Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TONSKAILIJAT**

24.10.2007 |

Tämä pino on meille ensikoissa kirjoitteleville ja toista lasta kuumeileville äideille:) Katsotaan nyt saadaanko yhtään porukkaa tänne höpisemään näitä kuumeilujuttuja?

Queen

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandi: mä ainaskin laskisin ihan siitä ekasta päivästä kun alkaa jotain tulemaan, mulla tosin aukeaa röörit aina heti ihan täysillä ja sitten on 2-3 päivää kunnon menkat 1 päivä jotain tiputtelua ja 1 päivä taas kunnolla ja 1-2 päivää pientä tuhrua. Mun menkat kestää aina 6-7 päivää ja se on ÄRSYTTÄVÄÄ !

Mä just eilen mietin että miten hassua olis jos mentäis taas melkein samoissa !

Poppis, mä luulin että sä leikilläs sanoit tuolla enskojen puolella että rupeet uutta tekemään, muttä sähän tulitkin tänne.

Jahas nyt siivoomaan Ainon lelut tuolta lattialta, ukko aina vinkuu niistä kun se tulee kotiin, mokoma nipottaja.

aa kp 2/29-33 tai jotain sinnepäin

Vierailija
42/61 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan ilmoittautua tänne, kun muitakin jotka aloittaa yrittämisen ens kesänä. :)

Minähän haluaisin aloittaa vaik heti, mut mies ei oo niin innostunut.

Eli ollaan sovittu et kesäkuussa jää pillerit pois. :) Kesäkuu siksi, koska pidetään avioliiton kirkollinen siunaus kesäkuun puolessa välissä, enkä halua olla raskaana silloin. :) Ja jos pääsen tammikuussa alkavalle kurssille, ehdin käydä sen ennen pikku-kakkosta.

Meillä tärppäs viimeks ekasta kerrasta, eli kuumeilu ei ole tuttua. Mut nythän tässä on aikaa. :)

Eve roikkuu kädessä, pitää lopettaa!

Bejpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas..kehtaakos nyt tänne kirjoittaa kun en ole edes vauva-puolella kerinnyt pinoutumaan? =)

Niameylle onnea pilsujen lopetuksesta! =) Eipä muuta kuin tärppionnea!

Hermione: mä joskus harkitsin kuukuppia, mutta pidin sitä jotnekin liian hankalana? Kun ei kellään tutulla ollut kokemuksia..tiedä jos vielä vanhoilla päivllä? =)

Viipero hui! Oispa heti tärpännyt! =) bd

Karssuli: tietty saa hengailla!! =D

Ull-maij: mä yritän viihteillä meidän lomamatkalla tarpeeksi jos sitten vaikka jo taas tärppäis niin ei tee mieli..=)

Larsku: hitot tollasista anopeista! Iloisin mielin vaan seuraavaa yrittämään..=)

AA: no helevetti! Kyllä mäkin vähän ihmettelin omaa intoani, mutta eipä muuta kuin uutta pökköä pesään! =D

Bejpille kärsivällisyyttä jaksaa ens kesään asti odotella! =)

Mä ajattelin tosiaan odottaa tän yhden ekan kierron ja vähän kuulostella kroppaa..ja kun meinaan tosiaan siellä Brasiliassa juopotella jonku verran olutta niin ei tosissaan vielä tässä kierrossa yritetä..mutta seuraavassa on ns. kaikki keinot käytössä..=) Huh!! =D

Nyt on ruoka valmista eli menen tästä..Voikaa hyvin!

t. poppis

Vierailija
44/61 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti ollaan saatu porukkaa kasaan :)

Tulispa äkkiä lumet, on niin pimeää ja kuraista. Mun äiti kävi ostaa pojalle uuden toppapuvun, en kehtaa edes pitää sitä ulkona ku olis heti likanen... vanhalla reimalla mennään vielä.

Osteleeko teillä sukulaiset lapselle paljon rompetta? Meillä poika on molempien vanhemmille eka lapsenlapsi ja tavaraa ja neuvoja tulee tuutin täydeltä. Meinaa välillä keittää mutta hyväähän ne vaan tarkoittaa. Mun oma äiti on neuroottinen, ku oon ite ollunna vauva ni hyvä kun ei oo nännejänsä keittäny ennen imetystä. Anoppi taasen on sellanen hölöppä että on pakko käydä koko kämppä läpi ennen ku uskaltaa sinne pojan päästää. Sama saatanan lasitavaroiden ateljee aina vastassa. Nykyisin en kysele saako näitä siirtää vaan siirrän oma aloitteisesti. Sitä en ymmärrä miksi ne pitää aina laittaa takas ku käydään aika usein kylässä.

Hitto tuntuu että lonkka olis tulehtumassa, en varmaan saa edes reumalääkärille aikaa ku kaikki mummot on paniikissa varannu jos vaikka tulloo se lakko, ja paskat sanon mie.

Kiva että on saatu mukaan myös niitä jotka vasta odottelevat aloittamista, kaikki on tervetulleita puolestani. Mukavampihan se vain on jos on paljon porukkaa.

Niamey heitti sitten pillerit mäkeen. Mie en voi niitä edes syösä ku miusta tulloo ihan hullu.

Poppis, no jos mie sinne menisin ni arvaa ottasinko?

No nyt csi:n pariin

T: Ull-Maij & Jani

Vierailija
45/61 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy menkkoja edelleenkään, tänään jo kp 39:(

Eilen ja tänään olen kyllä ollut ihan järkyttävän äkäinen että jospa se uumoilisi tädin vierailua, mies jo hädissään tuumas että kyllä sut pitää saada äkkiä raskaaks että loppuu noi raivopäivät;)

hanille kirjoitan nyt tähän pinoon tsempitykset unien suhteen kun en viitsi erikseen vauvapuolelle kirjoittaa, tee vaan niinkuin susta hyvältä tuntuu ja annan pienen nautiskella tissinsä jos itse vaan jaksat sitä, meillähän tosiaan stressattiin niistä nukkumisista aikanaan ja kuitenkin loppupelissä ensin tissille nukahtamiset ja sitten yösyömisetkin saatiin pois tosi kivuttomasti kun tyttö vaan oli valmis siihen hommaan.jaksuja!

++++++++ kaikille!!:)

Queen

Vierailija
46/61 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkathan ne sieltä alkoi, ja vielä päivää aiemmin kuin odotinkaan.

Ei oikeastaan edes harmita, nyt vaan kohti uutta yritystä!

Queen, mikä tilanne? Voi kun tuo sun megakierto jo loppuisi, varmasti tosi turhauttavaa tuollainen!

Oli ollut puhetta miehen suhtautumisesta tonskailuun. Meillä mies on melkein innokkaampi kuin minä, olisi aloittanut yrityksen jo aiemminkin.

Innokas se on kahdesta syystä: ensinnäkin vauvakuume (jos nyt miehellä varsinaista vauvakuumetta voi olla), ja toiseksi se että saa heittää kumit nurkkaan ja pöllyttää peittoja kerrankin innokkaan vaimon kanssa ;)

Isovanhemmista, meilläkin on eka lapsenlapsi molempien puolelle, ja hyvin innokkaita ovat neuvomaan kaikessa jne. Mun äiti on kova ostelemaan kaikenlaista Aleksille, miehen vanhemmat ei niinkään. Ja tiedän tunteen että anoppilassa joutuu silmä tarkkana vahtia ettei mitään satu..

Kukas pääsee piinailemaan seuraavaksi vai onko kaikki ihan alkukiertolaisia?

Viipero kp 1/28-29 yk2

Vierailija
47/61 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä menossa kp4/29-33 ei mitään uutta länsirintamalla heh heh heh

Voi Queen raasu, ihme megakirto menossa sulla, vitsit noi on ärsyttäviä !

Kiva että täällä kuumeilijoissa on mukana sellaisia jotka ei vältsisti ihan heti rupee tonskaa yrittämään ja haaveiluhan on ihanaa puuhaa, joskin myös raastavaa.

eipä mulla nyt muuta +++++tuulia kaikille

aa ja ae ( joka ei varmaan ole yhtä innokas sisaruksen odottaja )

Vierailija
48/61 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa Queen, että kierto venyy. :( Mutta toivottavasti se siitä pian asettuu, kun eikö sulla ollut vasta ekat menkat synnytyksen jälkeen? Tsemppiä!

Joo, AA, me ollaan kanssa naureskeltu, että mitenköhän quu suhtautuis, jos sen valtakuntaan tulis tepastelemaan joku toinen, joku " kilpailija" . Me kutsutaankin sitä Kuningas E ensimmäiseksi... :)

-Q-

Vierailija
49/61 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 40 täällä..pah! Joo Quu eka kierto ja ei pitäis hötkyillä mutta kun...;)

Monellahan on synnytyksen jälkeen kuukausienkin tauko menkkojen välissä ennen kierron tasaantumista..aarg.minäkö malttamaton?:)

Viiperolle pahoittelut tädin vierailusta:/

Mustakin on kivaa kun tällä on sekä jo vauvaa puuhailevia että haaveiluasteella olevia, kaikki sopii mukaan:)

Meilläkin tyttö on molempien isovanhempiensa ensimmäinen lapsenlapsi, meille ei kuitenkaan tavaraa tulvi isovanhempien suunnalta, ois kyllä ihan kiva jos tulvis;)

isovanhempien hösöttämisestä: Meillä tilanne on se että miehen vanhemmat eivät ole kiinnostuneita tytöstä ensinkään, mies on kasvanut väkivaltaisen isänsä " hoivassa" ja ollut äitinsä kanssa tekemisissä ensi kerran vasta koululaisena isän joutuessa vankilaan, kumpikaan ei ollut järin kiinnostunut pojastaan eikä nyt tosiaan lapsenlapsestaan, ehkä parempi niin. Korkeintaan sanovat tytölle hei jos joskus törmätään jossain. Mun isä taas elää työlleen ja asuu kaukana, käy kyllä silloin tällöin mutta ei taida osata mitään ostaa. Äidin kanssa ollaan tosi läheisiä ja hän näkeekin tyttöä monta kertaa viikossa mutta ei sekään ihmeemmin mitään ostele, vaatelöytöjä tuo kirppiksiltä välillä. Ull-maij kertoi anopin lasikokoelmasta, mun äidillä taas on kukkia koko kämppä täynnä eikä se tajua yhtään miten nopsa tyttö on liikkeissään. Vitsi mä repesin tissienkeitto ajatuksesta;)

Lähetelkää muille plussa sateitä ja mulle jotain tätiviboja;)

Queen

Vierailija
50/61 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuli iltaa istumaan ja oli just tässä koneella ennen mua kun itse keittelin teetä, kirjotin yhtään käyttäjää katsomatta ja ihmettelin sitten blondina että miks kummassa mun nimi on *PÄTKIS*:D

No siis Queen täällä ja jatkossa koitan pysyä omana itsenäni;)

Nyt sitä teetä hörppimään ja kaverin kanssa turisemaan!

Pätkis-Queen:)

Vierailija
51/61 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko tulla toivottelemaan onnea kaikille tonskailijoille! (vaikka joku voi ottaa nokkiinsa kun en tänne itse kuulu. tarkoitus ei ole suututtaa ketään/saada ketään surulliseksi tällä vierailulla...) Itse en ole ehtinyt kuumeilemaan, kun tämä toinen tuli niin yllärinä mutta kiva on lukea, että näin moni on kaverin teko puuhissa. Yrittäkäähän nyt plussailla, jos saatais tonne odotus puolellekin tonska-pino ;)

Henna, Joel ja Ninni 20+6

Vierailija
52/61 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, mun tississä on joku vika. Siinä on sellanen kovettunut tiehye nännipihassa. Lekuri sano notta ei usko sen olevan vaarallinen. Sain kuitenkin ultraan lähetteen, saas nähdä millon saan sen ajan ku on se tehyn lakko uhka päällä. No saivat sen ultran varattua, mutta kämmäsivät, mulle tuli aika kohdun ultraukseen... jospa olis enne ja vauva tulossa ;)

Päivät on välillä tosi tylsiä kotona vaan istuskella ja pojan kans touhuilla. Poika tosiaan yleensä touhuaa omiaan ja mie istun koneella :(

Sitten on taas näitä päiviä kun saa avata ovea alvariinsa... yks tulloo ja toinen lähtee. Kahvinkeitin on huutunut hoosiannaa koko päivän, itellä paha olo näistä pakollisista kahvikupposista.

No lähden tästä käymään pikku lenkillä jos se uni sitten vaikka tulisi.

T: Ull-Maij & Jani

Vierailija
53/61 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko munkin ängetä tänne pinoon vaikka me ei vielä tonskailijoita ollakkaan. Mä voisin silti liittyä teihin jotka vielä on haaveiluasteella :)

Meidänhän piti alottaa yritys jo viimekierrosta, mutta tulikin sitten suuitelmiin muutos. Nyt vielä odotellaan ja mietitään uutta sotasuunitelmaa.

Älyttömän jännää lukea teidän jo yrittävien tunnelmia. Toivon jokaiselle tonskasta haaveilevalle pikaista plussaa.

pesukarhu, joka rättiväsyneenä painuu nyt nukkumaan.

Vierailija
54/61 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4169E1] Tääkin ilmoittautuu mukaan tonskailijoihin!!! Kiva, että tällainen pino on laitettu pystyyn! Ja mukavaa, että niin moni Enska on mukana täällä!

Meillä ei tosin ihan nyt tällä sekunnilla ala tonskailu, mutta luultavasti pian kuitenkin. Pillerit on jo heitetty nurkkaan jotain kuukausi sitten (vai kaksi...öö...en muista) ja nyt siis ehkäisynä vain kortsut:D Ollaan suunniteltu, että kaikki ehkäisy saa jäädä pois heti joulun jälkeen:)!

Meillepä ei sen kummempia kuulu, samaa hyvää vaan:) Julius (7 kk) kasvaa kohisten ja oppii koko ajan uusia " temppuja" . Vielä meillä ei konttailla, mutta konttausasennossa jo kuitenkin huojutaan sujuvasti! Iloinen poitsu meillä on ja aikamoinen velmu-kelmu nykyisin:)! Osaa jo " esiintyä" ja oikein vaatia huomiota ja sitä, että hänen jutuilleen nauretaan ja ne huomataan:D Tissimaitoa ja soseita uppoaa kiitettävästi pikkumassuun ja nyt viikonloppuna olisi tarkoitus jättää yösyötöt (2-3 kpl) kokonaan pois...kääks! Voi olla, että havaittavissa on täällä meillä nyt viikonloppuna aikasmoista tahtojen taistoa! Toivottavasti Julius luopuisi yötissistä suosiolla... Olisi liian kurjaa huudattaa pikkuista rakasta:(

Onpas kyllä ihana taas vauvakuumeilla! Olisi niin hienoa saada tuolle mussukalle pikkuveli tai -sisko, meidän perheeseen uusi lapsonen:)!

Nyt perjantaisiivouksen pariin...pöh:/ Rentouttavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia (hih, hassua sanoa taas näin)!

~ ♥ ~ Viipuli ~ ♥ ~

Vierailija
55/61 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Heippa taas tännekin! Aika vaan kuluu enkä oikein mihinkään kerkiä tahi viitsi kirjoittaa..Enää 10 päivää matkaan ja kaikki vielä tekemättä..=) Ens viikolla tuleekin jo kiirus! =D

Sitä lähdin vaan kommentoimaan, että mun mielestä on täysin turhaa kenenkään pyydellä omaa onneaan anteeksi. Kaikki varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan. Mun mielestä näillä palstoilla on täysin vapaa sana ja hyssyttelyä on turha harrastaa itsekseen tai yleisesti. Mun mielestä on ihanaa, että esim. Hennalla lähti toisen odotus ihan yllärinä ja ns. helposti. Ja mukavaa siis, että kävit täällä moikkaamassa! =) Täällä nyt tuskin kukaan " hieroo omaa hyvää tuuria (tai miksi sitä nyt sanoisikaan) tahallaan toisten naamaan" eli ihan vaan vapautuneesti iloitsemaan omasta elämästä!

Tällä nyt en tarkoita, että pitäisi täysin tunteeton olla toisia kohtaan, mutta jokainen toki haluaa ja SAA hehkuttaa omaa onneaan. =) Kuten monesti on sanottu: ei se keneltäkään ole pois jos toisella menee vähän paremmin.

Paljon, paljon plussa-aallokkoa ihan jokaiselle sitä haluavalle. Jaetaan me täällä edelleen ilot ja surut, sillä maailmaan mahtuu tunteita ihan hitosti. =)

t. poppis

Vierailija
56/61 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei kakkonen vielä tekeillä, mutta ensi kesänähän yrityksen pitäisi alkaa jos haluaisi tähdädä alle 3 vuoden ikäeroon:) Tosin juuri eilen miehen kanssa juteltiin, että ollaan tyytyväisiä tälläkin kokooonpanolla jos sitä toista ei vaikka tulekaan:) Kun niitä lapsia ei tehdä, vaan saadaan! Onhan meillä onneksi yksi AIVAN ihana pieni poika:))

Mutta mukana täällä tulen pyörimään ja seuraamaan " tilannetta" ja ehkä ensi vuoden puolella tositoimissakin;)

Paljon plussatuulia kaikille ja ihanaa kun on " vanha kunnon jengi" taas täälläkin kasassa!!

Aurora & Oliver 8,5kk

Vierailija
57/61 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kuumeisesti, että kuka ihmeen Pätkis?! Selvisihän se, Queen salanimen takana :)

Mulla taitaa olla kp13 menossa, tai jotain sinne päin. Kolme kertaa viikon sisään puuhailtiin; ja kevyesti ennätyksellinen tahti sitten Noelin syntymän ;) Kyllä se raskautumisen mahdollisuus aina kummasti piristää mielialaa.

Jahas, poika kutsuu, eli äiti menee...

Vierailija
58/61 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu takana ja uusi viikko edessä.

täällä kp8/29-jotain ensimmäiset siemenet on nyt sitten kylvetty kuukauden tauon jälkeen.

Poppis päästi sanat minun suustani !

++++++onnea kaikille.

kiva kaima kuulla sustakin tällä puolella !

aa ja joraava ae

Vierailija
59/61 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla kp 17/~26, ja eilen ja tänään tullut ihme veriviiruja valkovuodon seassa. Mitähän ne voi olla, ei kai mulla ovis näin myöhään ole?! Tai sit kierto onkin pitempi, ja ovis vasta nyt. Itse kyllä ajattelin, että ovis oli jossain kp11-13 paikkeilla. No, varmuuden vuoksi herätin miehen vielä yöllä kesken unien, jos se vaikka olikin ovisvuotoa :) Ja lupasin jättää sen ensi viikolla rauhaan, raukka kun tekee 60h työviikkoa ja haluaisi ehkä nukkuakin välillä...

Ja näin ihme unta että olin raskaana, jo niin pitkällä että vauvan tunsi mahan läpi... Alitajunta kyllä paljastaa vauvakuumeen, vaikka kuinka coolina yrittäisi olla :) Mut siis ei meillä mikään kiire ole, kun toisaalta hirvittää ajatus kahdesta pienestä yöheräilijästä. Jos nyt ensi vuonna (ennen joulukuuta) syntyisi, niin hyvä.

Kandi 17/~26

Vierailija
60/61 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandi, ettei vain olisi kiinnittymisvuotoa??!!

Sopis hyvin ajankohtaan, jos oviksesta ois nyt 5 päivää (jos kierto ois oletettu 26pv). Eikös kiinnittyminen tapahdu hyvinkin noihin aikoihin, 5-7 pv oviksesta. Täällä on peukut sulle pystyssä että enneuni toteutuu bd

Poppis vei sanat myös mun suusta! Mulla on vähän ollut syyllinen olo myös siitä, että raskauduin viimeksi helposti, ja nytkin olen kuumeillut ihan avoimesti. Tiedän, ettei lapsia niin vain tehdä, vaan niitä saadaan jos saadaan. Mulla on taustalla sairastettu PID, jossa munasarjat ja -johtimet tulehtuivat, ja se voi aiheuttaa lapsettomuutta. Tiedä vaikka olisi torvissa tukkeumia, kohdunulkoisen riski siis mulla jkvn suurempi. Hyvin onnellinen olen jos lisää lapsia meille vielä suodaan, ja tietenkin myös tuosta yhdestä :)

Kiva että täällä on myös teitä, jotka olette vielä haaveiluasteella ja aloitatte yrityksen myöhemmin. Joukkoon sopii mukaan aivan mainiosti!

Viipero kp 6/28-29