Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tehdäänkö neuvolassa raskaustestejä?

Vierailija
25.10.2007 |

jos tehdään niin kenelle, ja kuinka?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotat vaan että et ole varma ootko raskaana vai et niin tekevät.

Tosin varmaan ihmettelisivät miks ei ole itse tehnyt apteekin testiä.

mun käsitääkseni ne tekee melkein kaikille joka tapauksessa jotka hakeutuu äitiysneuvolaan.

Vierailija
2/4 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ohje tampereella ainakin... mutta kyl siitä vähän lipsutaankin. Mutta miks joku haluaa sen testata neuvolassa. Mulle ainakin se oli niin henkilökohtainen juttu, etten halunnut jakaa sitä neuvolan tädin kanssa. Testit neuvolassa on samoja kuin ite saa apteekista, eli ei luotettavuuden takia ainakaan kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin et ne voi sit vaikuttaa siihen tavallisen rasjkaustestin tulokseen. en tajua kun kuukautiset kyllä alko ihan normaalisti, mutta loppu jo muutaman päivän kuluttua. Voikohan siihen kuitenkin vaikuttaa just noiden minipillereiden aloittaminen?(jotka on muuten Carazette-merkkiset...)Onko kellään tietoa?

Vierailija
4/4 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassakin käytetään samoja testejä kuin mitä apteekissa myydään. Ainoastaan lapsettomuushoidoissa käytettävät tietyt hormonivalmisteet antavat väärän testituloksen. Cerazetten aloittaminen toki voi muuttaa kuukautisiasi ja näin varmasti onkin tapahtunut. Jatka vaan pillereitä huoletta.

farmasisti