kenellä on tempur-tyyny?
onko ollut hyvä? mikä malleista käytössä? ajattelin hankkia miehelle isänpäivälahjaksi. ja ehkä myöhemmin myös itselleni.
onko hintansa väärti?
Kommentit (8)
joka nyt parin vuoden käytön jälkeen tuntuu liian matalalta. Muuten varsinkin alussa tosi hyvä.
"halvan väärennöksen". En muista hintoja, mutta todella paljon Tempuria halvempi.
Onko Tempur parempi, en tiedä, en ole kokeillut, mutta mun halpis tyynyni on pirun hyvä. Olen erittäin tyytyväinen omaani ja suoisittelen sitä kaikile, jotka ajattelevat asiaa.
Vaikka suosittelen, niin eihän se välttämättä ole silti kaikille paras mahdollinen.
ku malleja on aika monta erilaista. eniten kiinnostuin itse ehkä originalista tai sit symphonysta (muistaakseni). mut netistä ei ainakaan hirveästi löytynyt mitä eroja niillä nyt sit on. ap
Ero on ihan tyynyt painossa ja muotoilu on parempi aidossa.
saaja saa itse valita itselleen sopivan.
koska mahantuki- ja jalkovälityyny nyt paransivat oloa huomattavasti, niin ajattelin satsata tyynyynkin, että unet olis mahd hyvät. En kyllä tykännyt siitä yhtään valitettavasti -meni iso raha hukkaan.
ensin hän ei tykännyt siitä mutta parin viikon jälkeen ei enää antanut pois eli vaatii kuulemma totuttelua.
Ja todella tykkään, ikinä en vaihtaisi. Malleista en tiedä muuta kuin millenium malli on kyljellään nukkuvalle ja se toinen malli on kait sitten "sekanukkujalle" :) Eli minulla on ollut hintansa väärti, mutta toki kaikki eivät tykkää esim minun vanhemmat eivät tykänneet..