Kuinka moni hoitaja pystyy oikeasti lähtemään tosi paikan tullen?
Miten lähtijä pystyy katsomaan kun mediassa puhutaan potilaista joille ei enää riitä hoitoa?
Kommentit (18)
Minulla olisi jo uusi työpaikka tiedossa. Mutta katsotaan miten käy. Riippuu ihan siitä, onko korotus tarpeeksi suuri, kannattaako minun jäädä enää hoitajaksi.
miten sitten suu pannaan! Entä jos hoitaja-kulta ajaa autollaan rekan alle ja loukkaantuu? Entä jos hoitajan silmäterä sairastuu esim. syöpään, eikä hoitoa saakaan!!! Herätkää todellisuuteen!
Hoito on jo nyt aikalailla ala-arvoista!
en jaksanut enää. Ja ei ole jälkeen päin tullut mieleen, että hoidettavat olisi minun vastuullani.
Vierailija:
en jaksanut enää. Ja ei ole jälkeen päin tullut mieleen, että hoidettavat olisi minun vastuullani.
kun sinne jää lapsia hengityskoneessa ilman hoitajaa?
Tiedostan kyllä että haukkumisenne, pelottelunne, moralisointinne ja tuomitsevuutenne on vain teidän omaa pelkoanne siitä että jäätte itse tai omaisenne jää ilman asiantuntevaa hoitoa, se on ymmärrettävää.
Ikävä kyllä alennusmyynti on nyt ohi, jatkossa en elvytä enkä ota oksennuksia syliini ala-arvoisella korvauksella. Kun hoitajan työ on teille kerran näin tärkeää, niin silloin siitä on myös syytä maksaa kunnolla.
Pelottaako jo? Minua ei pelota. Uskallan ja voin tarpeen vaatiessa irtisanoutua.
Hoitajien työ, kuten moni muukin asia elämässä, otetaan itsestäänselvyytenä. Kun " itsestäänselvyys" yhtäkkiä kätoaa, ymmärretään vasta miten kallisarvoista se on ollut...
Itse olisin ainakin valmis maksamaan vaikka 100 % enemmän alkoholiveroa että hoitajien palkat saataisiin kuntoon. Mm. sehän juuri hoitoalalla paljon työllistää, ja mm. siitä tekin jotka ette ole alkoholin vuoksi sairastuneita, maksatte veroina nyt.
Vierailija:
Tiedostan kyllä että haukkumisenne, pelottelunne, moralisointinne ja tuomitsevuutenne on vain teidän omaa pelkoanne siitä että jäätte itse tai omaisenne jää ilman asiantuntevaa hoitoa, se on ymmärrettävää.Ikävä kyllä alennusmyynti on nyt ohi, jatkossa en elvytä enkä ota oksennuksia syliini ala-arvoisella korvauksella. Kun hoitajan työ on teille kerran näin tärkeää, niin silloin siitä on myös syytä maksaa kunnolla.
Pelottaako jo? Minua ei pelota. Uskallan ja voin tarpeen vaatiessa irtisanoutua.
Hoitajien työ, kuten moni muukin asia elämässä, otetaan itsestäänselvyytenä. Kun " itsestäänselvyys" yhtäkkiä kätoaa, ymmärretään vasta miten kallisarvoista se on ollut...
Itse olisin ainakin valmis maksamaan vaikka 100 % enemmän alkoholiveroa että hoitajien palkat saataisiin kuntoon. Mm. sehän juuri hoitoalalla paljon työllistää, ja mm. siitä tekin jotka ette ole alkoholin vuoksi sairastuneita, maksatte veroina nyt.
jokaiseen ylimieliseen, huonokäytöksiseen, humalaiseen, ilkeään, minut halpana itsestäänselvyytenä ottavaan potilaaseen joka kehtaa hyvillä mielin nauttia lähes maailman parhaasta hoidosta maksamatta siitä juuri yhtään mitään!!
Uskon, että tämä on vaan suurta huijausta. Pistin nimeni irtisanoutumislistaan, koska en uskaltanut olla erilainen, mutta en myöskään uskalla irtisanoutua. Tarvitse työtäni jo palkan vuoksi ja viihdyn työssäni. Moni hoitsu saisi parantaa omaa työmoraaliaan, sen uskallan sanoa!
Vierailija:
jokaiseen ylimieliseen, huonokäytöksiseen, humalaiseen, ilkeään, minut halpana itsestäänselvyytenä ottavaan potilaaseen joka kehtaa hyvillä mielin nauttia lähes maailman parhaasta hoidosta maksamatta siitä juuri yhtään mitään!!
Vierailija:
Uskon, että tämä on vaan suurta huijausta. Pistin nimeni irtisanoutumislistaan, koska en uskaltanut olla erilainen, mutta en myöskään uskalla irtisanoutua. Tarvitse työtäni jo palkan vuoksi ja viihdyn työssäni. Moni hoitsu saisi parantaa omaa työmoraaliaan, sen uskallan sanoa!
Voin perua irtisanoutumisen lakon alussa, kyllä minut otetaan takaisin aivan varmasti. Kavereita mulla ei sen jälkeen ole töissä, mutta toisaalta en niin kovin paljoa arvosta moniakaan heistä. Minä joudun tekemään töitä enemmän sen takia, että moni juoruaa pitkillä kahvitauoilla tai hoitaa työnsä vasemmalla kädellä. Näinhän se tietty aina on, osalla on kevyempi kynnyt tehdä työt huonosti.
Harmittaa kyllä, että vedin nimeni siihen listaan, mutta nyt ole tullut toisiin aatoksiin.
muistathan sitten kieltäytyä muiden sinulle hankkimasta palkankorotuksesta.
Koska se, että jotain tapahtuu teidän LAKON (en todellakaan pidä sitä irtisanomisena vaikka kuinka yritätte) aikana, on äärimmäisen epätodennäköistä. Mutta teitä ja ahneuttanne ja " tarkoitus pyhittää kaikki keinot" -mentaliteettia halveksin.
Vierailija:
Tiedostan kyllä että haukkumisenne, pelottelunne, moralisointinne ja tuomitsevuutenne on vain teidän omaa pelkoanne siitä että jäätte itse tai omaisenne jää ilman asiantuntevaa hoitoa, se on ymmärrettävää.Ikävä kyllä alennusmyynti on nyt ohi, jatkossa en elvytä enkä ota oksennuksia syliini ala-arvoisella korvauksella. Kun hoitajan työ on teille kerran näin tärkeää, niin silloin siitä on myös syytä maksaa kunnolla.
on työnantajan velvollisuus huolehtia siitä, miten potilaat jatkossa hoidetaan.
Se kutsumustyön mitta on nyt vaan tullut täyteen.
Sydämestäni kuitenkin toivon, että sopimus syntyisi ennen 19.11.