Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On MAHTAVAA olla kotiäiti!!

Vierailija
25.10.2007 |

Voi harrastaa liikuntaa reilusti. Koska lapset nukkuvat aamulla pitkään, voi iltaisin lenkkeillä, käydä salilla ja joogata.

On aikaa lukea.

Voi syödä aina hyvää ruokaa, on aikaa laittaa kaikki alusta alkaen ja nautiskella miehen kanssa iltaisin viinilasin ääressä kaksin kun lapset nukkuu.

Kun ei ole työpaineita, jaksaa panostaa lapsiin ja parisuhteeseen itsensä lisäksi. On aikaa ja voimia seksiin.

Saa nukkua aamuisin pitkään.

Aikataulu on aina vapaa.

Voi käydä päiväsaunassa.

Voi käydä lasten kanssa ulkona syömässä, teatterissa, elokuvissa, huvipuistoissa....

Voi antaa lapsille paaaaljon aikaa.

Koti on aina siisti, kaapit täynnä puhtaita vaatteita.

On aikaa shoppailla!

Lapset on tyytyväisiä ja onnellisia.

Voi hyvällä omallatunnolla viedä lapset joskus mummolaan ja käydä miehen kanssa iltaa viettämässä.

On aikaa kaikelle!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei se onneton kotihoidontuen irvikuva riitä yhtään mihinkään!!!

Vierailija
2/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harrastaa liikuntaa reilusti. Koska lapset nukkuvat aamulla pitkään, voi iltaisin lenkkeillä, käydä salilla ja joogata.

jota en ymmärrä?......

Ts. juosta pimeässä yksin (jos uskaltaa) ja parisuhdekin hoidetaan siinä samalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lähinnä makaroonia, tarjousjauhelihaa ja herne-maissi-paprikaa syötiin.

Meillä lapset heräs hyvin aikaisin vaikka kotona olinkin.

Koti oli aina kaaoksessa, toisin kuin nyt kun ei lapset ole täällä täyspäiväisesti sotkemassa. Iltaisin eivät jaksa rankan päiväkotipäivän jälkeen enää remuta joten talo pysyy inhimillisessä kuosissa.

Minulla ei ollut todellakaan rahaa shoppailla vaikka aikaa siihen olisi ollutkin.

Ainut hyvä puoli oli se että sai olla rakkaiden lastensa kanssa paljon ja se ettei ollut työpaineita.

T.kolmen äiti joka nauttii työssäkäymisestä :)

Vierailija
4/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset on samanikäsiä ja todellakin ruuanlaitto on tosi hätäistä. Mitään en ehdi tekemään.

Aina tarvitaan äitiä. Tuntuu todellakin, että pitäisi revetä moneen paikkaan samaan aikaan. Mulla tosin lapset erityislapsia, mutta ei se asiaa muuta mitenkään. Harvalla varmasti ei ole asiat niinkuin sinulla. Sun lapset tyytyy siihen, että äiti saa tehdä kotitöitä rauhassa ja lapsesi taitavat olla muutenkin helppoja.

Meillä pojat riitelee kokoajan ja joudun riitoja selvittelemään. Jos puuhailen poikien kanssa, niin silloin eivät tappele.

Vierailija
5/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun olin kotona, oli se mahtavaa aikaa. Nyt taas tämä:) Aikansa kutakin. Tietenkin riippuu myös työpaikasta..

Vierailija
6/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei. Onneksi pääsen töihin, tänään on viimeinen päivä kotiäitinä, JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Vierailija
7/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukut pitkään, luet, teet (ilmeisesti) 2 lämmintä ruokaa / pvä, shoppailet, harrastat, siivoat ja pyykkäät, viet lapset mummolaan hoitoon jne.?

Niin ja tietty kiillotat sitä kruunuasi vähintään kerran päivässä..

Vierailija
8/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten joku muu hoitaa heitä päivisin?

Vierailija
9/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu kellon ympäri, vaikka ei nukkuisi päikkäreitäkään. Viilaa vielä vähän noita yksityiskohtia ;)

Vierailija
10/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu käy huvikseen shoppaamassa 3- ja 5-vuotiaiden kanssa.

Vierailija
11/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitää olla paljon tienaava mies. Onneksi olkoon ap, olet tehnyt hyvät naimakaupat ;) Mä otin köyhän miehen, joten mun kotiäitiaikani on huomattavasti kurjempaa...

Vierailija
12/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia vaan kolme: 3,4 ja 6 vuotiaat. Ja joitain viikonloppuja teen töitä, että rahat riittävät.

Elämä kotiäitinä on ihanaa! Allekirjoitan kaikki ap:n jutut! Minäkin harmittelen sitä, että monilta jää tämä vaihe kotiäitinä kokematta. En minäkään vielä vuosi tai useampi sitten olisi voinut näin sanoa, mutta nyt kun lapset ovat jo näinkin isoja niin elämä helppoa! (Ja tottakai verrattuna siihen mitä se oli lasten ollessa pieniä. Meillä myös samat riitelyt ja uhmat kuin muillakin, mutta ei vaippaikäistä.)

Vierailija
13/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis se ero, että meillä ei noita lapsivapaita viikonloppuja eikä iltoja ole, kun kukaan ei lapsiamme ota hoitoon. Mutta meidän lapset nukkuvat myös joka yö kellonympäri!

Vierailija
14/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvat siis hyvät yöunet. Kun sanon, että aamulla saa nukkua pitkään, se tarkoittaa puoleen kahdeksaan, kahdeksaan. Se on mielestäni pitkään!! Kuten sanoin, teen kotitöitä ennen kuin lapset heräävät. Lasten kanssa touhua PALJON. Lasten kanssa on muuten hyvä kuntoilla. Päivittäin tehdään 5km lenkki, lapset pyöräilee, minä juoksen. Uimahalliin ja kirjastoon pyöräillään/kävellään. Jumppaan, joogaan kotona kun lapset touhuaa keskenään. Kerran parissa viikossa mennään lasten kanssa ostoskeskukseen. Lapset tykkää kierrellä kun reissun päätteeksi lupaan jätskit. Reissut aina lasten ehdoilla, välillä pääsee syliin tai reppuselkään.

Olen taloudellisesti itsenäinen, koska minulla on säästöjä. Olen ollut työelämässä yrittäjänä.

Meillä on arki vain leppoisaa ja mukavaa, en minä tässä mitään kruunua kiillota, olen vain iloinen. Nautin lasten kanssa olemisesta ja harrastamisesta; käydään ratsastamassa, uimahallissa, kirjastossa lukemassa, lainataan video ja katsotaan yhdessä peiton alla, rakennetaan majoja jne.

Ja sitä omaa aikaa jää joka ilta. Lapset on hoidossa n. 1krt/2kk.

ap

Vierailija
15/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on helppo elämä :) itse kyllästyin kotiäitiydessä tuohon helppouteen(helppous alkoi, kun kuopus täytti 1v). Kaipaan älyllisiä haasteita ja palautetta, joita saa työssä. ja tietty rahaa :)

Vierailija
16/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/33 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös niin tylsäksi, että en ymmärrä kuka jaksaa aina vaan vuodesta toiseen olla kotona ja lasten kanssa.

Vierailija
18/33 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tukee sinua henkisesti ja tsloudellisesti-

parisuhteesi on kunnossa- eikö vaan, ap?

Vierailija
19/33 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun piti keskittyä täysin lapsiin lasten hereillä ollessa, omaa aikaa ei ollut pätkääkään, aamulla herättiin klo 5-6.30 halusin tai en, öisin kuopus ei nukkunut ekaan vuoteen kuin 4 yönä 6h.

Vierailija
20/33 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan ihana mies. Taloudellisesti olen itsenäinen, vaikka meillä rahat ovatkin yhteisiä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi