Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

meillä kannatti kyllä kokeilla.....

23.10.2007 |

Monta vuotta itkettiin ja yritettiin ja itkettiin, sitten joku sanoi että omeneviinietikka auttaa, ja niin se auttoi, ja jopa toisenkin kerran. Voihan se tietenkin olla joku muukin tai sattuma. Mutta sen nimeen vannon.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos vinkistä! Meille selittämättömästi lapsettomille kelpaa tietysti kaikki lisäinfo mahd. raskauttavista asioista. Kerrotko vähän lisää aiheesta? Eli lipittelitkö omenaviinietikkaa ihan sellaisenaan vai missä muodossa ja kuinka paljon?

Jessica (ya 05/05)

Vierailija
2/51 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koitin joku aika sitten greippi-mehua, mutta sain migreenin siitä, joten se jäi. Ja muistankin, että kauan sitten, kun yritimme vauvaa, itsekin maistelin omenaviinietikkaa. Heti kauppaan! Kerro paljonko otat/pv ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo määrä / pv kiinnostaa...

Vierailija
4/51 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran päivään ruokalusikallinen, ihan siltään tai johonkin sekoitettuna.

Vierailija
5/51 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassa linkki omenaviinietikan kayttoohjeisiin...

http://www.eu.gw.com/laihis/omenaviinietikka.html

Kannattaa kuulemma hakea orgaanista etikkaa jos nakyy seittimainen etikanjuuri, siina kaikki ravintoaineet on viela tallella.

Englanniksi loytyy viela enemman tietoa jos googlaa Apple Cider Vinegar

Nuutti

Vierailija
6/51 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin omenaviinietikan ja tulin raskaaksi :) Miten te muut, kauanko jatkoitte raskautumisen jälkeen vai onko tavoite saavutettu plussan tullessa? Itse lopetin suurin piirtein testin tehdessäni. Eli kerkesin varmaan reilun viikon ottaa tuon rkl / pv. Lisäksihän meillä oli neljäs clomikierto ja alkukierrosta kävin myös vyöhyketerapiassa " tasapainottamassa" elimistöni. Tulos siis ainakin tällä hetkellä = raskaana :)

Iinex 4+1 tai jotain

Vierailija
7/51 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette käyttäneet ja mistä ostitte? Ruokakaupassa katselin niin siellä ei sanottu mitään pulloissa onko orgaanista vai ei. :)

Vierailija
8/51 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain Rajamäen omenaviinietikkaa, ei mitään kummempaa. Pullossa ei mainintaa mistään kummemmasta

Vierailija
9/51 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota löytyykin kaapista eli sitä sitten vaan hörppimään. :)

Otatteko ihan pelkältään sen vai miten?

Vierailija
10/51 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan olette käyttäneet omenaviinietikkaa ennen plussaa?

Mä oon nyt vasta reilun viikon käyttäny sitä niin että sekoitan reilun ruokalusikallisen puoleen litraan vettä. Mulla se menee niin ihan hyvin alas, varsinkin kun tavallaan pidän etikan mausta.

Vierailija
11/51 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtois viellä tietää missä vaiheessa kiertoa tota pitäisi maistella?

Meinaan että itsellä pakastealkion siirto edessä, ja kiertopäivä on 11, vielläkö kannattaa??

Vierailija
12/51 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tutkittu myös maitohappobakteerien vaikutusta elimistön monimutakisessa toiminnassa. Olin eilen eräässä esittelyssä (Fit Line), jonk a tuotteita ovat mm. sellaiset jauhot, joissa mineraaleja ym. ja sitten sellainen jugurtti, joka valmistetaan jauhosta+maidosta ja annetaan seistä 10-12h eli ns. hapatettua. Siinä on eläviä maitohappobakteereja, joiden on todettu edesauttavan kauan raskautta yrittäviä. Kaupan maitohappobakteeritabletit ja jugurtit eivät sisällä eläviä maitohappobakteereja ja ovat siksi teholtaan erilaisia. Itse aion kokeilla tätä ja tuota etikkajuttua.

Jokin kehossa vaan välttelee raskautumista...kaikki tutkimukset tehty. Mutta aina kannattaa kokeilla, oon sitä mieltä:)

Vierailija
13/51 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää kuin kauhean makuista se on, mutta huomenna aamulla aloitan sen testaamisen. :)

Voiko sitä maistella vain naiset vai voiko se tehota myös miehille? :) :)

Onko muita raskautuneita tuon kuurin aloituksen jälkeen?

Yksinkertaisesti en kyllä voi uskoa tähän, mutta taatusti kokeilen! Jos minä tuun tällä kuurilla raskaaksi niin johan on ihme juttu! :)

Vierailija
14/51 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin pari viikkoa sitten, kun tässä ketjussakin aiheesta kyselin. Maistui niin pahalta, ei oikein mennyt alas joten lopetin kokeilun ja viime viikolla ostin luontaistuotekaupasta omenaviinietikka kapseleita. Niitä nyt aloitin popsimaan sitten. Nyt menossa kp 2 ja ainakin pari kiertoa ajattelin kokeilla. :) Kertoilkaahan muutkin kokemuksia tähän, varsinkin jos tärppää! :)

Vierailija
15/51 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut 2tl aamuin illoin. Vinkiksi niille jotka ei tahdo sietää makua: Mukiin puolilleen lämmintä vettä (itse kiehautan ja sekoitan joukkoon vähän kylmää, mut voi lämmittää myös mikrossa), johon sitten lisätään vähintään saman verran hunajaa ku sitä omenaviinietikkaa meinaa laittaa, sitten lisätään omenaviinietikka, ja lopuks vielä kylmää vettä niin että muki on täynnä. Kun sen laimentaa noin vedellä ja pehmentää hunajalla, lopputuloksena on kuin vahvan omenamehun makuinen drinkki. :)

Saa nähdä auttaako... onki se viimeinen luomukeino mitä ei oo tullu kokeiltua tässä reilun 5 vuoden aikana!

Majita

Vierailija
16/51 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon et puoleen vuoteen ei oo ollu näin pitkää väliä ilman tuhruttelua, johtuneeko sit omenaviinietikasta, tiedä häntä...

Vierailija
17/51 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tässä litkinyt joka aamu sitä omanviinietikkaa noin neljän tai viiden päivän ajan. :) Minulla se menee ihan hyvin alas, kun sekoitan ruokalusikallisen etikkaa kahvikupilliseen kylmää vettä. Oletteko muuten googlettanut omenaviinietkkaa? Aika paljon näyttää olevan erilaisia hyötyjä siitä, jos ne nyt pitää paikkaansa. Mutta tuskin mitään haittaa kuitenkaa.

Majita: Mitä tarkoitit noilla tuhruvuodoilla? Siis oletteko kärsineet lapsettomuudesta 5 vuotta? Oletteko käyneet tutkimuksissa tai hoidoissa? Meillä meni reilut seitsemän vuotta, että alettiin yks kaks luomusti odottaan esikoista. Sitä ennen ei ollut tapahtunut yhtään mitään. :) Nyt tässä taas odotellaan ihmettä. :) Tsemppiä teille!

Vierailija
18/51 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin vaan kysella onko mitaan uutisia pinon ihmisilla? onko auttanut? ite alotin viime kierron lopussa ja nyt taman kierron olen ottanut 2tl joka aamu...toivotaan parasta!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
19/51 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna otin toisen kerran tuota " myrkkyä" . Että osaa olla pahaa, mutta tänä aamuna pistin hunajaa sekaan, ja pidin kunnolla nenästä kii koko juomisen ajan, otin pieniä huikkia, meni helpommin alas. Päälle otin hieman greippimehua, se vei tehokkaasti sen pahan maun pois suusta. Huomena pitää vielä pitää nenästä kii sittenkin kun greippimehua ottaa, kun hajut lemahti heti kun päästin irti siinä välissä.

Vierailija
20/51 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös pullollisen tuota omenaviinietikkaa...Voi jestas miten pahalta se haisi kun korkkasin pullon... Ajattelin kaataa viemäristä heti alas, mutta muistin miten olen lipittänyt kaiken maailman kehon puhdistus kuureja, joten ei se nyt aivan kamalaa voi olla niihin verrattuna.. Sekoitin siis ruokalusikallisen lasilliseen (2dl) kylmää vettä, eikä se nyt NIIN hirveää ollut... Yksi kaveri kehoitti ostamaan vielä punkkupullon, eli seuraavaksi suuntaan alkoon ja otan palanpainikkeeksi lasillisen sitäkin illemmalla... Kyl sitä " hädän" hetkellä kokeilee kaikki konstit!!!