Vauvauutiseni tänään kuullut pomo:
" Hoitovapaalle et sitten ainakaan jää tai sinulla ei ole mitään tulevaisuutta tällä alalla." :(
Kommentit (9)
ja toinen sanoi että " no ei kai sille enää mitään tehdäkään voi" .
Mutta ei niitä tarvitse uskoa. Meilläkin silti moni pitää hoitovapaan enkä kenenkään aborteista ole kuullut, silti meillä on tulevaisuutta kaikilla eikä firmakaan ole kaatunut...
Mun pomo taas oli " aidon iloinen" , mutta olipa kuitenkin kertonut luottamuksellisen uutiset entiselle pomolle ja jopa rekryfirmaan, jonka kautta tulin.
minä olen ollut jo 4 vuotta kotona lasten kanssa ja minulle on tarjottu töitä vaikka en ole edes hakenut :)
It-alalla olen ja varmasti pudonnut kehityksestä mutta silti saisin heti töitä. Nuorin lapsi on kuitenkin vielä niin pieni että en vielä halua lähteä takaisin töihin.
Jos vain niin haluan. Ja jos esim. mieheni ei niin kovasti halua jäädä hoitovapaalle...
Vierailija:
minä olen ollut jo 4 vuotta kotona lasten kanssa ja minulle on tarjottu töitä vaikka en ole edes hakenut :)
It-alalla olen ja varmasti pudonnut kehityksestä mutta silti saisin heti töitä. Nuorin lapsi on kuitenkin vielä niin pieni että en vielä halua lähteä takaisin töihin.
Viestintäalalla usein vedetään sellaista roolia, että pitää olla koko ajan tavoitettavissa tai käytettävissä. Että jos muka laitat kännykän kiinni saunomisen ajaksi, niin voi tapahtua joku järkyttävä katastrofi kun sinua ei edes mahdollisesti saada kiinni. Suurin osa hommista on kuitenkin kaikkea muuta kuin 24/7 päivystystä vaativaa. Kai se jotain itsekorostusta, että kaikki huomaa kuinka Tärkeää Työtä siinä tehdään.
Mun pomo (myös nainen) onneksi suhtautui aivan toisella tavalla. Hän oli itsekin ollut kotona useita vuosia pienten lasten kanssa. Muistutteli minulle, että lapset on vain hetken pieniä ja töitä kyllä ehtii tehdä. Pidät vaan reilusti kiinni lakisääteisistä oikeuksistasi, lapsi on tärkeämpi kuin tyhmä pomo.
mikä ala?