Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku bb-kundi sanoo panevansa naisia ihan vitsin vuoksi. Millanen ihminen koyrii toista VITSINA? Eiko silla jatkalla ole itsekunnioitusta toisten kunnioittamisesta puhumattakaan?

Vierailija
24.10.2007 |

onpahan mies ihmiseksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kättä parempaa (yleensä).

Vierailija
2/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset ne vaan panee ilman sen syvällisempiä tunteita....

Jotkuhan esim. syövät vaikka ei ole edes nälkä... ihan vaan huvin vuoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei siinä aina sen kummempia tunetita tarvita. Kyllähän se hyvältä kuitenkin tuntuu.

Itseasiassa, jos nyt tulisi joku nainen kysymään, että " naisitko mua ihan vaan niinkuin naimisen ilosta?" En harkitsisi hetkeäkään.

Vierailija
4/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenien tuhansien velat, häätö omistusasunnosta ja panee vitsillä kaikkea mikä liikkuu!!

Voi hitsin witsi kun mä toivon että se suloinen joka äidin unelmavävy pokkaa sen 50 donaa!!

On se vaan niin täydellinen mies!!!!!!

Ps. Vetäisi nyt vielä tumppuun, niin ei niin jomottaisi.

Vierailija
5/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa orgasmia. On eroa tuntuuko hyvältä vai tuntuuko hyvältä. Miehet pönkittää egoaan sillä kuvitelmalla, että juuri he saavat homman tuntumaan hyvältä.. ja naiset esittää sen tuntuvan hyvältä.

Vierailija:

Vierailija:

Ei siinä aina sen kummempia tunetita tarvita. Kyllähän se hyvältä kuitenkin tuntuu.

Itseasiassa, jos nyt tulisi joku nainen kysymään, että " naisitko mua ihan vaan niinkuin naimisen ilosta?" En harkitsisi hetkeäkään.

Vierailija
6/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On eroa tuntuuko hyvältä vai tuntuuko hyvältä. Miehet pönkittää egoaan sillä kuvitelmalla, että juuri he saavat homman tuntumaan hyvältä.. ja naiset esittää sen tuntuvan hyvältä.

jos on kyse vitsillä panemisesta, niin paljonko siinä kiinnostaa saako nainen orgasmin oikeasti vai teeskenteeleekö. Hienoahan se on jos saa, mutta ei se jää askarruttamaan jos ei kykene yhdenillan/vitsi panoa tyydyttämään.

Vierailija
7/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin siinä kuulumisia, ja sitten hän sanoi, että hän tuli oikeastaan minun pöytääni vedonlyönnin takia. Olivat jätkien kanssa lyöneet vetoa, että hän pystyy olemaan munnäköisen kanssa.

Toisaalta vähän nauratti, koska oikeasti hän oli ihan kiva poika. Toisaalta jotenkin oksetti, kun tajusin miten hänen kaverinsa katsoivat viereisestä pöydästä keskusteluamme (he eivät tienneet, että kaveri tunsi minut ennestään).

Sanoin lopuksi pojalle, että ihan kiva kun kertoi, mikä sivujuonne jutussa oli, ja voidaan vastakin kyllä jutella. Sitten poika lähti omaan pöytäänsä, ja minä huikkasin hänelle vielä perään, että " sano terveisiä äidille!" .

Ikäeroa meillä oli sellaiset 10 vuotta, ja jossain iässä se on nuorille miehille ihan extremeä. Kun ikää tulee lisää, alkaa oma ymmärrys olla vähän laajempi, ja voi nähdä naiset vähän monipuolisempina kuin vain keskiaukeamakuvina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän