Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB inhokkisi nyt ja onko ollut alusta lähtien?

Vierailija
25.10.2007 |

Mun inhokki on Piia. Ja alusta asti en ole pitänyt hänestä, mutta nyt ärsyttää entistäkin enemmän. En voi sietää. Ja ihmettelen miksi vasta nyt on saanut nimeämispisteitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta saakka ollut virolaisämmä inhokkini.

Vierailija
2/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiaa inhosin jo alkumetreillä ja tunne vain vahvistuu ja onneksi on talon väki jo siihen alkanut kypsyä. Veikkaan että on ensi viikolla häätöäänestyksessä.

Onneksi Aki on jo heitetty ulos ja Timon putoamiseen pääsin itsekin vaikuttamaan. Pikku-Timo oli niin rasittava ja henkiseltä kehitykseltään olematon joten helpottunut olin kun tippui.

Samaa tunnetta tulen kokemaan kun Tiina poistuu talosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä ihmisistä jotka eivät saa mitään aikaiseksi. Varsinkin toisten määrämät jutut hankalia. On ollut inhokki ensimmäisestä päivästä lähtien, joistakin vaan näkee sen heti.

Vierailija
4/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ihmisiä, jotka teeskentelevät koko ajan. Enkä ihmistä, jonka äly ei riitä muuhun kuin vielä tyhmemmän esittämiseen mitä on.

Ja jatkuva aksentilla väännetty " Isoveli on kusipää, Isoveli on kusipää" , tuo elävästi mieleen jonkun 10-vuotiaan kakaran.

Minä en todellakaan jaksa ihailla ihmistä, joka osoittaa sen, ettei mielistele muita jättämällä toiset kokonaan huomiotta.

Sellainen ei ole " luonnonlapsi" vaan itsekeskeinen, kypsymätön ihminen.

Vierailija
5/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie jotenkin tuon blondiutensa yli. Luulee olevansa jotenki ihana vaikka on ihan kammo. Tiina toinen kamalus, onneks se lähtenee kotiin sunnuntaina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme