennyt.

Siro ja viehättävä nainen ja argh niitä näppylöitä. Mieluummin arpi kun puolensentin pollukka naamassa.