Onko joku jo uskaltanut laittaa nenänsä ulos pk-seudulla? Kuinka liukkaita kävelytiet on?
Pitäisi kauppaan lähteä, kilometri matkaa, mutta polvivamma saa pelkäämään liukasta keliä nastakengistä huolimatta.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ota sauvat avuksi.
Olisikin. Mutta ei ole. Laitan tilaukseen nettikaupasta tänään, mutta en usko niiden ehtivän postin kotiinkuljetuksella ennen ensi viikkoa. Ap
Ap nostaa jos joku olisi tuolla jo ulkoillut.
Kello on 10, tietenkin on ulkoillut. Siellä on todella, todella liukasta. Olen nelikymppinen, mutta pelkäsin kaatuvani.
Icebugieja suosittelen. Niitä on monenmallisia, jos ei ole ehditty myymään loppuun niin kuin monena talvena.
En ole vielä lähtenyt ulos, mutta en todellakaan uskalla kävellä tuolla ilmalla. Pyöräilen niin pysyn pystyssä, ainakin töihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Icebugieja suosittelen. Niitä on monenmallisia, jos ei ole ehditty myymään loppuun niin kuin monena talvena.
On minulla icebugit mutta ei ne liukastelua täysin poista. Ap
Länsi-Vantaalla ainakin erittäin liukasta.
Kohta lähden, piikit kengänpohjissa. Ei pelota. Aurinkokin kurkistelee jo pilven takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten satu olemaan mitään keppiä tai harjanvartta kotona, yksikin auttaa tasapainon säilyttämisessä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Sinulla on kiva blogi. Asun Pöhkörinteessä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten satu olemaan mitään keppiä tai harjanvartta kotona, yksikin auttaa tasapainon säilyttämisessä.
No ei satu. Asun kerrostalossa. Ei ole mitään käyttöä kepeille ja katuharjoille niin ei ole tullut hankittua. Jos on aivan järkyttävän liukasta siirrän kauppaan menon huomiselle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole sisätiloissa laattalattioilla pahat? Eli tiellä pysyt pystyssä mutta heti kauppaan päästyäsi lennät nurin. Mulla on jo toiset Riekerin talvikengät käytössä ja näillä tuntuu pysyvän pystyssä sekä ulkona että sisällä.
On tosi liukasta, ei kannata ulkoilla. Rollaattori tai potkukelkka valmiiksi ja sitten vasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole sisätiloissa laattalattioilla pahat? Eli tiellä pysyt pystyssä mutta heti kauppaan päästyäsi lennät nurin. Mulla on jo toiset Riekerin talvikengät käytössä ja näillä tuntuu pysyvän pystyssä sekä ulkona että sisällä.
Ei ne ole sisätiloissa todella pahat. Ihan ok kunhan muistaa kävellä hitaasti eikä harppoa pitkiä askelia. En ole koskaan meinannut niillä kaupassa kaatua, mutta ulkona jääkelillä kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Sinulla on kiva blogi. Asun Pöhkörinteessä itsekin.
Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sisätiloissa pitää kävellä toisella tyylillä, niin ei liukastu
Kuomilla pysyy pystyssä. Niissä on kyllä jotkut maagiset pohjat, että koskaan en ole vielä liukastunut vaikka nastakengillä olenkin lentänyt useamman kerran.
Tänään on jalassa Aaltosen mummonilkkurit, joissa on käännettävät nastat edessä ja takana. Hyvin pysyi pystyssä keskustan jäisillä jalkakäytävillä. Ilman piikkejä en keskustaan lähtisi.
Roskiksella kävinIcebugit jalassa. Ilman nastoja tuonne ei ole menemistä ja niilläkin todella varovasti.
Suosiolla odotan iltapäivään että autoni kotiutuu ja lähden vasta sitten tuonne.
T. Selkävaivainen joka pelkää kaatumista ihan hulluna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on aivan loistavat kunhan ei ole kylvetty sepeliä/hiekkaa siihen jään päälle. Ja sitähän yleensä aina on :(
Ota sauvat avuksi.