Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen AIKUINEN mies pitää sellaista tukkaa, kuin Sinkkuäidille Sulhanen-ohjelman Marko (?) ?

Vierailija
24.10.2007 |

oi hyvä jumala, että pitää nelikymppisen miehen näyttää pelleltä. Aivan hirveä. Mielipiteitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuunnella onko sen pääs sisällä jotain kun huomio kiinnittyy vaan siihen tukkaan..

Vierailija
2/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko ohjelmaa edes viitsinyt seurata kun on niin typerä. Mainoksissa olen tämän raitapään nähnyt.



Saa minut oksentamaan!



t. aikuinen stadilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoisin että jatka vain matkaas, moido. Järkyttävä.

Vierailija
4/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin täsmälleen samaa tänään.

Pelle mikä pelle.

Vierailija
5/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin fiksun oloinen heppuhan tuo oli verrattuna siihen normaalitukkaiseen testosteronipöhöön.

Vierailija
6/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parturihempukalle. Onhan noista tuloksista ollut täälläkin paljon juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto, voitto, voitto...

Vierailija
8/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen ääliö on ihan epätoivotapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luonteeltaan vaikuttaa aivan upealta. Vaikuttaa viisaalta, avoimelta ja rauhalliselta. Perushyvämies jotenkin.

Vierailija
10/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teija ottaa sen, Reetta ilman muuta Markon ja Anna..... hmm, Juha-Matin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ensi jakson koosteessa, että järki sanoo Marko ja tunteet Sami. Harmittaa Teijan puolesta, jos ottaa Samin. Sami on varmaan hauskaa seuraa, mutta ei ehkä pitkään parisuhteeseen. Mutta kyllä muakin se Markon tukka hävettäisi.



Reetta valitsee Markon, se on ihan selvä, minäkin tekisin niin. Sopivat hyvin yhteen, kun ovat korrekteja ja kivan näköisiä. Jotenkin samanoloisia.



Anna ei tule päätymään kummankaan kanssa yhteen. Ehkä valitsee Juha-Matin, mutta suhde ei tule jatkumaan.



Tällainen kutka vaan mulla.

Vierailija
12/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden tapauksessa on ihan sama kumman valitsee, sillä kummankaan kanssa ei tule pidempää suhdettä. Jos ei tässä vaiheessa jo tiedä kumpi kiinnostaa, niin todennäköisesti " oikea" ei vaan ole osunnut kohdalle.

Muutenkin tunsin jotenkin myötähäpeää kaikkien kanssa, kun kaverit ja muut " pistivät pojat lujille" . Yök. Ei tuollalailla puolisoa valita! Hirveää leikittelyä ihmisen tunteilla ja järkyttävää selostaa toisen huonoja puolia a vertailla toiseen ihmiseen telkkarissa koko kansan kuullen. Oikeasti järkyttävä ohjelma. Kuinka kukaan viitsii tuollaiseen osallistua?!?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi