Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kotona (sisällä) sisäkengissä, tohveleissa, sukkasilteen vai miten?

Vierailija
23.10.2007 |

Meillä lapset on yleensä sukkasilteen, miehellä on Englannista ostetut tohvelit ja minulla on siistit avokkaat.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä ja muksut paljain jaloin

Vierailija
22/44 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aina kotona tietenkin sellaiset korkosandaletit, jossa on pinkki karvatupsu siinä päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntisi oloani kotoisaksi jos pitäisin kenkiä sisällä jalassa. Joskus mulla oli kivat tohvelit, pitäiskin ostaa uudet sellaiset nyt kun talvikin on tulossa... Ja vieraat saa meillä olla sukat jalassa tai vaikka paljain varpain.

Vierailija
24/44 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsissakin?

Vierailija
25/44 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäisin paljain jaloin, talvisin sukkasillaan.

On suomalaisten selän ja jalkojen terveyden kannalta onni ettei meillä ole sisäkenkiä.

Paljain jaloin kävely on terveellistä.

Vierailija
26/44 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset yleensä paljain jaloin vaikka musta meillä on kylmät lattiat. Siivotessa mulla aina sandaalit jalassa.

Vierailija
27/44 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään tykkää sukista, enkä kengistäkään erityisemmin.

Vierailija
28/44 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei meilläkään kyllä pidetä tossuja sisällä. miehen tädillä on yleensä villasukat tai tossut mukana. samoin miehen italiassa asuvilla tädillä ja sedällä.

mut sit esim kun itse olin englannissa työharjoittelussa ja asuin yhdessä perheessä. niin niillä oli tietty ne pirun kokolattiamatot kun siellä monilla on tapana, ja lemmikkeinä kissoja ja koira. niin kyllä silloin aika nopeasti kävin minäkin tohvelit ostamassa ettei tarvinnut sukilla kulkea, kun ois kaikki ne eläinten karvat sukkiin jääneet.

Vierailija
29/44 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tottuu ja ei sitten enää osaa edes sukkasillaan olla :)

Vierailija
30/44 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tuttavapiiristä taitaa kaikilla olla sisäkengät/tossut. En tiedä onko kaikilla tanskalaisilla sitten näin.

Vierailija
31/44 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riipaisen sukat/sukkahousut pois jalasta. Kotona on kiva olla varpaisilleen. Ja on niin lämmin kämppä ettei palellu talvellakaan.

Vierailija
32/44 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes osaa enää olla sukkasiltaan tai paljain jaloin kotona. Tuntuisi tosi oudolta kävellä ilman tossuja kotona :)

Lapsemme ovat mieluiten ihan paljain jaloin, vaikka itsellä ihan häijyä tekee ajatuskin. Inhoan kylmiä varpaita itselläni.

Kylässä tietysti olen sukkasiltaan, eli en kanna sisätossuja mukanani.

Vierailija
33/44 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä ulkomailla kylmät lattiat on pakottaneet sisätossujen käyttöön. Enää en osaisi olla ilman hetkeäkään.

Vierailija:

Tähän tottuu ja ei sitten enää osaa edes sukkasillaan olla :)

Vierailija
34/44 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lemmikkejä. Miksi pitäisi tunkea tohvelit kenellekään? Hikoaa vaan jalat turhan takia!

Vierailija
35/44 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikissa kodeissa, joissa vierailin, pyydettiin ottamaan kengät pois, ei tarjottu tossuja tilalle.

Vierailija
36/44 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpsyttelevät ihmiset. Itse pidän sukkia. Sisareni tulee aina kylään omien tohvelien kanssa.

Vierailija
37/44 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku asunut näissä maissa?

Vierailija
38/44 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tohvelit tai sisäkengät.

Vieraita varten on eteisessä kori, jossa on tohveleita (ei joka kokoa, ennemminkin one size, miehille ja naisille omansa). Mutta meillä kyllä vieraat saavat olla kengät jalassa.

Ajatus, että olisimme sukilla tai paljain varpain on kyllä omituinen. Ja että miehen johtajakaverit tulisivat meille iltapalalle puku päällä ja ilman kenkiä :D

Vierailija
39/44 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehellä on tohvelit tai sisäkengät.

Vieraita varten on eteisessä kori, jossa on tohveleita (ei joka kokoa, ennemminkin one size, miehille ja naisille omansa). Mutta meillä kyllä vieraat saavat olla kengät jalassa.

Ajatus, että olisimme sukilla tai paljain varpain on kyllä omituinen. Ja että miehen johtajakaverit tulisivat meille iltapalalle puku päällä ja ilman kenkiä :D

Vierailija
40/44 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat hikoaa ja vessassa käyvät tarpeillaan siinä missä muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme