Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet jos nainen ajaa taksikyydillä? Jos hänen on kannettava kaupasta jotain painavaa, esim. mikro?

Vierailija
19.02.2025 |

Ajatteletko että eikö tuolla ole miestä joka kuskaa? Tai ketään kaveria? Miksi noin epätoivoinen ratkaisu?

🥺

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hänellä ei ole omaa autoa.

Vierailija
2/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulis mieleenkään tilailla mitään taksia kauppareissua varten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitenkään ole etukäteen pystynyt varautumaan ja kellään tutulla ei ole autoa, kuskaisin itse mikron kokoisen laatikon pyörän tarakalla.

Yhden kerran kaveri teki oharit tuommoisessa tilanteessa ja silloin päätin kysyä rautaprismalta poistuvilta kysäistä saisiko tavaroineni kyydin. Heti ensimmäinen sano että joo tottakai voin auttaa ja asia hoitui sillä. Ehkä oli vain tuuria mutta epäilisin että useimmat valmiita auttamaan jos ei ole superkiire

Vierailija
4/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mitenkään ole etukäteen pystynyt varautumaan ja kellään tutulla ei ole autoa, kuskaisin itse mikron kokoisen laatikon pyörän tarakalla.

Yhden kerran kaveri teki oharit tuommoisessa tilanteessa ja silloin päätin kysyä rautaprismalta poistuvilta kysäistä saisiko tavaroineni kyydin. Heti ensimmäinen sano että joo tottakai voin auttaa ja asia hoitui sillä. Ehkä oli vain tuuria mutta epäilisin että useimmat valmiita auttamaan jos ei ole superkiire

Miten se tarakalla pysyy? Jos liike on kaukana kodista niin et kai sinä pyörän tarakalla sitä taluta kilometrikaupalla??

Vierailija
5/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mua sen enempää kiinnostaisi, istukoon vain vaikka kuorma-auton lavalla mikroineen. Itse kyllä käytän kotiinkuljetuspalvelua.

Vierailija
6/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä otan taksin tuollaisessa tilanteessa ja olen ottanutkin. Sitä vartenhan ne taksit on. Eipä ole tullut mieleenkään pohtia, mitä joku on mieltä tällaisesta 😀 Miksi helkkarissa niitä ystäviä pitää vaivata tällaisen takia? Ilmaisen kyydin takia vai? Ei. Mieluummin se taksi

Vierailija
7/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä nyt taas? Minulta lähti terveyssyistä ajokortti väliaikaisesti ja kuljin taksilla sellaiset matkat, joissa ei ollut joukkoliikenettä saatavilla. Eipä tullut edes mieleeni pohtia, mitä MIEHET mahtoi sellaisesta ajatella.

Kaikkea kanssa.

Vierailija
8/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien mikro on painava?

Vierailija
9/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän idioottina. Jos ei osaa kotiinkuljetuksena tilata, niin olkoot ilman mikroa.

Vierailija
10/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tulis mieleenkään tilailla mitään taksia kauppareissua varten. 

Mä tilaan kaupasta palatessani varmaan kerran pari kuussa. Luovuttiin autosta joku vuosi sitten.

Vierailija
11/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän idioottina. Jos ei osaa kotiinkuljetuksena tilata, niin olkoot ilman mikroa.

Miten jonkun toisen mikron kotiin saaminen vaikuttaa sinun elämään suuntaan tai toiseen. Taidan lähteä tästä tilaamaan leivänpaahdinta. Sitten taksisovelluksen kautta se taksilla kotiin. Avot.

Vierailija
12/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mistä lähtien mikro on painava?

No, painaa tyypillisesti toistakymmentä kiloa. Ei toki valtavan paina. Ehkä suurin hankaluus se, että kaupasta kannettuna se mikro on pakattu varsin isoon laatikkoon, joka kooltaan hankala raahattava.

Vierailija
13/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mistä lähtien mikro on painava?

Kyllä reilut 14 kiloa on painava etenkin kun se on hankala kantaa. Toki jos on joku painonnostaja niin ei tuo silloin paina mitään.

Vierailija
14/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska ja heikko. 

T. Nainen

Vierailija
15/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska ja heikko. 

T. Nainen

Olisko vielä köyhäkin, kun ei ole edes autoa? Tai lompakossa ei oo sen verran rahaa, että voi mopon ostaa? Sen verran pitäs olla kaikilla.

Vierailija
16/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kenellekään voi tulla mieleen tällainen aloitus? 

Vierailija
17/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä maalla tapana käydä kimpassa taksilla kaupassa, kun julkista liikennettä ei ole.  Jollakin ei ole koskaan ollut ajakorttia, joku on menettänyt ikänsä tai sairauden vuoksi, joku on jäänyt leskeksi tai puoliso on siinä kunnossa, että ei voi ajaa.  Sukupuolella ei ole väliä, mutta poruksaas voi olla miehiä ja naisia.  tuttu ystävällinen taksikuski.  Kauppamatkaa yli 20 km, kun täällä maalla eiu kauppaakaan ole.

Vierailija
18/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että olisi varmaan ollut halvempaa ja helpompaa tilata kotiintoimituksella. 

Vierailija
19/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua. Ja pyykkikone sitten tuodaan tilataksilla sieltä marketista.

Vierailija
20/48 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kävelylenkillä (pojalla oli treenit) ja näin naisen kantavan ilmeisen painavaa pakettia. Hän pysähtyi aika lyhyin välein ja laittoi paketin maahan. Kun mä saavutin hänet, niin kysyin, että voinko auttaa (olen siis itsekin nainen).

Selvisi, että naisen naapuri oli pyytänyt, että jos hän voisi kätevästi kotimatkallaan tuoda postista tilaamansa tuotteen

Oli julmetun raskas paketti ja yhden kannettavana ihan kauhea. 

Mekin pidettiin muutama lepotauko muutaman kilometrin matkalla.

Ehdotin kyllä tälle naiselle pientä välimatkaa tuollaisiin naapureihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän