Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajien keskipalkka on 2700 euroa, miksi aina purnaavat palkkansa pienuudesta.

Vierailija
24.10.2007 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisimmän palkkatutkimuksen mukaan.....kolmen ja puolen vuoden koulutus ja palkallinen työharjoittelu, huvittavaa, miten sihteereille silti jaksetaan naureskella. Nykyään entinen sihteeriopisto on ammattikorkeakoulu.

Vierailija
22/39 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tämä siitäkin huolimatta, että todellakin monella opettajalla on huonompi palkka kuin sairaanhoitajilla, eikä ylitöistä makseta mitään. Itse olen koulutukseltani luokanopettaja, mutta vaihdoin alaa jo parin vuoden jälkeen. Se tosin ei johtunut niinkään palkasta ja työstä vaan siitä, että minulle satuttiin tarjoamaan elämäni työtilaisuutta vähän eri alalta, ja päätin kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairaanhoitajan 2500, forget the numbers, niin suhteessa sairaanhoitajat ansaitsevat minusta liikaa verrattuna opettajiin.

T. Ei opettaja, ei hoitsu

Vierailija
24/39 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää koulutuseroa!

Vierailija
25/39 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettajana ammatillisella puolella. Nyt tehty kunta-alan sopimus nostaa palkkani jo 3000 ¿:on. Ei ole valittamasta palkassa, varsinkin kun lomat on aivan mahtavia. Viime viikonkin olin syyslomalla. Mutta tiedän kyllä, että luokanopettajakollegoilla palkka-asia ei vielä ole kunnossa, ja täällä ainakin ollaan valmiita menemään lakkoon teidän puolestanne!

Vierailija
26/39 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajilla, varsinkin aineenopettajilla, on monesti todella laaja yliopistotutkinto, vaikka opetustyössä niitä tietoja ei tarvitakaan.

Vierailija
27/39 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset