JEEEEEEEEEEE, Vesa on niiin PUDONNUT :D
Kommentit (35)
fEi tasan tarkkaan oo kalle finaalissa.. jos suomen kansalla on yhtään järkeä päässä.. Mut sehän nyt huomattiin Ilkka-kaudella,ettei oo..
Ei idolssilla ole enää mitään tekemistä laulutaidon kanssa
se voittaa jota teinit äänestää, eli kalle
Peten olisi kuulunut tippua eilen, poika on täysin laulutaidoton.
Meillä on kaksi murrosikäistä musikaalisesti lahjakasta lasta ja hekään ei voi käsittää miksi Pete on enää kisassa mukana. Jos Pete voittaa ei meille voittajan omaa levyä osteta.
Tilanne oli eilen suorastaan huvittava finaalin paras äänellisesti ja heikoin molemmat pudotusuhan alla ja sitten se parempi potkitaan pois.
Pete jonka olen nimennyt pörröksi huutaa biisit ja eilen kun piti vähän laulaakin niin eihän se raukka parka osannut. Jos kyseessä olisi ollut joku muu niin tuomarit olisi haukkuneet lyttyyn mutta eipä tietenkään levy-yhtiön suosikkipoikaa.
No eikös nuo loput nyt ole finaalissa, eli Pete, Kalle ja Koop?
niin ei sitä aina ennekään ole laulunlahjoilla pärjätty... miettikää nyt vaikka Eput, Dingo, Yö.... :) Ja tietenkin meidän ihana Antti Tuisku.
Tosin jotain hyviäkin laulajia nykybändeistä löytyy
esim. noista ulkomailla menestyneistä.
Mutta suomirockin puolella, hmmm, keksiikö kukaan yhtään hyvää laulajaa? Ainakaan miespuolista?
niin ei sitä aina ennekään ole laulunlahjoilla pärjätty... miettikää nyt vaikka Eput, Dingo, Yö.... :) Ja tietenkin meidän ihana Antti Tuisku.
kahden parhaan joukossa.. Eli ihan siellä viimeisessä finaalissa isolla lavalla.. Sorry=)
fEi tasan tarkkaan oo kalle finaalissa.. jos suomen kansalla on yhtään järkeä päässä.. Mut sehän nyt huomattiin Ilkka-kaudella,ettei oo..
Mutta suomirockin puolella, hmmm, keksiikö kukaan yhtään hyvää laulajaa? Ainakaan miespuolista?
Vaikka Juice :-D
Mutta suomirockin puolella, hmmm, keksiikö kukaan yhtään hyvää laulajaa? Ainakaan miespuolista?Vaikka Juice :-D
Mutta suomirockin puolella, hmmm, keksiikö kukaan yhtään hyvää laulajaa? Ainakaan miespuolista?Vaikka Juice :-D
Hyvä ?, mä kuolen nauruun. Eihän se osannut edes laulaa...
mä en tajua mitä ihmettä se aina esittää!! Niissä inserteissä on aina ihan normaali, mutta sitten noissa live-esityksissä ihme show päällä. Ällöttävää.
Peten olisi kuulunut tippua eilen, poika on täysin laulutaidoton.
Meillä on kaksi murrosikäistä musikaalisesti lahjakasta lasta ja hekään ei voi käsittää miksi Pete on enää kisassa mukana. Jos Pete voittaa ei meille voittajan omaa levyä osteta.
Tilanne oli eilen suorastaan huvittava finaalin paras äänellisesti ja heikoin molemmat pudotusuhan alla ja sitten se parempi potkitaan pois.
Pete jonka olen nimennyt pörröksi huutaa biisit ja eilen kun piti vähän laulaakin niin eihän se raukka parka osannut. Jos kyseessä olisi ollut joku muu niin tuomarit olisi haukkuneet lyttyyn mutta eipä tietenkään levy-yhtiön suosikkipoikaa.
Vaikka Juice :-D
Hyvä ?, mä kuolen nauruun. Eihän se osannut edes laulaa...
tarkottaapi että vitsiä pukkas tai ainakin yritti.
sikahyvähän se on. ja karismaa (joka tältä tippuneelta puuttui). Eipä sitä juuri näillä muillakaan ole. Sen Koopin ääni on kaamea (sellainen värisevä), sopii keski-ikäisten naisten idoliksi jotain herkkiä biisejä laulamaan, mutta ei siitä varmaan nuoret tai rock orientoituneet tykkää.
Kalle on myös niin yksioikoinen (vaikka eilen lauloikin hyvin) ettei varmaan voita.