Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin poika oli laittanut lukutaidottomalle pojalleni viestin postilaatikkoon, jossa

Vierailija
25.10.2007 |

haukkuu ja nimittelee meidän poikaa. Olen aika järkyttynyt enkä tiedä mitä sanoisin tälle 6-vuotiaalle naapurin pojalle, koska pojat ovat olleet parhaita kavereita. Poikani on tätä toista vuoden nuorempi.

Käskenkö toisen pojan selittää itse meidän pojalle mitä on kirjoittanut viestiin? Käskenkö pyytää anteeksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin, että pitää kakaransa kurissa.

Vierailija
2/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nyt vaan on tollasia. Onko pojilla ollut jotain kiistaa? Ei kaikesta kannata keksiä syvempiä merkityksiä.

Me vietiin lapsena naapurin lukutaidottomalle söpölle kiharapäälle rakkauskirje :-) Onneksi sen äiti ei rientänyt kertomaan meidän äideille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä haukutaan ja taas kohta ollaan ylimmät ystävät. Sinuna heittäisin kirjeen roskiin enkä puhuisi kenellekkään mitään. Voit toki mainita naapurinpojalle että oli kirjoittanut aika rumasti mutta tuskin sekään kannattaa. Luultavasti on itse jo unohtanut koko riidan.

Vierailija
4/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olisi varmaan ihan hyvä viedä lappu pojan kotiin näytille.

Vierailija
5/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syyttelisi tai haukkuisi heitä, vaan ihan asiallisesti puhuisin ja selvittäisin, mitä tässä on takana.

Vierailija
6/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten saattaa jatkua

Vierailija
7/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että voisitko ystävällisesti lukea tämän paperin pojalleni kun varsin hyvin tiedät, ettei hän osaa sitä itse lukea!

Siitä varmastikin tilanne aukeaa ja poika saa ansaitsemansa nolauksen, sen tunteen minkä aikoi aiheuttaa pojallesi!

Pelkästään vanhemmille puhuminen ei auta, koska tekee sen sitten uudestaan.. Nolata se pitää!

Vierailija
8/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä väärin. Mietin myös pitäisikö minun puhua naapurintytön äidin kanssa? Huutelee ja ilkeilee kaiken aikaa lapsillemme, mikään puhe ei auta.

Vierailija
9/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sitten tosi nöyryytys " kavereilta" , niin inhottava pissajuttu etten viitsi kertoa. Olisi ollut hyvä varoittaa jo etukäteen että ei oo " kaveri" oikeesti kaveri.

Vierailija
10/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin normaalille lapselle kyllä riittää tuollaisessa tilanteessa se häpeä, minkä kokee kun omat vanhemmat saa tietää. Ei tarvitse lasta erikseen vielä nolata.

Vierailija
11/11 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tuo nyt oli tuo yksi typerä kirje. Mutta jos saa muuta seuraa kuin teidän poikanne, ei ole mitään takeita ettei ala kiusaamaan. Siksi on puututtava ajoissa. Ikävää tuollainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän