Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osuva kuvaus Kadistä :

Vierailija
26.10.2007 |

Kopioitu suomi 24:lta

Odotan, milloin nämä Kadin diggaajat, kävelevät vihannekset oivaltavat Kadin olevan tämän vuotisen historian surkein kilpailija..

Veikkaan, etteivät nämä fanit, hautaismaita haravoivat ja hesessä siivoojina toimivat yksinkertaisuudet oivalla, ellei heille joku sitä sano, minkälainen otus tämä entisen kommunistisen Neuvostoliiton maatuska oikein on.

Yksinkertainen, se on ensimmäinen. Moni vähälahjainen pitää tätä viisautena. Patologinen valehtelija suoltaa taukoamatonta valetta suustaan minkä ehtii. Viimeisimmät ovat 35,1 asteen lämpötila.. HALOO!!!! toinen hiihtokisojen moninkertainen voittaja.. Heh, missäköhän maassa? Olikohan Kadin isä sotimassa 1980-luvulla Afghanistanissa? Ken ties siellä..Hiihtää tämä laardipeba ei osaa. Muun muassa näiden ansiosta Kadi on saanut pissiksiltä ja peräkamareiden pojuilta jumalaisen esikuvan.

" kaunis" Joo, kauneus on katsojan silmissä, on tämänkin mantran joku rumilus keksinyt. Mätäpaiseita naama täynnä, päärynä varsi, silmät syvällä päässä, tihrussa nekin.. Tätä listaa voi jatkaa huomiseen.

Tietysti, näyttää se Ladakin varmasti jossain Dazan pihassa upealta. -niin kauan, ennen kuin vierelle tuodaan Ferrari ;D

Tämä itsekeskeinen alkoholisti, yhtä älykäs kuin harava ei saa voittaa tätä kisaa. Pistetään maatuska pihalle seuraavassa mahdollisessa äänestyksessä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miski ihmeessä Kadilla on naama täynnä näppyjä koko ajan. On kuitenkin jo murrosiän ohittanut

Vierailija
2/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miski ihmeessä Kadilla on naama täynnä näppyjä koko ajan. On kuitenkin jo murrosiän ohittanut

Eikä muutenkaan tuollaiselle kukaan voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nitä kateellisia TUNTEMATTOMAN ihmisen " ihmistuntijoita" täällä oikein on.

Kadihan on Eestistä EI " Venäläinen maatuska" .. Ja näppylät eli siis arvet naamassa johtuu , niin kuin lehdestä BB:een lakaessa sai lukea, kun jotain nestettä on hänen naamalleen kaatunut. Olen itse saman ikäinen ja mulle tulee finnejä edelleen.

En seuraa BBeetä aktiivisesti, enkä tiedä onko Kadi suosikki vai ei mutta on tää kyllä aika sairasta kun ihmiset arvostelee tuntemattomia ihmisiä, no Sehän on VIIHDETTÄ, JEEEEEEEEEEEEEE!!!!

S****NAN sosiaalipor*oa sanon minä, mutta voinkin todeta, vaihan kanavaa, YLELLE:)

Vierailija
4/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla miehen kirjoittama teksti, onko?

Vierailija
5/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
6/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ainetta naamalle, syövyttävää

Vierailija
7/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän nyt niin ruma ole, vaikka onkin tietyllälailla nuhjunen ja nukkavieru olemus. Ei ole siellee raikas niinkuin ne muut tytöt siellä.

Vierailija
8/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadi ja Jarkko on noista parhaat ja mun suosikit ehdottomasti.

Tiinan jälkeen kotiin

Piia jonka jälkeen

Fabe jonka jälkeen

Suvi jonka jälkeen

Sauli

ja finaalikaksikko on Kadi ja Jarkko jotka jakavat voiton ja perustavat perheen IRL

Vierailija
9/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan, joten tuollaine arvostelu on todella typerää! Jokaisessa meissä on jos jonkinnäköistä vikaa.

Mitä tohon Kadiin tulee, niin on aika pirun vaikeaa vaikuttaa siihen koska ja millaisia finnetä/ihottumaa tulee!

Vierailija
10/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naama sellanen kuoppanen ja hiukset aivan hirveet, ohuet haihtuvat.

Vierailija
11/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain pitkälle kehitetty ääliörooli. Joskus sen suusta tulee niin fiksuja asioita, ja kun se itse huomaa mitä sanoi, niin se lyö ihan lekkeriksi koko homman.

Vierailija
12/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On heikkoitsetuntoisenkin helppo kirjoitella ja purkaa ahdistustaan elämää kohtaan. Surullista, että kirjoittaja ei näe itsensä sisälle.

Vierailija
13/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakohan enää suoltaa nettipalstoille tuollaista tekstiä? Kaikenkaikkiaan todella ala-arvoista ja loukkaavaa.

Sitäkin ihmettelen että kuka viitsii ottaa noin vakavasti tällaisen ohjelman?!?

Vierailija
14/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nitä kateellisia TUNTEMATTOMAN ihmisen " ihmistuntijoita" täällä oikein on.

Kadihan on Eestistä EI " Venäläinen maatuska" .. Ja näppylät eli siis arvet naamassa johtuu , niin kuin lehdestä BB:een lakaessa sai lukea, kun jotain nestettä on hänen naamalleen kaatunut. Olen itse saman ikäinen ja mulle tulee finnejä edelleen.

En seuraa BBeetä aktiivisesti, enkä tiedä onko Kadi suosikki vai ei mutta on tää kyllä aika sairasta kun ihmiset arvostelee tuntemattomia ihmisiä, no Sehän on VIIHDETTÄ, JEEEEEEEEEEEEEE!!!!

S****NAN sosiaalipor*oa sanon minä, mutta voinkin todeta, vaihan kanavaa, YLELLE:)

Vierailija
15/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt aletaan laardista puhumaan, niin talon suosikkipoika on aika tuhdissa kunnossa.

Vierailija
16/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tähän asti äänestyksessä on vaan aina ollut vieläkin ärsyttävämpi tyyppi. Eihän kukaan kai otakaan Kadia tosissansa? hölmöhän se on ja pikkasen outo, mutta mistäs sit...sitä on mielenkiintoista seurata kun se tärisee, vapisee ja lusmuilee tehtävistä. En usko,että itsekkään jaksaisin Kadia talossa, mutta katselijana minusta on ihan hauska seurata kuinka hömppä joku voi olla :) Joten kyllä minun arvostelullanni Kadi sijoittuisi ihan mukavasti tässä kisassa. Ehkä jopa kolmanneksi.

Vierailija
17/17 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä itsekeskeinen alkoholisti, yhtä älykäs kuin harava ei saa voittaa tätä kisaa.