Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tä nyt vesirokkoa?

Vierailija
25.10.2007 |

Pojalle ilmestyi eilen muutamia näppylöitä, punaisia, kaikki eivät edes hirveästi kohonneita. Kuumetta ei ole, ehkä hieman lämpöä. Kutiavat kyllä. Nyt muutama näppylä on keskeltä koholla ja reunoilla on punainen alue, eli koko punainen kohta ei ole koholla. Eikä kohonneet näppylät ole suuria, ehkä nuppineulanpään kokoisia, hieman isompia. Sormessa on vesikello, mutta iho n siitä kuivaa ja selainen voisi muutenkin tulla. Näppylöitä on päänahassa, naamassa, selässä, rinnassa, pyllyssä, sormilla. Mutta ei jaloissa tai käsivarsissa. Kuulostaako tämä vesirokolta? Ei ole lähipiirissä aikoihin kukaan vesirokkoa sairastanut ja googlen kuvista en oikein ottanut selvää. Niin ja näppylöitä ei ole paljoa, ehkä 20->

Kiitos jos joku viitsii hieman auttaa minua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/7 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin mikäli joku tuosta kuvauksesta osaisi sanoa, vaikuttaako tuo vesirokolta?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/7 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä nyt olen aika varma siitä vesirokosta..

Vierailija
5/7 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tulee punaisia näppyjä, jotka sitten parin vuorokauden aikana muuttuvat vesikelloiksi.

Vierailija
6/7 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesirokko kahdella lapsella. Alkuun juuri tuollaisia punaisia näppyjä, aika pian niihin alkaa tulla niitä vesikelloja, ovat sellaisia vähän finnin näköisiä sitten. Ei niitä välttämättä tule pariakymmentä enempää.

Meillä oli molemmilla myös hieman kuumetta ekana päivänä.

Vierailija
7/7 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä taas oli pelkästään kasvoissa n. 100 rakkulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi