Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, että tullaan vastasyntyneen kanssa kauppakeskukseen?

Vierailija
26.10.2007 |

Korkeintaan viikon ikäinen vauva ja tullaan hummaamaan. Voi että säälitti. Eikä vauva siis ollut rauhassa, vaan itki ja äiti vaan silitteli syömisensä ohella.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään ei ollu hankittu. Pyysin jo synnärille vauvaa kattomaan tulleita tuomaan vaippoja ja korviketta. Kotiin päästyä tuli illalla kaveri kattomaan vauvaa siks aikaa, että pääsin lähikauppaan hakemaan lisää maitoa, tuttipulloja, vaippoja sekä itelleni ruokaa. Vauva oli ehkä viikon, kun oli pakko viedä se lähikauppaan ruokaostoksille.

Vierailija
22/27 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli 3 päivää vanha.. Enää en kyllä niin tekisi tämän masussa olevan vauvan kanssa, koska ehkä se on viisaampaa niin.

Oliko se viimeviiikolla kun radiossa varoitettiin siitä tänä talvena tulevasta RS-viruksesta ja siinä joku tohtori kehotti olemaan pienten vauvojen kanssa kotona. Musta ihan varteen otettava neuvo, koska se tauti on vaarallinen. Esikoinen on sairastanut sen 6kk ikäisenä, eikä ollut helppoa, kun sairaalaan joutui raukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö heidätkin eristää 3 kk ostoskeskuksista, päiväkodeista, kerhoista, kouluista yms. missä nyt pöpöjä sattuu olemaan, koska helposti ne taudit tarttuu sitäkin kautta. Eiköhän se niin ole, että kukin tyylillään, tuskin se nyt niin kamalan vakavaa on vaikka käydäänkin vastasyntyneen kanssa myös ihmisten ilmolla.

Vierailija
24/27 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jo kaksiviikkoisella oli ristiäiset, kun joku väitti, että " yleensä lapsi kastetaan 3 kuisena"

Joo, nyt lapsi 2kk ja ollaan käyty joka paikassa. En yhtään ihmettele, miksi Suomessa syntyvyys on laskussa kun elämästä vauvan kanssa tehdään niin tuhannen hankalaa!!

Meillä on jo neljäs lapsi ja mä ainakin nautin kun saan vauvan kanssa mennä kahdestaan kauppoihin. Se on niin helppo, liinaan vaan ja imetys välissä jos vauva tahtoo. Kukaan ei mangu mitään ja saa rauhassa olla kaupoissa. Kukin taaplaa tyylillään, mä liikun vauvan kanssa :)

Vierailija
25/27 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ja vauva odottivat autossa. Rintakumeja kun en osannut ostaa etukäteen ja mun vauva niitä sattui aluksi tarvitsemaan.

Vierailija
26/27 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta tilanteestahan ap puhui - ei siis siitä, voiko välttämättömiä ostoksia tehdä pikapikaa vauvan kanssa, jos muu ei onnistu.

Vierailija
27/27 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus eristäytyä neljän seinän sisään, vaan VÄLTTÄÄ ostoskeskuksia vastasyntyneen kanssa. Ja vaikka vauvalla olisi kuinka monta sisarrusta, niin silti niitä ostoskeskuksia pystyy välttämään. Kyse nyt näköjään on vain siitä, että toiset äidit eivät ole valmiita uhraamaan omista menoista vähääkään uuden tulokkaan takia. Ilmeisesti kyseessä ovat äidit, jotka muutoinkin viettävät päivänsä hengaillen lasten kanssa Itäkeskuksessa...

Niin ja itse olen kyennyt aivan hyvin kolmen lapsen kanssa välttämään turhia menoja lasten ollessa vauvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi